Tinder cringe

“Ja via Facebook kwam dat daar te staan, ik weet ook niet waarom het niet klopt”… Dan vergeten ze ff dat ze dat zelf dus zo ingesteld hebben :roll_eyes: Ik was ook altijd heel verbaasd. Leeftijd maakt mij niet echt uit, maar als ik denk met iemand af te spreken van 33 ben ik toch wel heel verbaasd als dat opeens in een real life gesprek 35 blijkt te zijn. Vind het maar raar. Ik ben graag volledig geïnformeerd :stuck_out_tongue:

2 likes

Lol dit bewijst toch juist dat hij seniel aan het worden is.

Ik heb ook twee keer gehad dat degene met wie ik had afgesproken ineens anders heette dan op Tinder. Echt waarom zou je dat doen? En dan ook zo half tussen neus en lippen door vermelden dat je eigenlijk een andere naam hebt

2 likes

Huh wat gek om daarover te liegen. Hadden ze dan een aparte naam of een gewone?

Nee geen gekke naam ofzo. Waren wel allebei jongens met een buitenlandse naam en ze gebruikten dan een meer Nederlandse naam. Maar die buitenlandse naam paste veel beter bij ze dus ik begreep er ook niets van.

Hmm ze hadden dan waarschijnlijk meer succes met een Nederlandse naam

1 like

Ja ik denk het ook. Maar als je iemand liket die zo door kan voor een Ahmed dan lijkt mij dat je het niet erg vindt als die ook zo heet in plaats van Joost ofzo :sweat_smile:

7 likes

Ik kende een Turkse jongen die Yunes heette maar door het leven ging als Jonas, ook op z’n CV enzo omdat ie dan sneller werk vond! Maar dat is op zich wel redelijk dezelfde naam, is iets anders dan Muhammed die als Piet op tinder staat ofzo

5 likes

Ik vind dat echt onbegrijpelijk, als er nou 1 leugen is die je op een date niet kunt blijven volhouden is het je lengte wel.

18 likes

Hahah ik vraag me ook echt af hoe hij aan kwam lopen op die date. Lijkt me echt ook super ongemakkelijk voor hem?

Hahaha wat vreselijk

1 like

Als ie nou had gezegd dat ie 1.86 was kon je nog denken dat ie de cijfers per ongeluk verkeerd om getypt zou hebben. Maar met 1.80 en 1.68 gaat dat niet echt :sweat_smile: :joy:

3 likes

Bij de meeste mannen moet je er sowieso wel een aantal centimeters aftrekken. Allemaal last van grootheidswaanzin :ghost:.

12 likes

Überhaupt sta je met een leugen al bij de start van een eventuele date(periode) al met 5-0 achter, als je het mij vraagt. Als de basis al niet klopt…

11 likes

Er klopt zoveel niet in deze rijm.
En welke nigger bedoelt hij, ik zie alleen een stukje witte jongen?

6 likes

haha dit is gewoon van de jeugd van tegenwoordig toch??

9 likes

ja!

De cringe zit hem in de fouten in deze lyric.
Het is namelijk je moet die N*gger lozen (losen?) Als je komt cruisen.

En het is je stem , je accent en dat sexy loopje van je.

9 likes

Ik begrijp hier echt niks van. Maar vind het ergens ook echt zielig dat diegene die eigenschappen zo naar vindt aan zichzelf, dat hij erover moet liegen.

4 likes

broodje kaas

37 likes