Tinderervaringen

Pff ja ik weet dat dit voor best veel mannen geldt en het maakt ze super onzeker. Het zorgt er soms ook voor dat ze foto’s maken zoals ze niet zijn of hun profieltekst upgraden terwijl dat echt niet nodig is😣

1 like

Heeft hij interesse in een telefoonverslaafde limburgse ahdh-er die altijd kinderliedjes zingt? (Asking for a friend :joy:)

1 like

Vast wel hahaha

Ik heb trouwens bumble gedownload omdat iedereen zegt dat dat beter is dan tinder… maar waaaarom kan je geen maximale afstand instellen??? Bijna iedereen die voorbij komt woont in een gehucht hier een heel end vandaan, wat een waardeloze kutapp :angry:

Hmm ik kon dat volgens mij wel, heb je goed gekeken? Als ik google vind ik namelijk ook wel resultaten. Ik heb zelf de app niet meer dus ik kan je niet precies vertellen waar het zit.

1 like

Ik had dit in het begin ook bij de app. Na een paar dagen deed die het ineens wel goed!

Ja volgens Google zou het moeten staan bij date filters, meteen onder leeftijd, maar bij mij niet, kan alleen selecteren welke taal ze spreken en daaronder advanced filters maar geen daarvan is afstand of woonplaats :persevere:

Ik dacht ‘leuk even op bumble zitten op vakantie in Wenen’ maar ik versta het grootste deel van de profielen niet en kan dus al zeker geen gesprek starten daarop inhakend :sweat_smile:

Net even gekeken en bij mij staat het idd precies daar. Maf!

1 like

Geen idee of dit hier past maar heb echt even advies nodig. Afgelopen mei matchte ik met een Australische jongen op Tinder. Hij zou rond juli naar Nederland komen en hij wilde via deze weg wat contacten opdoen die hem de stad wat konden laten zien. Nou, leek mij hartstikke leuk dus we begonnen te praten. Inmiddels is hij al enige tijd in Nederland en hebben we bijna elke dag wel met elkaar gesproken (gewoon als vrienden). Mijn intentie was ook gewoon vriendschap en ging er vanuit dat dat bij hem ook het geval was, omdat het mij niet logisch lijkt dat je meteen een relatie zou willen zodra je in een vreemd land woont. Maar goed, we hebben elkaar 2 keer gezien. De eerste keer gewoon een drankje gedaan en de tweede keer ben ik bij hem gaan eten. Was gezellig, maar beide keren voelde ik mij nog niet helemaal op mijn gemak (kost bij mij altijd wat meer tijd). Tijdens de tweede afspraak zaten we op zijn bank nog wat na te praten na het diner over van alles en nog wat. Toen hij mij iets wilde laten zien kwam hij naast mij zitten en even daarna probeerde hij mij te zoenen. Omdat het voor mij totaal onverwachts was reageerde ik op automatische piloot en duwde ik mijzelf van hem weg. Nou daarna beetje ongemakkelijk, nog even gepraat en ben toen weggegaan. Ik zou het nu erg jammer vinden als we helemaal geen contact meer met elkaar hebben, omdat het als vrienden goed klikte. Ik zit er dus over te twijfelen om hem binnenkort misschien te appen om te vragen of hij mee wil schaatsen (gewoon als vrienden). Denken jullie dat dit verstandig is, of zouden jullie het gewoon hierbij laten omdat hij misschien niet zit te wachten op een normale vriendschap? :sweat_smile: Hij is nooit echt flirterig geweest, behalve op de dag voordat ik bij hem ben gaan eten.

Ik zou hem vertellen dat de zoen je heeft laten inzien dat jullie klik er absoluut is maar voor jou puur vriendschappelijk. En of hij het leuk zou vinden om als vrienden te blijven afspreken.

5 likes

Wij kunnen hier van alles van vinden en over denken, maar er is er maar een die je het antwoord kan geven over of er (nog) normale vriendschap is/kan zijn! Dus zou hem gewoon vragen hoe hij er verder in staat en dit voor zich ziet

6 likes

Hmm is wel waar ja! Heb het idee dat hij sowieso geen relatie wilde, want hij heeft nooit laten merken dat hij mij leuk vond. We appten wel veel, en vaak als ik dan even een paar dagen niet appte begon hij wel weer. Ben bang dat hij mij straks alleen wilde gebruiken voor wat wilde avonturen en vind het daarom lastig om hier met hem over te praten. Aankomende dinsdag is het een week geleden.

Dan juist misschien wel goed om het er even over te hebben en dat gewoon uit te spreken naar hem! Snap best dat het even spannend kan zijn hoor, maar je hebt er ook niks aan als dit doorgaat en jij het dus vriendschappelijk ziet maar hij jou bv. als scharrel. Zo lang je allebei naar elkaar niks uitspreekt ga je dingen invullen en nouja da’s sowieso eigenlijk nooit handig

1 like

Daar heb je gelijk in! Misschien toch maar even de moed bij elkaar rapen en een gesprekje beginnen :crossed_fingers:t2:

3 likes

Nee hebben we het echt nooit over gehad! Ik ging er eigen automatisch vanuit dat hij gewoon naar wat contacten zocht, omdat hij zoiets ook in zijn tinder bio had neergezet en dus niet per se opzoek was naar een relatie. Ook omdat zijn berichtjes totaal niet flirterig waren (tot dus de avond voor de 2e afspraak) maar ben daar toen ook niet echt op ingegaan.

Omg ik krijg net reactie op een tinderbericht dat ik heb gestuurd in MEI 2020 :rofl::rofl: lekker op tijd hahahaha

12 likes

Love dit haha. Ik zou antwoorden :grin:

1 like

Het was dan nog meteen een date uitnodiging vanuit mijn kant! (Inspelend op zn bio) maar nu ik hem weer zie en de manier waarop hij typt weet ik het niet zeker haha

Ik heb ook m’n tinderdata opgevraagd via tinderinsights. Heb vaak m’n profiel verwijderd en opnieuw aangemaakt, ben benieuwd of ie dat ook meeneemt. Ik zit echt al bijna sinds het begin der tinder er aan één stuk door op :sweat_smile:

2 likes