Haha nou ik ben nogal expressief in mijn gezicht dus de verbazing was van mijn hoofd af te lezen. Het was een collega van een vriend. Die vriend van mij had over hem verteld. Allemaal positief blabla was hij dus vergeten mij te informeren dat hij in een open relatie zat :’). Uiteindelijk hadden we hele andere levensstijlen en was het heel gezellig maar geen match
Voor corona was ik eens met de vriendinnengroep bij iemand thuis en dan hebben we m’n tinder op het televisiescherm gezet en samen beoordeeld, was wel leuk
Hahaha best een cruciaal detail zou je zeggen:’)
Hebben jullie het idee dat er meer mensen met open relaties op de apps zitten? Ik kom voor m’n gevoel zo veel mensen tegen die poly zijn en/of een open relatie hebben. Heb er niks tegen, you do you, maar is niet mijn ding.
@sushi omg dit klinkt echt geweldig hahaha. Echt erg eigenlijk, maar zie het helemaal voor me. Lekker eten, wijntje/cocktails erbij en swipen op groot scherm.
Ik kom er soms enkele tegen maar niet heel veel, dan kom ik in vergelijking nog vaker koppels tegen, haha.
En ik kan het zeker aanraden! Een vriendin van me heeft toen haar vriend gevonden (en ik swipe een jaar later nog, maar dat terzijde haha)
Waarom zijn er mensen die alleen maar matchen om beledigende shit te kunnen zeggen…
Een jongen had in z’n profiel:
Als lengte of leeftijd je iets uitmaakt, ben je een naar persoon.
In z’n profiel stond dat ie de pabo deed😅 Ongelukkig gekozen tekst.
Hahahahaha wtf bedoelde hiermee? Dat je een naar persoon ben als je kiest om geen kinderen te daten??
Serieus, mensen, dit is de vijver waarin wij een in partner moeten vinden waarom doen we überhaupt nog moeite?
Ik kan het niet vragen, heb hem niet geliked, want met zo’n profiel is ie vast erg klein😂
Haha oh dit is herkenbaar en vermakelijk
Naar links:
-alleen maar groepsfotos (wie is het!?)
-alleen zonnebril/pet/onduidelijk
-maar 1 foto
-geen profieltekst
-half ontblote selfies
-gelikte types
-kinderen (hoezo plaats je die vol gezicht op tinder!?)
-‘liken is praten’ of ‘matchen is praten’
-‘vrouwen mogen ook het gesprek beginnen’ (ik denk dan dat ze weinig aanspraak hebben)
-fotos met motor of raceauto
-fotos met wapen
-mondkapjesfotos
-alleen maar landschapfotos
-‘Houd van gezelligheid’
-makelaars
-verre afstand
-fitness foto’s
Naar rechts:
-leuke bio
-sportief
-zelfde muzieksmaak
-als insta gelinkt is en leuk
-vrolijke uitstraling
-leuke baan (iets met sport of milieu)
-al hij humor lijkt te hebben
Haha ik ben echt een zure Barend als ik het zo teruglees
‘Meiden met bier XXX 100% afknapper’
Ga weg man, je bent zelf een afknapper
Mannen snappen echt niet dat dit zoveel vrouwen afschrikt
Nee, want welke vrouw drinkt er nou bier???
Dit doet mij idd denken aan mensen die “oprecht” of “eerlijk” als karakter eigenschap noemen yikes, mag het hopen
Ik swipe ook naar links bij mannen die er hele rebussen van maken dmv emoticons: hard:surfing_man:t2:♂Hard:sushi:always:clapper:Netflix:trophy:
Edit: oh de meeste doen het niet helaas
Zo veel jongens met hun persoonlijkheidstype tegenwoordig!
Ik vind het irritant, maar soms stiekem ook wel handig hahahha
Maar weet je dan wat bij jou zou passen? Ik heb daar geen idee van en vind het ook een afknapper omdat het erin te zetten
Ik zet het er zelf ook niet in, maar als iemand heeft staan ‘ik ben een rustige jongen en INxx’ dan denk ik nah, ik ben redelijk introvert en wil iemand die wat extraverter is.
Maar ben al m’n hele leven single, dus weetikveel:’)
Meer dan een week geappt met iemand. Zouden gisteren afspreken. Onze laatste berichten gingen over hoe laat en waar. Verwijderd hij me . Gast je bent 30 zoekend naar een relatie en je kan niet even een berichtje sturen dat je geen interesse meer hebt? Communicatie skills van -50
Waarom ben ik hetero
Helaas zijn meiden niet beter
Ik vind dat echt niet normaal, hebben mensen dan echt ál hun manieren verloren? Nou ja, you dodged a bullet denk ik dan maar, als hij zo met mensen om gaat.
Misschien moet ik maar gewoon een hond nemen
@Rue
Ik ook niet. Ik heb alleen maar respect voor mensen die een berichtje sturen als ze het niet meer zien zitten. Nu gaat het van oh jammer niet wederzijds naar wat een loser.