Tinder cringe

Screenshot_20181120-065633-01

Meneer vraagt na 3 debiele vragen mn nummer. Hij heeft me nu ontmached hahaha

81 likes

Ik vind trouwens dat vrouwen er ook wel wat van kunnen zeg. Ik krijg bijna dagelijks printscreens en vaak dan een foto dat ze alleen een stringbikini aan hebben. Ik snap dat echniet? Laat ook zo weinig aan de fantasie over. En die teksten wat eronder staan soms. Bijv “je kunt wachten wat je wil maar ik begin toch niet met praten”. Ik begon ook nooit met praten maar dat ga ik toch niet in Mn beschrijving zetten? Kom je direct al a sympathiek over.

4 likes

Ik ben benieuwd hoe vaak mijn gesprekken zijn gescreenshot. Ik praat zoveel bagger op die app.

3 likes

Ik vind een compliment over ogen echt zo afgezaagd gaap. Tuurlijk hebben sommige mensen enorm uitzonderlijk bijzonder mooie ogen, maar in mijn ogen (haha) zijn dat er echt niet veel. Hoe vaak er wel niet met dat compliment wordt gestrooid. Ik denk altijd ‘???’ als iemand dat tegen me zegt. Bijzonder/mooi zijn ze niet.

7 likes

Waar ik gek van werd op tinder; elke keer weer opmerkingen over mijn naam, of één van de eerste vragen; wat is je afkomst? Misschien valt dat dan wel onder meteen benoemen dat je iemands huidskleur mooi vindt, als ik er nu even over nadenk. Zo’n focus op iets waarvan je dan niet per se wil dat die focus daar op ligt. Want later in het gesprek vond ik het nooit erg, maar echt als tweede vraag? Come on.

1 like

Ja is ook zo hoor, vaak kwam er inderdaad wel een gesprek uit voort en het is makkelijker inhaken dan beginnen met “hoe was je dag” (boringgg). Maar als je 3 jaar op Tinder rondhangt dan weet je het na een tijdje wel. Ik zou zelf gewoon niet echt beginnen met “wat is je afkomst”, vind dat een beetje… kweetniet, lastig uitleggen. Zal vast in de meeste gevallen nieuwsgierigheid achter zitten maar ook dat je denkt boeiend wil je dat als eerste weten?

1 like

@ellegirltalk Vind dat ook een hele vervelende vraag. Alsof je je moet verantwoorden omdat je er niet (helemaal) Nederlands uitziet.

1 like

Screenshot_20181122-022333-01

GAGAGAAA

61 likes

Hahaah jaa weer eens wat anders dan wat is een tjino? ( want blijkbaar weten ze wel wat een leddie mekkie yaydo is…)

2 likes

Nog een pareltje hoor :nauseated_face:
Ik vroeg of buitenkant meer telde dan binnenkant trouwens

37 likes

Ja dat ook nog inderdaad. Getuigt ook wel weer van zn niveau haha

1 like

57 likes

ge-esteban-d.

42 likes

Hahahahahah ik kan dit niet aan

4 likes

Ik begon echt bijna te schreeuwen bij dat eerste screenshot

4 likes

Heb je hem… ge-esteband?

7 likes

spuit 11

Ew ik kreeg net “wat een spannende speciale oogjes heb je”

Que?

9 likes

Wat is dit :cry: “Kijken wat ik voor je kan betekenen” ook. Klinkt alsof je een klant bent.

4 likes

Zelfde kerel als gisteren…:roll_eyes: Echt tijd voor de verwijderknop dus. En als ik eerlijk ben zijn er echt wel mannen die veul knapper zijn

4 likes