Ik heb gewoon geen leuke gesprekken.
0 humor
Nou ik heb intussen zo’n bijna twee weken met deze jongen gesproken, maar hij is het niet waard. Hij bleef deze opmerkingen maken, en als er een beetje gezellig geappt werd, draaide het gesprek zo waarop het leek dat zulke opmerkingen vanuit mij kwamen. Hier reageerde hij dan op dat ik niet zo enthousiast moet zijn omdat we elkaar nog niet hebben ontmoet?!?! Op een gegevenmoment begon hij ook de betweter uit te hangen (omg dit woord heb ik niet meer gebruikt sinds mn 10e ofzo) en hij werd gewoon stront irritant. Dat vertelde ik hem, dat sommige opmerkingen heel irritant konden zijn, en hij verzekerde me dat het steeds erger zou worden, en dat ik moest rennen nu dat nog kon. Echt wat een vreemde guy. Volgende keer weer op mijn eerste gevoel afgaan haha. Heb trouwens gereageerd op dat “rennen nu het nog kan” bericht, dat ik dat zeker zal doen. Hier kreeg ik nog een reactie op dat ik aan het bluffen was, en dat was het einde van het gesprek. Echt vaag
Heeft hij nog gereageerd op de mayonaise?
Leuk gesprek loopt weer fout… Ik krijg het verwijt dat hij vindt dat ik slecht reageer op WhatsApp. Ik werk gewoon hoor ik heb nauwelijks mogelijkheid om op mijn telefoon te zitten onder werktijd. Hoe beëindig ik dit gesprek?
Doei zeggen en blokkeren.
Ja eigenlijk wel… Vind ik vrij hard maar zo geen zin in deze man. Ik ben ook vrij kritisch ik krijg geen goed gevoel en iemand die je nu al gaat claimen (zo voelt het) is het gewoon niet.
Zeggen dat jullie verwachtingen duidelijk uit elkaar liggen.
Hierna negeert ie me gewoon al een paar dagen.
Dusja sorry voor mijn kapsel hoor. Snap niet waarom je me dan liked. Ga toch ook niet zeggen dag ik zijn shirt lelijk vind en ik jongens ken die veel leukere shirts hebben? 🤷🏼
Naja ik vind jou niet echt kritisch (en zeker niet te hard!) in deze situatie. Is toch meeega raar dat hij daar commentaar op heeft! Net alsof jij 24/7 je telefoon binnen handbereik moet hebben om hem de aandacht te geven die hij wil. Ik zou denk ik gewoon tegen hem zeggen dat ik hier geen zin in heb en hem weer verwijderen. Ajuuu
Ik zou hem direct hierna verwijderen hoor waar haal je de arrogantie vandaan
Die manier waarop hij het zegt ook… ‘oh kijk aan’, heel arrogant.
Haha ja echt he. Er wonen echt een paar rare mannen op deze planeet.
Ik heb net geantwoord dat het me spijt dat ik niet het kapsel van de meiden op zijn playboy kalender heb… Sorry not sorry.
Gelijk doen
Waarom was je pas beledigd nadat @ladygodiva je dat stuurde?
En misschien wilde hij inderdaad iets zeggen over wat hij mooi aan je vindt, waarom is een huidskleur benoemen dan heel anders dan bv de vorm van je ogen? Ik snap dat iemand meer is dan zijn huidskleur, maar iemand is ook meer dan zijn ogen. Als iemand nou echt die focus alleen maar op huidskleur legt (zoals; ik heb nog nooit gedated met een meisje met een donkere huidskleur, maar jou zie ik wel zitten ofzo) dan snap ik dat het kwetsend is, maar nu snap ik het minder goed.
(iemand chocolate momma noemen vind ik trouwens next level en heel anders).
Ik heb wel eens complimenten gehoord over mijn huidskleur van dates en nu mijn vriend en ik vind dat niet aanstootgevend.
Snap je wel een beetje. Normaal vind ik ogen ook heel anders dan huidskleur, maar ik zag het nu meer als platte oppervlakkige waardering via Tinder. Je haar zo benoemen terwijl er niks van klopt is wel typisch. Dan heeft hij het misschien inderdaad meer een vooraf bedacht plaatje in zijn hoofd ofzo.
Zou het dan niet kunnen laten om te zeggen: kijk eens naar mijn foto’s, hoe zit mijn haar.
Ik moest hier echt heel hard om lachen.
Sowieso wel interessant vind ik: wanneer is iets voorkeur (ik heb ook voorkeuren qua wat ik aantrekkelijk vind) en wanneer is het alsof het een kink is?
Ik heb een smal middel maar wel een kont en ik heb echt heel vaak dat mannen dat expliciet benoemen of zelfs gaan proberen of ze met hun handen om mijn middel kunnen, ook mannen die ik helemaal niet goed ken en het lukt ook uiteraard nooit maar dat voelt voor mij ook een beetje raar dat iemand dat uberhaupt doet/wil/probeert. En dat is niet eens zo beladen als huidskleur. Ik zit nu een beetje te bedenken waarom dat dan anders voelt dan iemand die zegt dat je mooie ogen hebt ofzo. Misschien omdat ogen doorgaans meer zeggen over je persoonlijkheid? Of misschien is het gewoon vervelend om gedefinieerd te worden door één aspect/lichaamsdeel van jezelf wat niet per se reflecteert wie je bent ofzo? Ik zou het denk ik ook vervelender vinden om gecomplimenteerd te worden om borsten bijvoorbeeld, maar dat gebeurt nooit. En lippen maak ik wel vaker mee maar vind ik toch minder vervelend al word ik er wel ongemakkelijk zelfbewust van? Ik weet niet, ik denk dat iemand het beste gewoon kan zeggen dat ie je (in zn geheel) aantrekkelijk vind misschien.
Als iemand zegt mooie ogen vind ik dat een compliment omdat ze naar mn gezicht kijken. Wat dus betekenen dat ze naar je luisteren als je met hun praat. Of dat ze echt interesse hebben in jou als mens en niet als lust opject.
Als ik een compliment over mn lichaam of een lichaams deel ( waar huid ook obder valt) vind ik dat “beledigend” omdat ze mij niet leuk vinden om mij maar om iets wat ze geil vinden aan mij.
Dit is natuurlijk anders als je iemand al langer kent enzo of een relatie hebt. Maar als 1 van de eerste complimenten over je kont borsten of zelfs huid gaan kan je er van uit gaan dat hij niet veel verder heeft gedacht dan " Die wil ik neuken"
Swipen is pijpen…
Okeeeeee