Tinderervaringen

Heb je er iets op gezegd?

Ik snap mannen niet

41 likes

Ik heb zin om op een mannenforum een poll aan te maken met de vraag hoe vaak een dickpic succes oplevert. Kan niet veel zijn toch?

4 likes

Ik zou zeggen van niet :woman_shrugging:

1 like

Ik was eens benieuwd wat het zou opleveren als ik 100 mensen na elkaar naar rechts zou swipen, nu kan ik zeggen dat er 1 iemand bij zit die me oprecht interessant leek en natuurlijk antwoordt hij dan niet op m’n berichtje :upside_down_face:

2 likes

Eigenlijk wel he. Ik zou het ook helemaal niet erg vinden om een naakte molrat te ontvangen.

2 likes

Je kan nu op bumble invoeren wat je voorkeur is qua daten wat betreft Covid! Hele fijne toevoeging vind ik, zo voorkom je ook miscommunicatie

3 likes

Fijn! Welke opties heb je?

Je kan aangeven of je het liefst virtueel date of in het echt. De optie “maakt niet uit” is er ook. De tweede vraag is of je liever binnen of buiten afspreekt. Derde vraag is of je op een rustige plek af wil spreken of een drukke plek. Vierde vraag : 1,5 m afstand is ok, minder ook. Of de keus : “ik houd graag afstand” Vijfde vraag is gericht of je liever mondkapjes draagt tijdens de date

4 likes

Ik had twee weken geleden tinder gold aangeschaft omdat ik benieuwd was naar de likes en nu zie ik hem er telkens weer tussen staan. Volhouder :roll_eyes:

Misschien kan je het naar het officiële account sturen? Deze kan een oproep doen aan volgers of ze het nep account willen aangeven

Edit: of misschien zijn extra account om vreemd te kunnen gaan?

1 like

Aantrekkelijke bio! : “Geef een goed argument waarom jij leuker zou zijn dan Rotterdam of Feyenoord”

Ehhh wat :joy:

3 likes

Ik leef en heb een hartslag?

7 likes

Vandaag om 04:54
Je hebt een nieuwe match!

Vandaag om 04:55
hey hoe is het schat

Vandaag om 08:56

:o_o: leave britney alone en ik. ben. je. schat. niet.

7 likes

Hahah ik zei: sorry dat ik niet tussen vijf en negen 's ochtends reageer?

Zegt ie: Haha. My bad. Waar woon je.

:disappointed:

6 likes

Schat je zit op tinder, niet op een camgirl website :roll_eyes:

2 likes

Oh nee :tired_face: ‘waar woon je’ vind ik sowieso kut als eerste vraag maar bij mij staat m’n woonplaats in m’n bio en zelfs dan vragen ze het nog???

1 like

Oh hahaha zn bio, had ik nog niet gezien: don’t be rude, i just block and delete you

2 likes

Maar kijk je niet naar de bio als je met iemand begint te babbelen?

deze ff niet nee