Tinderervaringen

‘Ik houd van gezelligheid’

Oké is goed bedankt voor de diepgang

15 likes

Doen jullie wel eens matches verwijderen als jullie er al mee daten? Wat is de rationale daar achter? Ik heb vanmiddag een 2e date, maar ik zag net dat hij sinds eergisteren onze match heeft opgeheven op Bumble. Lijkt me dat hij niet wilt dat ik zie dat hij actief is? Zo’n bummer!

Ja dit kan, kan ook allerlei andere redenen hebben. Maar zo snel ontmatchen vind ik zelf ook gek. Hoe zie je of iemand heel actief is behalve foto’s wisselen?

Ik verwijderde matches op het moment dat we nummers hadden uitgewisseld. Dat deed ik omdat ik niet wilde zien dat iemand nog actief was tijdens het daten / weer actief werd als onze date was stukgelopen. Beide vond ik een beetje pijnlijk, dus dan liever voorkomen.

Hier overigens nog steeds bezig met HGN (het grote niets). Dat was dit topic toch??? Edit: Oh nee, was het leed dat daten heet-topic, afijn.
Ik heb wel momenten (gehad) dat ik een dating app miste, maar eigenlijk ben ik wel content nu. Ik heb op het moment veel rust, ik weet alleen niet of dat komt doordat ik nu niet meer steeds online gesprekjes voer.

Locatie die verandert!

@Twijfelaar Ja dat vind ik zelf ook een logisch moment, maar vanochtend dacht ik even dat hij de date zou gaan afzeggen omdat hij gewoon geen interesse meer had, maar dat is het dus niet

Dus ik zit leuk te praten met een jongen. En ineens klap bam kwam er een herrinnering binnen. Ik heb ooit een paar jaar terug met hem gezoend in de club :joy::joy:
Hoezo had ik dat niet door.

8 likes

“Gezelligheid met vrienden”
“Houd van genieten”
“Doe graag dingen”

Ik moet echt tindercursussen geven, want het lijkt echt alsof zo weinig mannen het snappen

3 likes

Haha het was van korte duur. Hij heeft niet eens op m’n appje gereageerd.

Oh wauw, nu weet ik waar alle mooie mannen zitten. Ik ben een paar dagen ergens en zit te Bumblen, heb ineens super veel matches. Alleen is het veel te ver reizen dus ik kan er alsnog niks mee :sweat_smile:.

1 like

Oh dat is jammer :pensive:

Ondanks dat ik nog elke dag zit te janken door mijn break up heb ik mij weer op tinder, happn en bumble aangemeld. Van de week zat ik op bumble… best knappe gast om te zien en we hadden een match (kom maar door met ego strelen) … en ik kon gelijk weer janken dat ik vrijgezel ben. Die gast begon heel normaal met hoe gaat het en zo. So far so good. Daarna begon hij over zijn hobby dat hij ‘model’ stond voor een zelf verdedigings cursus. Om daarna in zo een 30 verschillende vragen te stellen of ik hem in zijn ballen wilde trappen. Na zo een 30x nee zeggen en proberen het gesprek te turnen heb ik hem maar geblokt :sweat_smile: you do you maar dit is niet mijn ding :sweat_smile:

2 likes

Hahah ja ik ga ze niet alle 3 houden. Maar was er weer ff uit dus dacht even kijken wat sowieso het fijnste is.

Ja en prima als iemand een fetisj heeft maar net als dat ik respectvol naar hem reageerde verwacht ik dan ook een soort respect terug als ik aangeef sorry dit wil ik niet/ wil ik niet over praten. Maar dat was wishful thinking :sweat_smile:

1 like

Zo stom dat soort mannen, heb je precies weer de verkeerde. Vooral als een gesprek zo leuk begint.

Wel vervelend dat je je nog zo rot voelt, hopelijk gaat het snel beter met je!

1 like

Dank je wel! Ik hoop het ook ik moet het gewoon even tijd geven :slight_smile:

Wow ik zou dat best willen doen eigenlijk. Nou ja je kan wel raden wat iemand verder voor bedoelingen heeft natuurlijk… maar iemand vrijblijvend en met toestemming een mega harde baltrap geven is best een buitenkansje, haha.

13 likes

Hahaah zal ik hem naar je doorsturen? :joy:

2 likes

Er is een man ergens op internet die je daarvoor betaalt. Ik had ooit voor de grap gemaild maar hij bleef me toen maar mailen wanneer ik wilde komen en bah

1 like

Betaald hij jou dan?

Ja, ik kan het ff opzoeken

http://m.girls-kick-balls.webnode.nl/

1000 euro

Wow haha voor €1000 zou ik het nog wel doen :joy: Ik ben alleen dan bang dat er een super weirdo achter zit die dan ineens meer wilt/ je kidnapt of 9 :sweat_smile:

Waarom heb je uiteindelijk niet gedaan?

Ik vraag me soms echt af op dating apps racistisch zijn. Ik zit nu al best een tijd op Bumble en het valt me altijd op dat je in het begin altijd de leuke, vlotte, knappe (maar witte) mannen krijgt, en zodra die een beetje op zijn (in dat stadium ben ik al een tijdje) krijg je de minder aantrekkelijke mannen, maar ook (aantrekkelijke) donkere mannen of mannen met een Arabische afkomst. Alsof die samen in een categorie worden geplaatst? Of misschien is het wel dat de gebruikers van de app (onbewust) racistisch zijn en minder vaak rechts swipen op donkere mannen.

1 like

Ik krijg juist alleen maar Arabische mannen! Maar waarom ik het niet heb gedaan, ik vond het geen fijn idee, het ligt er zooo dik bovenop op die site met die nep interviews, het voelde voor zover zoiets goed kan voelen echt niet goed