Daar wordt zijn kleine Erikje vast wel hard van
Ik vind dat ondeugende of stoute geheimpje zou tenenkrommend. Ik vind dat er een nationaal verbod moet komen op dat woord als het iets anders dan een kind van 4 jaar of jonger betreft. Zo vies.
Baaaaah
Hier ben ik het zo mee eens. Ik maakte laatst een foto van mijn achternichtje van bijna twee en ik kon die foto gewoon niet beschrijven zonder seksueel over te komen
Hahaha sorry echt te smerig idd
Ik zit me maar aan te stellen want zat er hartelijk om te lachen hoor hihihi
Haha ik hou echt van smerige dingen zeggen, liefst met zo’n gore lage stem, maar dat werkt hier niet
Jawel spreek het in!!!
@Opheliac @HvO ik wilde dat al een keer doen, maar mijn mobiel maakt er een raar bestandsformaat van het forum pakt dat niet helaas
Jammer
Ik zit zo mee te leven met de Getrouwde-Erik-Gebeurtenissen hahahaha
@Guilty wat heb je nou gestuurd? En heeft ie nog iets gezegd?
Shit ik bedenk net dat mijn vader Erik heet
Dat zou echt een heftige plottwist zijn. Dat jouw vader ineens een ondeugend geheimpje heeft.
Ik heb gestuurd:
Hoi
Ik ben Guilty, zag je voorbij komen op Tinder. Maar ik heb niet meer zo veel zin in Tinder. Vandaar dat ik zo contact met je zoek. Leek me leuker
Dus nouja, ik wilde even spieken of de beschrijving van tinder een beetje klopt
#fuckboysmileys
@quantum haar inspirerende woorden ook even gebruikt in de strijd om Getrouwde Erik op de foto te krijgen
Die foto hier plaatsen lijkt me niet zo verstandig. Dus zullen we een soort van Wie is het spelen. Met heeft hij een bril en is hij blond vragen.
Een knallend bericht, goed gedaan
And now we wait…
Ja en dit keer hoop ik dat niemand zn vader herkend.
Hij heeft mijn fenomenale fuckgirl bericht gelezen, maar tot zover geen reactie…
Kom op Getrouwde Erik Grey, dit hele forum wil antwoorden!!!
Hij moet eerst even bijkomen van de schrik dat zijn uitgegooide hengel aas heeft gevangen
Of hij zoekt nog een geheim momentje om te kunnen antwoorden
Hij is natuurlijk helemaal van de leg omdat het heeft gewerkt edit: zoals @Twonights ook zegt