Dat hebben ze sowieso van deze twee geleerd:
Die 2 konden voor geen meter Grieks!
Nee en kale nichten is ook geen Welterusten
Ah, maar dat maakt toch niet uit? Nogmaals, wat voor jou goed voelt. En anders lekker niet doen!
Hoe beginnen jullie vaak het gesprek? Ik begin eigenlijk nooit, ik vind dat zo lastig om met iets leuks te komen
Ik wacht meestal tot de andere begint #beetjeouderwets
Ik zeg vaak gewoon hoi naam met een emoticon erbij, of ik reageer op hun foto/profieltekst. En m’n tweede vraag is nooit hoe is het maar meestal iets van hoe je is je avond of wat ben je aan het doen of wat ga je dit weekend doen ofzo iets. Niet creatief maar it does the trick.
Dit is wel echt treurigheid ten top
En heb je al reactie?
Hij heeft me ontmatched haha
Haha neejoh, het Sid ook ney mee als je geen humor hebt.
Ik heb hier al eerder over gepost op 't forum, maargoed, ik blokkeer mensen die over m’n naam beginnen dus ook altijd of ik negeer ze.
Als je al je hele leven (dezelfde) grappen over je naam hoort dan is het wel logisch dat je er de humor er niet van inziet, het kan echt schijtirritant worden (ja ik ben van de bond tegen grappen over namen maken, groetjes).
Ahhh wat stom zeg! Ik had het wel kunnen waarderen haha
Ik ook, ik krijg ook altijd veel grappen over mijn naam en ik ben er zo klaar mee
Oh ja hier ben ik het zo mee eens. Echt hou op, mensen denken ook altijd dat ze origineel en grappig zijn maar eigenlijk heb je het al 90.000 keer in je leven gehoord.
Ik heb nog steeds trauma’s van toen ik 4 was, een lui oog had en een pleister op m’n andere oog moest dragen en Piraat Pinda (Linda) genoemd werd
Kinderen kunnen echt naar zijn
Mayonaise dad prachtige comeback.
Mijn hemel tinder wil echt niet lukken
Ik had een best leuk gesprek maar die man begint irritant te worden. Heel veroordelend en zijn ex super af te kraken. Dikke doei