Nu ik de website beetje goed bekeken heb ziet het er ook nogal fake uit eigenlijk
Zitten hier ook mensen op OK Cupid? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ik hoor er de laatste tijd vet veel goede verhalen over.
Ik weet van mijn dating app ervaringen 2 jaar geleden ik sowieso alle toeristen allemaal weg swipte. Komt het misschien ook daardoor? Of zie je dan bijv een groepje nederlandse jongens met arabische afkomst achter elkaar? Geen idee of er een algoritme in zit?
Ik heb mijn boy daar vandaan geplukt enkele jaren geleden en raad de app dan ook altijd aan iedereen aan lol. Voordat ik mijn vriend leerde kennen heb ik via die app ook echt leuke dates gehad met andere kerels, dus ik zeg doen.
Is hier ook een truc voor met gratis lid zijn?
Toen ik het had was het gratis? Je kon wel betalen zodat je kon zien wie jou een like had gegeven, maar gratis was het dus ook vruchtbaar
Ja aanmelden gratis maar misschien berichten etc sturen niet, ik ga het uitvinden
Ik kom de laatste tijd op Hppn steeds profielen tegen van mensen die enkel een random foto hebben (een weg, stockfoto van flamingoās bijvoorbeeld), maar wel actief zijn en hebben ingevuld wat ze zoeken en hoe lang ze zijn etc. Is dit een ding? En zo ja, waarom doen mensen dit, haha?
Is gratis hoor!
Ik ook! En dat ze dan zeggen een foto te delen als er een klik/match whatever is.
Dan denk ik, hallo het is anno 2020, wie schaamt zich nog voor online daten?
Mensen die vreemdgaan
Ja goeie⦠had ik nog niet aan gedacht
En ook, wie liked die mensen nou? Er is genoeg aanbod, alsof je dan voor een of andere surprise man gaat
Hahaha een surprise man
Haha doet me denken aan mān eerste OKcupid date, 6 jaar terug ofzo. Ik durfde geen foto te uploaden dus die kerel had geen idee met wie hij aan het praten was. Zag me pas voor het eerst op de date
Lekker ~mysterieus~
Awwww kijk dit dateverhaal dan. Ik wil ook wel een knappe verpleger.
Geen Tinder trouwens maar ook zeker geen dateleed, vandaar dat ik het hier plaats
Ik had blijkbaar een leuke bio haha
Ik dacht wel meteen aan het algoritme van Tinder. Als nieuw lid krijg je lekkermakertjes, mensen die veel geliked worden. Dus ja, mensen met een andere achtergrond worden wss minder geliked. (Maar je hebt ook geen zicht op hoeveel mensen uit welke groep er actief zijn denk ik. Als je 100 witte vlotte mannen hebt, en 10 getinte vlotte mannen, zie je altijd nog meer witte vlotte mannen. En is het ook geen vicieuze cirkel van mensen die bijv, maar een paar dagen lid zijn en daarna er weer klaar mee zijn: die hebben alleen de lekkermakertjes gezien, die daarom nog meer likes verzamelen, en niet de meute die er achter aan komt)
Ja dit vind ik ook idd wel een goeie!
Ik vraag me af hoe dit dan is in landen waarin het aantal donkere mensen groter is, zoals de USA