Tinder cringe

Ik heb gestuurd:

Hoi :wink:
Ik ben Guilty, zag je voorbij komen op Tinder. Maar ik heb niet meer zo veel zin in Tinder. Vandaar dat ik zo contact met je zoek. Leek me leuker :innocent:
Dus nouja, ik wilde even spieken of de beschrijving van tinder een beetje klopt :wink:

#fuckboysmileys

@quantum haar inspirerende woorden ook even gebruikt in de strijd om Getrouwde Erik op de foto te krijgen

52 likes

Die foto hier plaatsen lijkt me niet zo verstandig. Dus zullen we een soort van Wie is het spelen. Met heeft hij een bril en is hij blond vragen.

6 likes

Een knallend bericht, goed gedaan :see_no_evil:

And now we wait…

2 likes

Ja en dit keer hoop ik dat niemand zn vader herkend.

17 likes

Hij heeft mijn fenomenale fuckgirl bericht gelezen, maar tot zover geen reactie…
Kom op Getrouwde Erik Grey, dit hele forum wil antwoorden!!!

23 likes

Hij moet eerst even bijkomen van de schrik dat zijn uitgegooide hengel aas heeft gevangen

Of hij zoekt nog een geheim momentje om te kunnen antwoorden

9 likes

Hij is natuurlijk helemaal van de leg omdat het heeft gewerkt edit: zoals @Twonights ook zegt

4 likes

Haha nice, ik was ook echt 3 seconden eerder ofzo. Iedereen leeft mee

1 like

Of hij is nu al aan het fappen omdat hij het niveau van ondeugendheid niet aankan

19 likes

Erikje heeft het nu al te verduren

3 likes

Laat Erikje nu nog maar even hard gaan op de illusie… nu het nog kan

:eggplant: :droplet:

3 likes

Erik belt nu even zijn contact persoon van de cursus hoe versier ik een vrouw. Want Erik heeft geen idee hoe hij nu verder moet.

18 likes

Haha even z’n dad bod contouren

6 likes

Hij heeft sws een bril. Niks mis met een bril maar dat voel ik.

7 likes

Ja maar ik wil hem wel zien… kunnen we even een Erik app groep maken

5 likes

Zou Erik besneden zijn of niet

4 likes

Ik lees dit echt vol verbazing… die man heeft een vrouw. Misschien vinden jullie dit een kutreactie maar ik snap echt niet dat dit hier leuk gevonden wordt?

12 likes

Vind ik wel even een ander verhaal. Zij was oprecht, deze kerel verdient het om belachelijk gemaakt te worden.

2 likes

Die man heeft een vrouw die hij actief probeert te naaien.
Het is niet alsof hij daartoe verleid wordt.

1 like

Eh ja, is dit hele topic dan niet lullig?:woman_shrugging:t4:

19 likes