Tinder cringe

13 likes

Mannen die nu al in 5 zinnen je claimen. Als je 3 uur niet reageert wanhopig teksten of ik er nog ben? Ik heb ook nog een leven naast tinder, weg ermee.

3 likes

Tamboerijn rijmt op mijn naam.

64 likes

Hahaha geweldig hier moest ik iets te hard over lachen wat een sukkel

1 like

Vrijen :expressionless:

8 likes

56 likes

Ik haat dat woord zo erg

1 like

Wat doen jullie als je op zich een leuk gesprek hebt maar iemand al binnen no time je nummer vraagt

Hoe lang is no time ?

Soms al een paar uur en soms al na 1 dag… En sommige zijn zelfs binnen 3 min

Go with the flow als het goed voelt, toch? Of je nummer nou na 5 minuten, dagen of weken gevraagd wordt. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik vind 3 min te snel, maar als ik 20 min leuk gekletst heb vraag ik zijn nummer meestal

Weer een hihi-er. Wat is er mis met gewoon haha? In het echt lach je zo toch ook niet mag ik hopen

29 likes

Ik ben gewoon beetje schuw denk ik…

Hihi is mijn dirty lach. Nee maar dan weten jullie dat als ik ooit een keer hihi typ dan weet je hoelaat het is.

5 likes

Ik vond dit echt enorme ellende en kijk nu positiever terug op tinderdates dan op die avond speeddaten. Het waren allemaal mijn type mannen niet en allemaal echt rechtuit op zoek naar een relatie en wow ik vond het nogal wat.

2 likes

Zullen wij anders daten? Mijn lievelingsprogramma is ‘We Zijn Er Bijna’ en ik word elke dag wakker met ‘HET IS ZOMER’

3 likes

Like niet voor de speeddate ellende maar ter herkenning. Ik vond het ook vreselijk haha.

1 like

Wel leuk om eens gedaan te hebben hoor! Stond wel op mijn “moet je eens meemaken” lijst. Maar eens en nooit meer denk ik :’)

1 like

Ik dacht even ‘wow echt een match voor jou’, maar toen had ik door dat het je eigen profiel was haha

14 likes