Tinder cringe

Hahhaa geen idee maar Abi Gibson, youtuber, had gister een rant-video over mannen geupload en daarin zei ze iets van ‘men who have the personality of a fucking bandaid’ en dat vond ik wel grappig dus ik dacht nou laat ik dit er even in vlechten

@Flip hah thanks!!

7 likes

Of piemelvingers

AeMuP

17 likes

Zoveel verkleinwoorden :worried:

14 likes

Ja barf

Neeee ook toen hij zei ‘dacht je dat je een kans maakte?’.

Hahah wie denkt hij dat hij is? Een bovenmenselijke nobelprijswinnaar ofzo? Sowieso, wie heeft het recht om zo te praten? :joy:

Wat een zak stront

22 likes

Ja het was een doodnormale jongen ook. Maar sowieso vind ik dat je nooit mensen af moet schrijven zonder dat je ze kent…

6 likes

Misschien is de Brexit toch niet zo’n slecht idee

13 likes

Ok…

39 likes
  1. Moet ontvlooid worden
  2. Moet onder begeleiding toiletteren
  3. Schreeuwt naar de postbode
70 likes

Ik denk dat ik tinder weer binnen no time zat ben.

38 likes

Zou een plaatje van die trio pokemon bij m dumpen

5 likes

Of gewoon deze :fu:t2:

1 like

Ik herken dit ook zo erg gewoon! Kan me op sommige dagen ook echt niet voorstellen dat iemand mij leuk vind en ben dan ook altijd bang dat ik dan tegenval in het echt… best fucked up idd

3 likes

Wat een idioten! Je reacties zijn wel behoorlijk briljant! Ik hoop dat je je er echt niks van aantrekt, want dit zegt echt meer over hun gebrek aan karakter en respect dan over jou. Als ik kon, zou ik ze voor je kielhalen, sukkels

3 likes

Dat die gast maar eens wat meer hersen kwabkwab mag ontwikkelen :angry:

12 likes

41 likes

Ik heb geen screenshot omdat ik anders teveel door moet strepen ivm privacy maar hij vroeg waar ik werk. Toen ik de naam van t restaurant zei was zijn reactie: “Dus jij weet alles van ballen in de soep en het werken met warme sneetjes?”.
Zucht…

14 likes

Dan wel vind zonder t :stuck_out_tongue:

Nee maar ik zou het lekker laten. Wat een eikel.

2 likes

Jij snijdt ballen toch altijd doormidden? Zal ze leren om zulke flauwe dingen te zeggen.

6 likes

Herkenbaar, ik heb dit ook wanneer mensen bevriend met me willen zijn. Maar gaat voor nu een beetje offtopic, en wellicht een beetje laat :sweat_smile:

1 like