Tinderervaringen

O wow, dat mag je best wat meer als ‘een beetje’ een afknapper vinden hoor :sweat_smile::scream:

Edit: niet vanwege het kijken maar vanwege het delen dus. Waarom ook echt?

1 like

inderdaad hij mag van mj best kijken, (doe ik zelf ook)
,maar waarom deel je dat met een random iemand die je net kent. Snap nog niet helemaal wat hij er mee wou bereiken?

Ja precies, niets mis mee verder maar waarom delen met een ‘vreemdeling’. Eh waarschijnlijk omdat hij op zoek is naar seks. Als jij iets serieus zoekt dan zou dit, als ik jou was, voor mij een reden zijn om het af te kappen. Vaak is dit al een duidelijk signaal vanuit zijn kant van wat hij zoekt :grimacing:

1 like

bedankt voor je advies.

2 likes

Er is in mijn stad een man die echt zooooovaak voorbij komt, volgens mij heeft hij ook Tinder gold en meerdere accounts en zijn hobbies zijn altijd iets als massages geven en voor je koken en cocktails voor je maken
Hij wil te graag echt

8 likes

Zo eentje heb ik er ook! Ook bloedirritant om voor de zoveelste keer dat profiel voorbij zien te komen. Volgens mij gebruikt die dude hier ook nog eens neppe foto / video. Echt triest.

2 likes

Oh god hier ook, gebruik nu geen Tinder meer maar kwam en kom die kerel ook vaak in de sportschool tegen en omdat hij mij gespot had op Tinder ging hij altijd overdreven aardig doen en tegen me praten echt GA WEG

Hahah misschien kun je hem volgende keer naar links duwen, een offline swipe. Echt irritant ja!

7 likes

Hahaha nou als dat zou kunnen inderdaad :joy:

Ik had echt een hele gezellige date met een jongen en hij appte die avond nog dat hij het erg gezellig vond. Sindsdien appen en snappen we nog wel, maar veel minder dan daarvoor en ook moet ik steeds initiatief nemen. Ik heb hem voor de zekerheid gevraagd of hij nog op een tweede date wil en zijn antwoord was iets in de trant van “Uuuuhm ja hoor! Maar ik heb het heel druk met werk en school enzo dus het zal nog we even duren”… Ik heb echt zo’n gevoel dat hij me niet durft af te wijzen. Hij stuurde echt veel leuke berichtjes eerst en nu super weinig en ook minder enthousiast. Nu al dagen buikpijn van de onzekerheid. Ik wil duidelijkheid maar wil me ook niet aan hem opdringen na 1 date. Overdrijf ik nu en heeft iemand enig idee hoe ik hier het best mee om kan gaan? :sweat_smile:

Hahahahah Marie Kondo. Maar hij sparkte zoveel joy :pleading_face:. Nee maar even serieus, dit was m’n eerste (tinder)date ever dus ik ben echt een noob. Is het nu oké om met andere jongens te daten? Terwijl er nog “ik weet niet wanneer” een date met hem gepland staat? Want nu heb ik alle tijd. Thanks voor je antwoord trouwens : )

2 likes

Yes gewoon door gaan

2 likes

Dit doet me echt denken aan een man die bij mij in de stad constant voorbij kwam. Op koningsdag kwam ik toen met vriendinnen een man tegen die we ergens van kenden, maar we wisten allemaal niet waarvan. Na alle logische dingen afgegaan te zijn, bleek dat we hem allemaal van tinder herkenden😂Gelukkig hadden we hem nog niet begroet o.i.d. zou vrij awkward zijn geweest!

2 likes

Dat minder appen na de eerste date heb ik ook nu. Ik heb vrijdag de tweede date en ondertussen hebben we vrijwel niks gestuurd maar omdat ik vrij druk ben vind ik het niet erg omdat er dan op date meer is om over te praten. Maar in jouw geval zonder exact zicht op een tweede date en met dat de berichtjes minder worden zou ik het laten voor wat het is en wat verder gaan swipen, want altijd zelf alle moeite moeten doen is ook vermoeiend en het niet waard vind ik.

1 like

Ja dit had ik ook vaak, dat wanneer er een date gepland stond we minder appten, ik dacht dan altijd “gesprekstof sparen” :laughing:

Er is wel iemand die daarover boeken schrijft! Wel in het Engels maar toch! Vind haar IG altijd wel nice:

5 likes

Dit is zo waar! En toen ging ik tussendoor op vakantie. Dat was wel extra lastig met gespreksstof sparen, maar t gesprek wel onderhouden.

1 like

Een tijdje terug had ik een match met iemand, ongeveer 40 km van mijn dorp af. Hij bleek 6 kinderen bij 5 exen te hebben. Ok, dat is niet gelijk een heel grote ramp maar vervolgens begon hij direct over zijn kinderwens te mauwen. Hij wilde eigenlijk nog wel een kind en vroeg gelijk naar mijn vruchtbaarheid en of ik er voor open stond om nog een keer (of wat) zwanger te raken. En dan ook op een vrij pusherige manier. Ik kreeg er echt de kriebels van…Heb hem verwijderd en vervolgens besprak ik dit verhaal met een vriendin. Zij had hem een dag of wat eerder ook al als match gehad, en precies hetzelfde meegemaakt… :sweat_smile:

14 likes

Je praat in de verleden tijd over hem hè. Marie Kondo wil dat hij nu joy sparkt!! :sparkles:

2 likes

Hoe kijken jullie er tegen aan als je één heel leuke date hebt gehad, hij doet enthousiast erna, zegt dat hij het superleuk vond, zoekt veel contact, maar dat neemt na een paar dagen vrij duidelijk af en vervolgens zie je dat hij nieuwe foto’s heeft toegevoegd aan zijn profiel.

Denk je dan: a) prima, we hebben pas één date gehad, logisch dat hij nog verder kijkt, ik vraag wanneer hij tijd heeft voor een 2e date, of denk je b) oke just not that into me, ik laat het?

Edit: ik zie nu dat dit geen wereld van verschil is met de post van London, excuus :sweat_smile: