Haha ja, heet ie Salam (of soms iets met een H)?
JA! Volgens mij een beetje een zalmroze polo of shirt aan of niet ?
Haha omg ja die passpiegelfotos!! ik en een vriendin hebben dat met ene Kenan, elke keer weer een andere spiegelfoto altijd in een winkel? Maar wel telkens weer een andere outfit. En hoe vaak ik hem ook weg swipe, hij komt al-tijd weer terug.
Deze kreeg ik ook HEEL vaak maar ik ben al ruim 9 maanden niet meer actief op tinder
Edit ik bedoel die Zslot
Haha die laatste kwam ik ook tegen (zullen er overigens wel meerdere zijn). Als mān tinder date vanavond niks is ga ik hem de volgende keer naar rechts swipen, mān badkamer heeft echt een poetsbeurt nodig
Is het spelletje van Tinder dat je wanneer je een match hebt je zolang mogelijk wacht tot die ander iets gaat zeggen? Heb nu eindelijk wat matches en dan niemand die het gesprek begint. Lekker afwachtend (als ik iets aantrekkelijk vind aan een man is het ergens vol voor gaan ipv dat afwachtende). Ik vind het nu allemaal al stom
Misschien denken ze dat ook wel over een vrouw knoop gewoon dat gesprek aan meit, iemand moet het doen.
I know i know. Maar toch teleurstellend
Ik heb steeds op happn dat ik een match heb maar ik weet 1000% zeker dat ik die persoon niet heb geliked. Sowieso heb ik al 2 weken niet op happn geswiped
Ik had net een match met een 25 jarige. Nou sorry maar die heb ik echt niet geliked? Vreemd
Mijn ervaring is dat de mannen die niet zelf het gesprek starten eigenlijk niet echt geïnteresseerd zijn. Niet heel geëmancipeerd, ik startte eerst vaak gesprekken, maar liep steeds dood.
Ja dat is toch raar! Ik had nu 3 mannen er tussen zitten die ik absoluut nooit zou swipen qua type omdat ik op een heel ander type val. Ik heb ze maar ontmatched
Tinder is zoān teleurstelling hier. Op reis zoveel knappe interessante mannen en dan hier⦠niets gewoon. En ik wil eigenlijk een FWB maar ik durf dat er niet op te zetten
En als je er op zet ā zoek niets serieusā oid?
Ben bang dat als ik dat er op zet, ik de zeldzame leuke mannen misloop
Ik denk er misschien te veel over na haha.
Gewoon leeg laten dus
Haha ik denk net het tegenovergestelde, dat als ik zet dat ik op zoek ben naar een relatie dan al veel mensen afhaken
Haha ik denk dat hoe meer je in die tekst zet, hoe meer je potentieel kan afschrikken Daarom staat er gewoon niets bij mij.
Whoep! Twee leuke matches (waarvan een op whatsapp). Voel me echt een puber
Had het pas met vriendinnen over de mysterie rondom superlikes, ben benieuwd:
Heb jij zelf ooit een superlike aan iemand gegeven?
- Ja
- Nee
- Ja, maar alleen voor de āgrapā bij bijvoorbeeld een bekende.
0 stemmers
Heb jij ooit iemand die jou een superlike heeft gegeven, terug geliked?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je ooit een date oid gehad nav een superlike?
- Ja
- Nee
0 stemmers
edit: kak loop ff te klooien met de polls