Je gebruikersnaam is ook zo leuk bij deze hele onderneming
Of deze
Of en
Die eerste is een internationaal symbool voor schunnige opmerkingen volgens mij
Je kunt er ook op ingaan dat het je spannend lijkt om zijn ‘kleine geheimpje’ te zijn, maar dat je wel een beter beeld van hem wilt krijgen…
Deze livechat is zo spannend
Dit is een goeie inderdaad!
Alleen reageert mister Grey niet zo vlot… Die is zeker te druk met getrouwd op de bank zitten met een fleece dekentje en een kopje thee
Hahaha omg jaa die 2 zijn mijn favo dirty emojis hahaha.
Misschien mag Erik niet te lang op zn mobiel van zn moeder. Ik bedoel ehm zijn vrouw.
Of hij hangt zelf vastgebonden aan het plafond, en krijgt gigantisch op zijn flikker met een zweep
Daar wordt zijn kleine Erikje vast wel hard van
Ik vind dat ondeugende of stoute geheimpje zou tenenkrommend. Ik vind dat er een nationaal verbod moet komen op dat woord als het iets anders dan een kind van 4 jaar of jonger betreft. Zo vies.
Baaaaah
Hier ben ik het zo mee eens. Ik maakte laatst een foto van mijn achternichtje van bijna twee en ik kon die foto gewoon niet beschrijven zonder seksueel over te komen
Hahaha sorry echt te smerig idd
Ik zit me maar aan te stellen want zat er hartelijk om te lachen hoor hihihi
Haha ik hou echt van smerige dingen zeggen, liefst met zo’n gore lage stem, maar dat werkt hier niet
Jawel spreek het in!!!
@Opheliac @HvO ik wilde dat al een keer doen, maar mijn mobiel maakt er een raar bestandsformaat van het forum pakt dat niet helaas
Jammer
Ik zit zo mee te leven met de Getrouwde-Erik-Gebeurtenissen hahahaha
@Guilty wat heb je nou gestuurd? En heeft ie nog iets gezegd?
Shit ik bedenk net dat mijn vader Erik heet
Dat zou echt een heftige plottwist zijn. Dat jouw vader ineens een ondeugend geheimpje heeft.