Tinderervaringen

Haha nee precies, en zelf antwoord ik wel eigenlijk altijd op tinder als een man het gesprek begint. Tenzij het natuurlijk echt te achterlijk is of gelijk over seks gaat.

En wat betreft die jongen; poeh lastig hoor, appen jullie vaak of af en toe? Zoals je zelf al zegt je bent hem niks verschuldigd maar snap ergens wel dat het dubbel kan voelen. Ook wel lastig als hij echt zwaar depressief is, ik heb ook wel eens een paar keer met mensen gedate die dat waren en dat werkte eigenlijk nooit. Terwijl ik er zelf ook ervaring mee heb dus misschien is dat ook een beetje hypocriet haha.

1 like

& @Rue

We appten normaal wel dagelijks maar sinds twee weken is er amper contact. Overigens zijn het geen hele gesprekken maar een beetje laagdrempelig heen en weer geapp. Het idee om af te spreken was er wel maar dat is destijds niet doorgegaan. Ik merk dat ik het erg lastig vind omdat ik al twee relaties heb gehad waarbij mijn partners depressie hadden en ik mezelf al die tijd opzij heb geschoven en ik merk dat dit nu weer aan het gebeuren is. Het slaat ook nergens op omdat we inderdaad absoluut niet exclusief zijn oid. Ik maak het mezelf echt lastig, haha.

Daten is gewoon uitproberen he, je bent vrij om dat te doen en zit nergens aan vast! En jezelf opzij schuiven voor een gast die je eigenlijk niet kent is misschien niet zo’n goed voorteken.

4 likes

Oh een zware depressie vind ik echt niet de goede tijd om te daten! Dikke red flag!

Ik zou vooral niet op hem rekenen, denk dat het alleen maar gaat teleurstellen!

9 likes

Mezelf voorbij schuiven is een groot woord hoor, haha. Maar ik merk bijvoorbeeld dat ik een stuk positiever over probeer te komen dan dat ik ben. Ook als ik een soort ‘meh’ dag heb en mezelf niet zo fijn voel ik dat niet zeg maar “Ja gaat goed hoor!!” reageer. Maar je hebt gelijk, ik moet mezelf ook niet zo snel schuldig voelen in zulke situaties.

1 like

Nee, ok, maar je kan dus kennelijk niet helemaal jezelf zijn. Je past je al aan en gaat in een soort helpende rol, wat me heel logisch lijkt, maar kan me voorstellen dat dit eigenlijk niet een echt leuke dynamiek is. Niet iets dat jou extra energie en plezier geeft (denk ik dan)

Daar heb je zeker een punt! Ik neem inderdaad al die helpende rol op me en denk ook niet dat ik er veel energie van ga krijgen.

1 like

Ik heb dut ook bumble bff nu maar daar heb ik gewoon nooit matches haha. Dit is echt nog erger voor mijn ego.

1 like

Ik heb al een paar dagen een match op tinder met een jongen die ik al ken en echt best leuk vind, maar we hebben beiden nog niets gezegd en voelt het zo gek om alsnog iets te sturen. Maar het is tinder en anders misschien zonde van de match?? Normaal wacht ik tot mensen tegen mij beginnen te praten dus ben ook aan het overdenken wat ik dan zou kunnen sturen

2 likes

Ik heb t een tijdje gehad zonder succes :face_with_monocle:waar ongeveer woon jij? Mag ook in pb hoor

2 likes

hmm lastig, ik woon in Rotterdam!

Gewoon iets sturen joh! ik stuur soms ook pas na dagen iets naar iemand als die niet begint haha of soms stuurt iemand naar een paar dagen pas wat naar mij, maakt niks uit toch!

2 likes

@flwhrs @Sia

Hier hetzelfde (omgeving Den Haag) en ik vind dat ook best jammer! Het type meiden/vrouw wat ik voorbij zie komen is expat of zo iemand uit het studentenkorps, die foto’s heeft met 15 vriendinnen. Ik ben zelf een aardappel met 0 vrienden dus ik voel me dan sws al wat ongemakkelijk haha

2 likes

heel herkenbaar helaas :cry:

Ik heb soms geen tijd of zin en dan ga ik later pas door m’n matches om berichtjes te sturen en soms is dit weken later :sweat_smile: dus ik zou zeggen: laat dat je niet tegenhouden en stuur gewoon alsnog een berichtje!

2 likes

@flwhrs ik heb hem inderdaad gewoon een berichtje gestuurd! Als hij niet reageert kom ik hem de komende tijd toch nergens tegen dus niets te verliezen :joy:

6 likes

Ik ben bijna zeker dat ik een match heb (op happn) met een catfish maar ik ben zo benieuwd, ik wil weten hoe/waarom :stuck_out_tongue:

Hij heeft een typische Engelse naam (type: John Smith) en foto’s die bijna too good too be true zijn. Ik heb zijn foto’s gereverse-image-searched maar geen resultaat.

Begin januari hadden we een match en hij was “minder dan 1km van me vandaan”. We praatten wat in het Engels, en hij leek normaal en niet echt op iets uit. Ik vroeg hem wat hij in BelgiĂ« deed en hij zei dat hij op zakenreis was in een stad hier ± 30 minuten vandaan. Ik vond het al wat een rare timing met corona en de Brexit, maar ok. En ook raar dat hij bleef staan op “minder dan 1km vandaan” maar wel zei nog nooit van de stad gehoord te hebben waar ik ben. Na enkele dagen praten beweerde hij terug thuis te zijn, en ik ben toen een week vergeten te kijken op happn.

Nu stuurde hij vorige week opeens “Can I ask you a question”, dus ik antwoordde de volgende dag van wel, en nu hoor ik al een hele tijd niets meer. Hij staat nog altijd op minder dan 1km van me vandaan. Ik vind dit zo raar :stuck_out_tongue: en vraag me af waarom.

3 likes

Was ik net bereid meer te tinderen en t serieuzer te nemen. Lees ik dit.

3 likes

Wat een anti climax

2 likes

Fijn dat hij liet zien dat hij een sukkel is voordat je met hem afsprak :grimacing:

4 likes