“Ja heel speciaal zijn ze, als ik jou zie rollen ze spontaan.”
:’)
Ik vind deze wel lief klinken eigenlijk haha, loopt het gesprek nog?
Ik snap eigenlijk niet dat je het gesprek niet eerder afkapt? Waarom ga je er nog serieus op in, dat heeft toch geen zin bij zulke mensen.
Dat was (een deel van) mijn antwoord op de vraag of we konden afspreken. Erboven stond iets over een specifieke plaats hier in de buurt die hij noemde dus dat heb ik eraf geknipt. Dacht dat hij de hint sowieso wel al begrepen had omdat ik hem negeerde maar blijkbaar niet. Heb hem nu ook gewoon verwijderd hoor
Nee ik kan prima engels maar toch werkt dat niet voor mij. Ik kan alleen sassy zijn in het engels.
Wat is dit nou weer voor een openings zin
Mensen die je bedanken voor de match ook haha .
Hahaha ik vermoed ernstig dat ik deze jongen een tijdje terug ook heb gematcht
Hoe ben jij je weekend ingerold?!?
Oh eigenlijk is het ook gewoon echt kut om een gesprek te beginnen
Deze jongen wilde zo graag aandacht, ik dacht hij heeft vast iets leuks te melden. Komt er een droge Ola. Houd op met stalken dan.
Hahaha, ik lach zo hard! I want to take a mental picture of all of you!
Ik zou zelf ook zoals hij een berichtje sturen dat je hoopt dat het oke is, en niet tot in detail vragen wat er aan de hand is en wat de reden van zijn opname is.
Toevoeging: nog gekker dat het zo op twitter staat?
Ik kan me goed in de jongen waarmee ze spreekt verplaatsen en vind het best stom dat zij niet de kleine moeite doet om dat ook te proberen of om met hem te praten, in plaats van direct een screenshot met commentaar op twitter te gooien. Het is duidelijk dat zijn uitgebreide antwoord over films al verstuurd was voordat hij had gelezen over haar vader! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat zij het niet fijn vond dat hij er toch nog over doorging, maar zij heeft zélf nog op zijn vraag geantwoord met haar favo filmgenres… als je begrip wilt voor je verdrietige situatie dan wacht je toch even tot het bij de ander kan doordringen?
P.S. Ik vind het enerzijds heel knap dat ze zich kwetsbaar openstelt op tinder en het over zulke gevoelige dingen waarmee ze zit heeft tegen haar tinderboys, maar anderzijds vind ik haar houding echt heel erg bizar. Je kunt toch niet verwachten dat een persoon op een datingapp via de chat al perfect aanvoelt wat je nodig hebt???
Ik vind ‘m wel lief reageren eigenlijk
Ik vind het oprecht kwalijk dat zij zoveel begrip schijnt te eisen van anderen (op fucking tinder) maar geen enkele moeite schijnt te doen om zich in een ander te verplaatsen??? Echt wtf man, je hoeft geen low standards te hanteren want je zit erop om de juiste boy voor jou te vinden dus uiteraard!!! mag je eisen dat iemand naar je luistert wanneer je je rot voelt, zelfs als dat misschien een onrealistische wens is wanneer je iemand net op tinder leert kennen, maar hoe kan het dan dat je zelf geen enige fucking moeite wil doen om andermans standpunt te begrijpen? En direct anderen belachelijk wil maken op fucking twitter? Echt jezus, ik heb het met haar te doen hoor want ik denk dat ze het zichzelf er voornamelijk mee moeilijk maakt, maar ik begrijp die houding gewoon écht niet.
Wow ik vind die jongen juist precies goed reageren. Lieve reactie
Aii ik snap die jongen ook wel.
Ik heb ergens ook wel medelijden met die Sanne hoor. Zij lijkt zo hopeloos met zichzelf in de knoop te zitten, alles is een probleem. Lijkt me zo rot om zo te leven. Ze komt altijd zo ongelukkig over.
Ik vind haar soms echt best grappig, maar ze is vaak zo ontzettend zeikerig en negatief. Het helpt natuurlijk ook niet dat ze elke scheet op twitter en/of insta gooit natuurlijk. Vind het altijd best fijn als mensen niet alleen maar picture perfect zijn op social media, maar een beetje filter kan ook geen kwaad…