Tinderervaringen

Ja of dat ze zoeken naar iemand die betrouwbaar is. Zo duidelijk teken van een teer ego of dat iemand eens is vreemdgegaan bij hun.

1 like

Ik kwam het profiel van 1 jongen heel vaak tegen op zowel tinder als bumble. Nu stond op bumble dat z’n profiel nieuw was en swipete ik rechts om te vragen hoe het kwam dat ik hem zo vaak zag. Zegt ie ā€˜foutje van bumble denk ik, dat ze populaire profielen meerdere keren laten zien’ sure :sweat_smile::sweat_smile:

10 likes

Ik heb net tegen mijn date (2 dates gehad) gezegd dat ik de klik niet voel op romantisch gebied en ik voel me zo rot. Het is echt een goede gast, was gezellig maar ik voel het verder gewoon niet. Heb er zo tegenaan lopen hikken maar nu toch maar gedaan. Heb het idee dat hij wel meer wil dus ik vind het sneu voor hem. Weet hoe kut het is om afgewezen te worden en wilde het hem eigenlijk niet aan doen maarja, kan moeilijk met hem trouwen omdat ik het zo zielig vind anders :roll_eyes:

2 likes

Ben dan altijd zo benieuwd wat er in iemands hoofd omgaat dat je zoiets denkt of zegt. Bijzonder. Sommige mensen kom je zo vaak tegen dat ik mij echt afvraag of het aan het algoritme ligt, of dat ze constant op tinder zitten.

@MissMarple, dat zijn geen leuke momenten idd. Maar wel goed dat je het hebt gedaan voordat het echt serieus werd. Lief zijn voor jezelf vanavond! :slight_smile:

Ja daar ben ik ook wel heel blij om! Anders is het helemaal lullig. Normaal heb ik dit trouwens ook nooit want ze dumpen mij altijd :sweat_smile:

2 likes

Ik snap je struggle! Getuigt denk ik alleen maar van empathie van jouw kant, maar hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het gaat (of klinkt dat nu heel raar?). Uiteindelijk moet je voor jezelf kiezen, dus topper!

1 like

Een gast stuurde me op tinder een bericht met gewoon z’n insta handle en deze emoji :rose: (?) en ik reageerde ā€˜is niet nodig om dat in je bio te zetten en in een bericht hoor, komt wat wanhopig over :kissing_heart:’ en weg was de match :rofl: elke keer als ik mannen zeg wat ik denk over dit soort dingen ontmatchen ze of kunnen ze ineens niet meer antwoorden :+1:

8 likes

Ik ben pas net weer een beetje begonnen met daten, maar heb nu twee keer achter elkaar een eerste date gehad waarbij ik meteen doorhad dat het hem niet gaat worden. Dat je op zich best een prima gesprek hebt, maar er gewoon totaal geen aantrekkingskracht is. Dan geven foto’s toch geen goed genoeg beeld.

Baal daar zo van, want het voelt oppervlakkig en alsof ik te kritisch ben. En dan moet je het dus nog een date lang gezellig houden en daarna subtiel vertellen dat er voor jou geen tweede date in zit, terwijl je het heus wel een beetje gezellig hebt gehad.

Superrot, want het maakt ook meteen dat ik geen zin meer heb in daten terwijl ik wel behoefte heb aan iemand in mijn leven en tegen iemand aan wil kruipen.

Niet doen!! Ik had hier in het begin ook last van maar hoe vaker je het doet hoe meer het went. Zelf probeer ik het altijd te zien als casual afspreken (blijft wel een date) en wellicht dat het bevalt en we vaker afspreken. Maar zie het niet als iets ergs als je toch geen klik voelt.

Ja je hebt ook gelijk, maar ik ben relatief introvert en het kost me best ā€˜veel’ energie om dan zo’n middagje leuk te doen tegen iemand terwijl je weet dat er niet meer in zit.

Maar ja, moet het ook blijven doen want zeker nu is dat de enige manier om überhaupt iemand te leren kennen.

1 like

Ik heb nou weer een boy getroffen. Opent gelijk met of mn profiel wel echt is enzo. En heeft het steeds maar over scammers.

Echt lieverd als ik zou willen scammen zou ik geen fotos kiezen van een dikke griek

23 likes

Oh nee, ik heb bumble geüpdate en nu is die ā€˜aan het schrijven…’ functie weg?
Zeker omdat je daar het uur niet kunt zien Ʃn omdat mannen graag 10679 aparte berichten na elkaar sturen vond ik dat best wel handig (om te weten of er nog wat kwam zegmaar,) :upside_down_face:

Edit: oke bij een andere match heb ik het wel nog

Je kunt het uur wel zien! Op iphone is dat als je naar links swipet in het gesprek

1 like

Ik was tijdje aan het appen met een boi maar het was zo saai, mijn god. Ook zo langzaam, hij appte eens per dag waardoor het gesprek niet echt lekker op gang kwam en heel oppervlakkig en saai bleef. Op een gegeven moment werd het zo saai dat ik vergat te antwoorden en me dat pas een week later realiseerde. Heb toen ook niks mee gezegd. Maar nu appt hij weer na twee weken en ik heb er zo geen zin in. Ik wil hem gewoon blocken en verwijderen. Maar dat vind ik ook onaardig ofzo. Maar ik vind het ook weer niet de moeite waard om te melden dat ik het saai vind

2 likes

Ik zou 'm wel een afsluitend berichtje gunnen, dan kan hij ook weer verder. Iets van: Hee, ik voel geen klik en zou het hierbij willen laten. Zoiets.

5 likes

Zoveel mensen momenteel die in hun bio hunzelf omschrijven in emojis. Ik heb geen zin om dat nog eens allemaal te moeten ontcijferen :upside_down_face::upside_down_face:

7 likes

Haha ik heb dat zelf wel in mijn bio. Vind het altijd wel fijn ook bij anderen, krijg je juist meteen een brede indruk van iemand. Teksten zijn toch vaak korter dus ook minder info :yum: Zo blijkt weer, smaken verschillen!

Kak heb net te snel iemand weg geswiped. Hij had alleen een hond als profiel foto en toen swipte ik al weg. Maar toen zag ik nog ff snel zn naam Erik en toen dacht ik wow die hond leek eigenlijk ook best op een Erik.

4 likes

Hahahaha dit in combinatie met je profielfoto :rofl::rofl: lekker ding hoor

17 likes

Hahah okĆ© update, hij had ineens uit het niets weer teruggeappt dat 'ie niet zo’n goede periode had gehad en sorry voor de stilte etc. Toen weer wat heen en weer geappt en nu twee keer afgesproken tot nu toe is het heel leuk :sweat_smile:

9 likes