Hahaha gatver. Beter niet
Maar er is nergens een gemene opmerking gemaakt over het lichaam. (Anabolen lichaam) alleen over dat ze eerder Djaylano heten dan Erik…
Dat is eerder een grap over het iq dan over het lichaam.
Ahja ik lees nu even terug en je hebt hier inderdaad wel gelijk in, anabolen iq dan
HAHAHAHAHA. Als @Guilty een dickpic krijgt wil ik wel een onherkenbare tekening ervan maken.
Ik mag vast geen grappen maken over piemels, maar ik denk een té dikke onesthetische eikel, scheve schacht en een gemiddelde 15 cm
Soieso net iets teveel voorhuid.
ja tuurlijk is dat van linus 1000x erger maar dit is inderdaad ook iemand belachelijk maken om zijn/haar lichaam en dat vond ik beetje opmerkelijk om te lezen zo achterelkaar.
Ik vind dat je wel gelijk hebt, het voelt een beetje wrang ofzo zo achter elkaar.
WAT STUURT HIJ?
Niks spannends, vooralsnog:
Hej hoi, wie ben jij en waar ken je me van?
(VRESELIJK ALS IEMAND HEJ ZEGT)
Ik dacht, ik ga eerst maar even kort gesprekje aanknopen in plaats van : BAM! GEEF FOTO
Jezus wat spannend dit
Waar ken je me van… Die vuillak van een Erik geeft gewoon overal zn snapchat weg haha.
We willen Getrouwde Erik ZIEN! En snel!
Ohhhhh juicy!!!
Straks is hij helemaal niet echt getrouwd. Maar is het zon sulletje die bij een vage cursus heeft geleerd dat vrouwen Getrouwde Erik leuker vinden.
Ik las net een uitgebreide beschrijving van een piemel en ik zou toch zweren dat ik in dat gifje een piemel voorbij zag vliegen
No shame in my knipoog game!
Vergeet deze smerige smiley niet