Dit moet jouw nieuwe titel worden hahaha
Ik heb deze ook langs zien komen en heb hem gerapporteerd. Ik wil dit toch niet zien man
Ben benieuwd wanneer ze hem eraf halen, ik zag hem ook al voorbij komen haha
Het verbaasde me ook dat de volgende foto’s gewoon met zijn hoofd zijn. Zie wel vaker zulke profielen voorbij komen maar die zijn dan over het algemeen verder anoniem
Ik heb hier ook niet zoveel mee maar kan er ergens ook wel respect voor opbrengen.
Hij weet dat z’n winkansen kleiner zijn dan als hij de player act zou doen met ‘nee zo ben ik echt niet’, ‘ik wil een vriendinnetje’, ‘ik heb interesse in een lange termijn iets’ en dan 1x over een meisje heen gaan en ghosten.
Maar toch kiest hij ervoor om eerlijk te zijn. Eigenlijk moeten we dit juist aanmoedigen!
Zo had ik het inderdaad nog niet eens bekeken!
Opzich eens maar om het als je eerste zin te gebruiken vind ik dan toch weer twijfelachtig
Daar heb je ook een punt
Haha ik heb een keer voor de grap tegen een Tindermatch “neuken?” gezegd en ik werd direct ontmatched.
Ja en nu is zn sokkenla leeg. Wat een kneus.
Mijn hemel deze vent. Hij vroeg letterlijk twee dingen aan me (waaronder waarom ik geen tekst heb in mijn profiel) en ik had tussendoor wel wat over z’n muziek gevraagd, maar blijkbaar vond hij dat te weinig. Ik had geantwoord dat ik iemand zoek die zichzelf niet zo serieus neemt en dat we geen match zijn. Vanochtend had ik een melding dat ik 12 berichten van hem had ontvangen, maar helaas had ie me al verwijderd toen ik ging kijken. Heb het idee dat ie een groupie zoekt haha.
Wow wat een intens persoon
Ja, heel intens! Ben echt zo benieuwd wat hij allemaal nog had gestuurd haha
Haha wow, “daar heb ik het zelf te druk voor”. Hij vindt zichzelf in ieder geval heel wat
Hahahah, jezus wat is dit triest.
Doet me denken aan mijn allereerste tinderdate (5 jaar geleden) toen die jongen ook iets zei in de trant van ‘je bent niet echt onder de indruk van alles wat ik doe he?’ waarna ik zei nouja 't is wel geinig maar, eh, nee? Ik snapte niet waarom ik er onder de indruk van moest zijn.
Kreeg ik daarna een heel verhaal te horen over dat meisjes die hij eerst nooit meer sprak nu dan opeens weer contact met hem gingen zoeken enzo vanwege wat hij is gaan doen.
Ik bedoel, dat dat gebeurt en dat je daar lekker op gaat, doe je ding. Maar om dan vervolgens iemand die niet op dat soort dingen geilt te vertellen hoe hard anderen er wel op geilen om indruk te maken gaat wel ver, hahaha.
Wel recht voor zijn raap! Ondanks dat je er niet op zit te wachten
Wipkansen
Ik krijg ook zo ongeveer 1 chatverzoek per dag op IG. Komt ook denk ik doordat ik in Amsterdam woon en er veel toeristen aan het swipen zijn.