Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen:
Jij bent te dik voor tinder dr is geen man die jou wilt, en als die man er wel is dan heeft hij zichzelf opgehangen.
Of
Haha wedden dat deze rare man een overdreven gespierde man is.
Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen:
Jij bent te dik voor tinder dr is geen man die jou wilt, en als die man er wel is dan heeft hij zichzelf opgehangen.
Of
Haha wedden dat deze rare man een overdreven gespierde man is.
Nouja prima dan het is in ieder geval een uiterlijk kenmerk net als te dik zijn.
Zit een verschil tussen maar zit op hetzelfde niveau dus allebei niet nodig
Anabolen associeer ik met niet te snuggere types want anders zou je die troep niet in je lijf stoppen. Heeft voor mij persoonlijk niks te maken met een lichaamstype of uiterlijk kenmerk.
Nouja dan kan ik ook een opmerking maken over wat dikke mensen in hun lichaam stoppen en hoe slim dat is?
Zeker niet op het zelfde niveau.
Stel ik maak een grapje tegen een anabool over het steriotype denk ik dat hij dat minder erg vind dan dat ik zeg dat hij te lelijk is om liefde te vinden.
Nou als ik bovenstaande vooroordelen lees vind ik dat gewoon onnodig en lullig. Net als de opmerkingen waar jullie zelf ook over vallen.
Dat kan en dat begrijp ik mijn exuses als ik je persoonlijk geraakt heb.
Maar ik vind dit in geen enkel opzicht hetzelfde.
Is er al nieuws over de snapchat gast?
Ik denk een snelle manager of marketingman
Hij heeft me net geaccepteerd! Nu even bedenken hoe ik een foto van hem ga zien hahaha
Ik snap wat je bedoeld, al is de ene opmerking wel een stuk ‘erger’ en veel meer misplaatst dan de ander, het is beide een vorm van body shaming. Hoe die persoon aan dat lichaam is gekomen: anabolen, te veel eten, aanleg, ziekte whatever zou dan toch niet uit moeten maken? Het is niet dat het dan in 1x wel ok is om een gemene opmerking te maken over iemands lichaam?
Stuur een foto van je eigen hoofd met ‘hallo, mag ik jou ook zien? ;)’
Anders doe ik het wel voor research purposes
Omg straks stuurt hij een dickpic.
Hahaha gatver. Beter niet
Maar er is nergens een gemene opmerking gemaakt over het lichaam. (Anabolen lichaam) alleen over dat ze eerder Djaylano heten dan Erik…
Dat is eerder een grap over het iq dan over het lichaam.
Ahja ik lees nu even terug en je hebt hier inderdaad wel gelijk in, anabolen iq dan
HAHAHAHAHA. Als @Guilty een dickpic krijgt wil ik wel een onherkenbare tekening ervan maken.
Ik mag vast geen grappen maken over piemels, maar ik denk een té dikke onesthetische eikel, scheve schacht en een gemiddelde 15 cm
Soieso net iets teveel voorhuid.
ja tuurlijk is dat van linus 1000x erger maar dit is inderdaad ook iemand belachelijk maken om zijn/haar lichaam en dat vond ik beetje opmerkelijk om te lezen zo achterelkaar.