Tinder cringe

Oh, tell me about it. Het enige wat in mijn bio staat is ‘MAND’ en ik krijg dus bijvoorbeeld dit soort reacties. Huilon.

Gelukkig ook wel een paar keer dingen als "KORTER’ en ‘Sportief pookje’ gekregen. Dus zo scheid je lekker het kaf van het koren heeee.

36 likes

Muziek boeit mij ook niet :stuck_out_tongue: sorryyyyy

Lichaamsverminking zelfs? Die leven ook nog in de middeleeuwen.
Ik snap echt niet dat voor sommigen tinder/internet een manier is om maar alles tegen iemand te zeggen. Vaak zijn het mensen die in het echt niks durven en dan maar plezier halen uit mensen digitaal te beledigen. Sneue mensen

3 likes

Ja echt. Sneu is een goede benaming!

*de hemel ligt inderdaad verder weg, maar de hel ligt dus op 8 km van je vandaan"

17 likes

Wat is het nut je leeftijd om 28 te zetten terwijl je in je bio 17 en 18 zet en op je foto’s ook jong lijkt.

Verkaasde Afghaan :nauseated_face: Zijdezachte armen :nauseated_face: Teletekst? :thinking:

38 likes

‘‘Rond de 18 jaar’’ hahaha

7 likes

Ja en dan daar boven wel gewoon ‘17 jaar’ haha, oh en tevens mens!!

4 likes

Zin in

58 likes

Zo stom als van die jongens niet hun juiste leeftijd erop hebben. Ik had een keer een date met een jongen waarvan ik dacht dat hij 2 jaar jonger was, dat was ook mijn maximum. Maar het bleek dat hij op z’n profiel 3 jaar ouder had neergezet dan hij was. Bleek dus 5 jaar jonger, hoewel je het er absoluut niet aan af zag vond ik dat wel stom en ik heb hem vervolgens expres de hele tijd kid genoemd. :baby:

27 likes

hahaah geweldig zo lekker droog :joy:

2 likes

Ik vond dat ook zo stom, mannen die zich jonger voordeden want anders ‘kwamen ze niet bij hun doelgroep in beeld’. Dan denk ik altijd: man, zo’n leeftijdsgrens stelt iemand voor een reden in, superfijn dat jij je pas 27 voelt ook al ben je 33, MAAR JE BENT WEL GEWOON 33. En dan mag jij wel zin hebben in een meisje van 20, maar zij blijkbaar niet in jou. Mag je wel 1000x zeggen dat je er jonger uitziet en je jonger voelt, maar dan ben je gewoon een kneus.

54 likes

Amen.

2 likes

Dit wordt alleen maar weirder. Nu zegt hij dat ik bot doe en gemeen ben terwijl ik helemaal niks meer heb gezegd? Dus ik wilde hem verwijderen maar blijkbaar was hij me voor en heeft hij me geblokkeerd.
Wat een kansloos joch. Damn. Lekker alles omdraaien en mij slecht laten voelen. En dat alleen omdat ik eerlijk iets aangeef :roll_eyes:

Ugh helemaal mee eens, hij wilde dan juist geen jongere meisjes maar oudere. Nou dankje :woman_shrugging:t4: En ik wilde geen 5 jaar jonger ventje anders had ik dat heus wel ingesteld (overigens wel 2 dates mee gehad en vond hem volwassen voor zn leeftijd overkomen, het feit dat hij kinderarts wil/de worden vond ik ook bestwel aantrekkelijk haha). Maar nee zou zelf niet er bewust voor kiezen.

2 likes

Haha jaaaaa ook een keer gehad, sindsdien vraag ik waar ze werken en volstaat een kleine opdracht op LinkedIn vaak wel. Het is verrassend hoe vaak het “een foutje van Facebook” was.

2 likes

Jeetje wat kinderachtig van hem, en ook al helemaal omdat jij juist zo’n net en aardig berichtje hebt gestuurd. Hoop dat je je er niks van aantrekt.

1 like

Gasten van rond de 30 die zeer bewust op zoek zijn naar een meisje van rond de 20 zijn echt echt walgelijk. Ik heb niet per se iets tegen grote leeftijdsverschillen, maar het bewust er naar op zoek gaan is ZO fout. Vaak willen ze gewoon een ‘jong ding’ die ze naar hun eigen hand kunnen vormen, zodat ze lekker de baas kunnen spelen en geen tegenspraak krijgen.

Ik had toen ik 19 was m’n tinder wel eens tot rond de 30 staan en ik had altijd al wel een grote bek, maar als ik die gaf hadden die gasten altijd opeens geen interesse meer. 1 kik en het was meteen ‘sorry je bent toch iets te jong voor me’. GOH, JA, maar de reden daarvoor is NIET dat ik niet meteen al m’n persoonlijke gegevens aan je wil geven???

8 likes

Hahahahaha ik ga stuk :heart::sob::joy:

Ik hou wel van slechte openingszinnen maar deze is me toch íets te. Misschien ook omdat ik geen reactie erop weet :thinking:

36 likes