Tinderervaringen

Is t een catfish?

Waarom heeft iemand het lef dit te doen. Nu heb je een okƩ gesprek gehad en dan zal het goed zijn je anders voor te hebben gedaan? Boy, bye

Edit; ik geloof ook dus echt niet dat het een ā€˜test’account is. Mijn vertrouwen in de datingapps is al lang geleden vervlogen, dusja. Maar ligt misschien aan mij

1 like

Denk dat je eigen gevoel/idee genoeg zegt hierin!

1 like

Ik zie soms profielen met extra info (niet de ā€˜interesses’) maar zo tags met dingen als ā€˜niet roker’ of ā€˜sport vaak’ ofzoiets, iemand weet hoe dat kan? Ik vind het niet bij de instellingen in elk geval

1 like

Ik heb een collega die mij begin dit jaar een paar keer een like heeft gestuurd via Tinder en Bumble (ik had premium) en later op tinder ook nog eens een superlike. Ik ben er nooit op ingegaan want 1, het is mijn type niet en 2, ik wil niks met collega’s. Nu werken we sinds kort weer wat vaker oo kantoor en loopt hij telkens zo heel snel/ongemakkelijk/bozig langs de kamer. Zo ongemakkelijk :sob:

6 likes

Nou ja liever dit dan dat hij het irl nóg een keer probeert toch? Wel lekker makkelijk zo.

2 likes

Oef ja idd akward, doet mij denken aan een tindermatch die ook een collega bleek te zijn en na een keer afspreken ik niet verder wilde. Ook ongemakkelijk op de dagen ernašŸ˜…

1 like

Haha dat is zo, hoewel dat bozige voor mij niet hoeft. Doe dan lekker alsof er niks is gebeurd lijkt mij. Ooit moeten we wel eens samenwerken :joy:

2 likes

Och, ik kan me inbeelden dat dit vervelend is als je die persoon in het echt ook vaak ontmoet… Ik had iets gelijkaardigs, maar gelukkig iets minder ongemakkelijk. Een tijdje geleden ontdekte ik toevallig dat een oud-klasgenoot me ontvriend had op Facebook. We delen tal van kennissen, maar hadden verder geen contact. Ik kan geen reden bedenken waarom ik per se uit z’n vriendenlijst moest, enkel dat ik hem naar links geswiped heb op Tinder (totaal mijn type niet). Geen idee of hij me toen geliked had, want ik had in die periode geen betalend abonnement. Maar ik vermoed dus van wel. Gelukkig ontmoet ik hem nooit irl, maar toch… zo flauw….

Ooooh ik heb dalijk n date met iemand die ik n jaar geleden ofzo gematcht had en t contact verwaterde, we hadden toen alleen via WhatsApp met elkaar gesproken dus niet eerder afgesproken oid. Nu hebben we vanmiddag (!) Weer gematcht en hebben n kwartier geleden besloten dat we wat gaan doen vanavond. Dit is niet goed voor mn stress level hoor, normaal weet ik dagen van te voren wat ik aandoe etc, maar nu moet t ff binnen n half uur :joy:.

9 likes

Wat is dit voor gare opmerking

18 likes

hoe was het? :eyes:

1 like

Best wel k*t eigenlijk :joy:. Hij was alleen maar zenuwachtig aan t lachen en maakte opmerkingen die ik persoonlijk echt vreselijk vind zoals ā€œwat n mooi uitzicht heb ikā€ en als ik vroeg wat ie lekker vind (qua eten) antwoorden met ā€œjouā€. Verschrikkelijk 🄲

8 likes

Nouja dan heb je in ieder geval niet 2 weken naar deze date toegeleefd, dan was de domper een stuk groter geweest :sweat_smile:

2 likes

Hahaha dat is inderdaad een van de weinigr voordelen, minder lang stressšŸ˜‚

1 like

Ik denk een superlike, maar heb ik zelf nog nooit gehad dus weet het niet zeker

1 like

Ja dat is een superswipe bij bumble

1 like

ā€œstalkenā€ jullie je matches voorafgaand aan een date? als in, googelen, social media opzoeken en zo :eyes:

9 likes

Nee, ik zou dat omgekeerd ook niet willen

Absoluut. Ik trek zelfs hun LinkedIn erdoor als ze dat hebben. Persoonlijke pagina’s geven soms een heel ander beeld dan het gesprek op tinder. En de foto’s soms ook :joy::joy:

6 likes