Mijn hemel deze vent. Hij vroeg letterlijk twee dingen aan me (waaronder waarom ik geen tekst heb in mijn profiel) en ik had tussendoor wel wat over z’n muziek gevraagd, maar blijkbaar vond hij dat te weinig. Ik had geantwoord dat ik iemand zoek die zichzelf niet zo serieus neemt en dat we geen match zijn. Vanochtend had ik een melding dat ik 12 berichten van hem had ontvangen, maar helaas had ie me al verwijderd toen ik ging kijken. Heb het idee dat ie een groupie zoekt haha.
Wow wat een intens persoon
Ja, heel intens! Ben echt zo benieuwd wat hij allemaal nog had gestuurd haha
Haha wow, “daar heb ik het zelf te druk voor”. Hij vindt zichzelf in ieder geval heel wat
Hahahah, jezus wat is dit triest.
Doet me denken aan mijn allereerste tinderdate (5 jaar geleden) toen die jongen ook iets zei in de trant van ‘je bent niet echt onder de indruk van alles wat ik doe he?’ waarna ik zei nouja 't is wel geinig maar, eh, nee? Ik snapte niet waarom ik er onder de indruk van moest zijn.
Kreeg ik daarna een heel verhaal te horen over dat meisjes die hij eerst nooit meer sprak nu dan opeens weer contact met hem gingen zoeken enzo vanwege wat hij is gaan doen.
Ik bedoel, dat dat gebeurt en dat je daar lekker op gaat, doe je ding. Maar om dan vervolgens iemand die niet op dat soort dingen geilt te vertellen hoe hard anderen er wel op geilen om indruk te maken gaat wel ver, hahaha.
Wel recht voor zijn raap! Ondanks dat je er niet op zit te wachten
Wipkansen
Ik krijg ook zo ongeveer 1 chatverzoek per dag op IG. Komt ook denk ik doordat ik in Amsterdam woon en er veel toeristen aan het swipen zijn.
Ben heel benieuwd wat hij dan deed
@Denna @Linda Ik heb om deze reden mijn Instagram niet op Tinder staan. De foto’s die ik wil laten zien voeg ik gewoon aan mijn profiel toe
Kansloze gefrustreerde musicus. Zo irritant.
Ugh wat vreeeeselijk die muzikant. Bah. Ik kreeg een keer een superlike van zo’n vent en dacht, best leuk. Hij bleek fotograaf, nou heb ik al niet zoveel met dat soort beroepen maar oh ja vrouwen wilden hem daardoor allemaal en hij kreeg zovaak ongevraagd sexy foto’s en kwam naar eigen zeggen dan om in de aandacht. Ik zei dat ik het sterk vond klinken dat vrouwen zo wild gaan omdat je hoofd achter een fototoestel staat. En “ik ben een selfmade man”. En hij had veel talent bladibla. Oja uiteraard kon hij ook heel goed piano spelen. Iel iel.
Ik vind dit dus mega creepy. Echt iets voor een kerel om te bedenken. NEE IS NEE.
Ik krijg alleen van het lezen van die vent al heel erg de drang om m in zn gezicht te meppen. Wat een pretentieuze eikel.
Ik had me laatst een creep. Die leek op tinder ook best okee, ik had een paar minuutjes met hem gechat en opeens kreeg ik vanuit het niks whatsappjes van hem. Had hij me gegoogled en mijn website en nummer gevonden
Totale totaaale afknapper. En ook maar appjes blijven sturen. Sindsdien gebruik ik liever niet mijn volledige naam op datingapps. Gewoon freaky.
Ik heb net iemand unmatcht, omdat hij zo onzettend negatief was over alles en ik mij aan hem begon te ergeren. Stuurt hij gelijk een berichtje via instagram om te vragen wat hij verkeerd gezegd heeft. Dude, ga gewoon weg
Jeetje ik lees hier echt zo vaak dat mannen “jullie” via andere sociale-media-kanalen opzoeken! Wat bizar zeg! Als iemand je unmatcht zegt dat toch genoeg lijkt me? Vind dat best een beetje stalkerig eigenlijk!
Of zoals @babushkababy zegt dat die vent zelfs haar nummer opzoekt. Hoe kun je zelf denken dat dat oké is?
Ik vind het ook niet normaal hoor. De unmatch optie is er niet voor niks. Sowieso krijg ik vaak berichtjes via insta of ik wil daten en als ik zeg dat ik geen interesse heb, worden ze boos. Maar dat krijg je ervan als je jezelf niet voorstelt en je account op prive staat. Ik ga geen ja zeggen tegen iemand waarvan ik niet eens weet tegen wie ik praat. En als ik dat zeg, dan zeggen ze dat ik ze alles mag vragen. Gast, ik had sowieso al geen interesse, dus waarom zou ik ineens een random stranger willen leren kennen Sorry, zoveel frustraties
Vind dit echt zon mannending. Las ooit ergens (germaine greer misschien) dat mannen, hoe onaantrekkelijk ook, zich altijd toch de moeite waard vinden, terwijl vrouwen, hoe aantrekkelijk ook, veelal onzeker zijn. Een vrouw denkt als ze unmatcht is denk ik veel meer; oh ik heb iets fout gedaan, hij vindt me stom dan een man. Die denkt eerder: huh, er is vast iets fout gegaan want ze moet me wel leuk vinden (ja, generalisatie). Denk wel dat er iets inzit, ook met betrekking tot bovenstaande discussie dat veel mannen toch gaan voor vrouwen die niet ‘in hun league’ zijn.