Ja idd, komt helaas wel eens voor l en iemand zonder medische achtergrond weet ook niet zomaar dat het risico op embolie hoger na zwangerschap/bevalling. Vind het wel een consistent verhaal. Sneu man.
Het is dat ie bij een restaurant werkt anders had ik nog wel verwacht dat hij studeerde aan ‘de universiteit van het leven’
@TheOne @Damnatio Vond 't verhaal an sich ook niet ongeloofwaardig, maar meer het idee dat iemand dit zo in een eerste gesprek allemaal op tafel gooit. Maar goed, dat specifieke medische maakt het wel een stuk aannemelijker.
Wel heel sneu inderdaad
Jeetje… Wat open ook. Ik vind het knap dat het je lukt er op te reageren. 't Is niet een alledaags antwoord, zeg maar.
Had een tindermatch die ik blijkbaar negeerde, kreeg een verzoek op fb van hem, en bleken oude collega’s te zijn. Wilde het een kans geven, maar na twee dagen begint hij al jaloers gedrag te vertonen. Verschrikkelijke mannetjes
Wow, dit klinkt als iemand die ik ken. Ook in augustus weduwnaar geworden van een kindje van ongeveer 6 weken… Zo verdrietig.
Samenvatting
Begint zijn naam toevallig met een P?
Deze is van mijn zusje, ik heb zelf al jaren een relatie maar lurk hier lekker mee.
Naam en afbeelding mogen in beeld, want hij bleek ook een gejatte identiteit te hebben, mn zusje heeft hem op mijn advies via google afbeeldingen weten te ontmaskeren.
Mega wazige ‘openingszin’. (ze heeft 2 katten)
Huh? Ik snap niks van die openingszinnen?
En weer 1. Hoe moeilijk is healthy, of het moet een typefout zijn maar er staat ook weer love live, als je dit hardop uitspreekt klinkt het ook zo debiel.
Ohh dit doet me denken aan iemand met wie ik ooit gedate heb, die appte ook de hele tijd Engelse dingen/slogans die qua spelling niet klopten, zo jammer haha.
Die snap ik niet? Haha het is btw een vrouw. Ik krijg die printscreens altijd doorgestuurd. Ik kreeg ook vanochtend een profiel doorgestuurd van een meisje wat gigannnnnnische borsten leek te hebben. Maar het hek erachter was ook helemaal vervormd dus dat heeft ze dan zelf gephotoshopt.
Nouja, ik vraag zoiets ook wel eens na.
Ik heb zelf bindingsangst en ik vind iets al heel snel benauwend. Ik vraag daarom ook wel eens aan vriendinnen ‘is dit ok/lief, of is dit eng?’ gewoon omdat ik zelf eigenlijk alles al benauwend en eng vind, en ik het idee heb dat ik juist daarmee ook ‘kansen mis’. Moet zeggen dat dit wel extreem is, maar ik ken wel het gevoel van omg wat gebeurt nu, kan dit totaal niet inschatten. Maar ik heb ook ook voor run for the hills gestemd. Ik vind elke ochtend een selfie al heel erg creepy.
@anon46421473 ik vind zijn reactie hard in woordkeuze (issues hebben, dat is niet erg subtiel en zou ik ook wel op happen), maar ik vind wel dat jouw opmerking zoiets uitlokte*. Ik vind het namelijk wel behoorlijk duidelijk dat hij een grapje maakte, en jouw antwoord vind ik dan wel heftig ja
Gezien jullie elkaar al kennen dacht ie misschien dat grapjes wel kunnen, waar ik me iets bij kan voorstellen.
Met de opmerking bij de duivel emoticon doet het ook op mij overkomen alsof er eerder een (enigszins) gerelateerd onderwerp besproken is, dus dan is de stap naar zo’n opmerking misschien niet zo groot als 't nu doet ogen? Maar dat is een kleine aanname van mij want dat staat niet in deze printscreen
- Edit: uitlokken is niet de goeie keuze, ik bedoel dat ik snap dat hij zo’n reactie niet zomaar pikt
Ik snap dat het een grap is. Maar na jouw reactie ‘Haha vriend’ blijft hij erop doorgaan. En dan snap ik jouw reactie zeker wel. Maar dat is omdat ik waarschijnlijk zelf ook zo gereageerd zou hebben. En dan beginnen met dat je issues hebt?
Ik vind het niet heel duidelijk dat dit een grap is. @anon46421473 reageerd er al op met haha vriend ( wat duidelijk al een nee is) en hij probeert het toch nog. Maar als zij op een hardere manier nee zegt draait hij het om en doet hij alsof zij issues heeft.
Mannen die je op Facebook en Instagram opzoeken terwijl je geen match bent, blijft vervelend. Net had ik voor de tweede keer een volgverzoek van zo’n gast (de eerste niet geaccepteerd). Geblokkeerd, doei.
Dat is idd vervelend! Ik heb wel is dat ik ook berichtjes krijg via instagram, omdat ze dan idd geen match hebben en ik wil dan wel netjes aangeven dat ik geen interesse heb. Maar dan ben ik de bitch omdat ik ze geen kans wil geven Instagram is voor foto’s, tinder is voor daten
BananaNEE gewoon