Haha nice, ik was ook echt 3 seconden eerder ofzo. Iedereen leeft mee
Of hij is nu al aan het fappen omdat hij het niveau van ondeugendheid niet aankan
Erikje heeft het nu al te verduren
Laat Erikje nu nog maar even hard gaan op de illusie… nu het nog kan
Erik belt nu even zijn contact persoon van de cursus hoe versier ik een vrouw. Want Erik heeft geen idee hoe hij nu verder moet.
Haha even z’n dad bod contouren
Hij heeft sws een bril. Niks mis met een bril maar dat voel ik.
Ja maar ik wil hem wel zien… kunnen we even een Erik app groep maken
Zou Erik besneden zijn of niet
Ik lees dit echt vol verbazing… die man heeft een vrouw. Misschien vinden jullie dit een kutreactie maar ik snap echt niet dat dit hier leuk gevonden wordt?
Vind ik wel even een ander verhaal. Zij was oprecht, deze kerel verdient het om belachelijk gemaakt te worden.
Die man heeft een vrouw die hij actief probeert te naaien.
Het is niet alsof hij daartoe verleid wordt.
Eh ja, is dit hele topic dan niet lullig?
Mij maakt het allemaal geen ene reet uit wat goed of slecht is.
Ik wil gewoon weten of hij op die man van breaking bad lijkt. Want zo ziet hij er nu om mn hoofd uit.
Hm ja daar had ik nog niet eens over nagedacht eigenlijk. De belachelijkheid was het enige wat opviel, of zo. Maar eigenlijk is er niks leuks aan van die kant bezien.
Daarom komt hij toch ook niet op het forum? Sorry maar ik vind wat hij doet ook wel even wat erger dan ‘niet netjes’ @Zemraluani. En het is ook niet alsof ik hem publiekelijk aan de schandpaal wil nagelen, ik wil gewoon weten of hij zo heet is als hij denkt dat hij is. Er wordt een beetje overdreven gereageerd.
Kijk jij snapt het Guusje.
Nee nee nee dit was so much fun.
Zo jammer dit
Jongens kijk wat deze gast zoekt. Hij zoekt een stiekem geheimpje in de vorm van een vrouw voor erbij. Dan heb je het bij mij echt verneukt hoor. Come on
Ik snap je connotatie met het pedofielennetwerk echt niet.
Nee ik zou zijn vrouw niet opzoeken, wat een vreemde aanname. Ik vind het leuk om Erik zelf voor paal te zetten
Geen monster, een loser