Jezus christus te paard
Wow wat een debiel. Bij zulke mensen hoop ik echt dat hun partner er achter komt en ze flink laat stikken. Deze mensen verdienen echt nooit meer een relatie. Lekker achter de rug van je partner om en dan ook nog doen alsof het goed is dat je er zo “open” over bent door het op Tinder te zetten. Ga fietsen…
Ik zit hier niet om te liegen en jou hart te breken. Ik zit op een dating app waar jij liefde zoekt om mijn vrouw te bedriegen. Dat is heeeel wat anders. Ik ben een goed mens.
Erik je bent niet goed in je kwabkwab.
Erik, Erik? Mr. Grey voor jou!
Hij is in ieder geval wel eerlijk!!!
@anon98052296 Zit al de hele ochtend in m’n hoofd met die conversatie van jou en weet niet zo goed wat ik moet zeggen wat niet superdom klinkt maar ga het toch proberen. Vind het echt zo knap hoe rustig en beheerst je bleef! De eer aan jezelf gehouden en toch duidelijk gemaakt dat zijn gedrag ongepast was. Vreselijk dat hij denkt het recht te hebben zo tegen je te praten maar heb echt respect voor hoe je hebt gereageerd.
Ik hoop (maar vrees van niet) dat hij er iets van leert.
Hahaha jaa precies dit.
Lief van je ️
Oh haha ja je hebt gelijk! Ik dacht aan “ik vind”.
Hij noemt z’n toekomstige date wel een ondeugend geheimpje, lijkt me in zijn geval dan toch twijfelachtig.
Ik vind het altijd wel interessant om matches met open relaties/huwelijken te spreken over hoe dat dan gaat enzo, maar heb er nooit mee afgesproken.
Ben ik de enige die hem op snap wil toevoegen om te zien wat voor type dit is…?
Done!
Ik kom zo spoedig mogelijk met een verslag hahaha
Ik vermoed kalende man met pratend kutje ( zon ringbaardje)
Hij heet Erik. Meestal heet een anabole Djaylano ofzo.
Ik loop over van nieuwsgierigheid
Hahahaha ja het zou me niks verbazen als het een enge griezel is met een bierbuikje en ringbaardje. Ik ben ook heel benieuwd of ik een foto van hem ga zien! Sensatiezucht hahaha
Ho ho ho, hij heet Getrouwde Erik.
Verder wil ik zeggen @anon98052296 dat het me een beetje verdrietig maakt om te zien dat er mensen zijn die zonder reden zo naar tegen een ander doen. Vind dat je er mooi en superieur op reageert, maar ik kan er echt niet bij waarom je dit zou willen doen. Ik denk dat je dan gewoon zelf heel onzeker bent.
Omg ik heb sinds vanmiddag tinder. Nog nooit eerder gehad, dus ja allemaal nieuw voor mij. Heb nu meerdere gesprekken lopen, maar hallo hoe houd je dat bij. Ik haal gesprekken door de war. Dus ja hier een kleine tinder cringe vanuit mij:
Wat grappig dat het ene lichaamstype wel belachelijk gemaakt mag worden maar het andere niet volgens jullie
Dat jullie anabooltjes belachelijk maken en dat is oke maar als tinder matches lullig doen over iemands lichaam is het niet oke