Ik denk dat a prima is, je houdt nog beide opties open wat logisch is
Klopt, ik heb er misschien een hard hoofd in omdat de beste man begin dit jaar uit een relatie is gekomen van 10 jaar. Hij zegt open te staan voor alles, maar ik betwijfel dat een beetje en ben zelf Ă©cht niet meer in de markt voor een beetje aanklotenâŠlastig!
Ik heb nu precies hetzelfde met een match, maar denk laat ik er net zo open in staan als het na x aantal dates toch leuker is voor meer dan kan je het gesprek alsnog aan gaan toch
Optie A
Ik denk dat je niet kunt weten wat het betekent/wat iemand ermee bedoelt tot dat je het met diegene bespreekt/vraagt naar een tweede date maar je kunt je wel afvragen of je zin hebt om met iemand te daten die dus wedt op meerdere paarden. Ik weet niet of ik dat erg zou vinden eigenlijk.
Ik vind het rationeel gezien niet erg en vrij logisch dat je rondkijkt en andere gesprekken hebt lopen, maar ik zit zelf niet zo in elkaar. Als ik al een heel leuk gesprek heb met iemand verslapt mân interesse eigenlijk al om nog andere gesprekken te entertainen. Dus het ie denk ik meer vanuit mijn eigen oogpunt dat ik gewoon niet zo âinto itâ zou zijn als ik aan het daten was met iemand, we veel appten, maar ik tegelijkertijd de behoefte voelde veel op datingapps te zitten en mn profiel nog even te updaten voor nieuwe matches. Dus andersom trek ik dan ook snel die conclusie, terwijl iedereen anders in elkaar zit natuurlijk.
Maar het is denk ik ook vooral icm het afgezwakte app contact, geen concrete plannen voor een vervolg (eerste date is een week geleden) dat mân instinct zegt ja laat maar weer. Ik merk dat ik het lastig vind om niet te pessimistisch te worden door de vele ervaringen die exact zo zijn gelopen (eerst superleuk en opeens een stuk minder en dan zijn ze weg). Wordt inmiddels ook misschien een stukje law of attraction
Haha ja, heet ie Salam (of soms iets met een H)?
JA! Volgens mij een beetje een zalmroze polo of shirt aan of niet ?
Haha omg ja die passpiegelfotos!! ik en een vriendin hebben dat met ene Kenan, elke keer weer een andere spiegelfoto altijd in een winkel? Maar wel telkens weer een andere outfit. En hoe vaak ik hem ook weg swipe, hij komt al-tijd weer terug.
Deze kreeg ik ook HEEL vaak maar ik ben al ruim 9 maanden niet meer actief op tinder
Edit ik bedoel die Zslot
Haha die laatste kwam ik ook tegen (zullen er overigens wel meerdere zijn). Als mân tinder date vanavond niks is ga ik hem de volgende keer naar rechts swipen, mân badkamer heeft echt een poetsbeurt nodig
Is het spelletje van Tinder dat je wanneer je een match hebt je zolang mogelijk wacht tot die ander iets gaat zeggen? Heb nu eindelijk wat matches en dan niemand die het gesprek begint. Lekker afwachtend (als ik iets aantrekkelijk vind aan een man is het ergens vol voor gaan ipv dat afwachtende). Ik vind het nu allemaal al stom
Misschien denken ze dat ook wel over een vrouw knoop gewoon dat gesprek aan meit, iemand moet het doen.
I know i know. Maar toch teleurstellend
Ik heb steeds op happn dat ik een match heb maar ik weet 1000% zeker dat ik die persoon niet heb geliked. Sowieso heb ik al 2 weken niet op happn geswiped
Ik had net een match met een 25 jarige. Nou sorry maar die heb ik echt niet geliked? Vreemd
Mijn ervaring is dat de mannen die niet zelf het gesprek starten eigenlijk niet echt geïnteresseerd zijn. Niet heel geëmancipeerd, ik startte eerst vaak gesprekken, maar liep steeds dood.
Ja dat is toch raar! Ik had nu 3 mannen er tussen zitten die ik absoluut nooit zou swipen qua type omdat ik op een heel ander type val. Ik heb ze maar ontmatched
Tinder is zoân teleurstelling hier. Op reis zoveel knappe interessante mannen en dan hier⊠niets gewoon. En ik wil eigenlijk een FWB maar ik durf dat er niet op te zetten
En als je er op zet â zoek niets serieusâ oid?