Tinderervaringen

Ze proberen gewoon te pijlen of je seks wil, heeft niks met je foto’s te maken.

9 likes

Of projectie. Zelf geil zijn en dan alles en iedereen er heet uit vinden zien (waarmee ik niet zeg dat je niet heet bent, Baron!!! Maar meer dat het dus niet een geheime verleidingslaag in je foto’s is)

Pffffff ik denk er soms aan om Tinder of Bumble weer te downloaden voor een beetje swipe & scharrel maar het is zoveel M O E I T E

1 like

Ik zag net echt een topper van een bio

‘Looking for wife material with childwish who has no cov :syringe: and never will’

De keuze is reuze op Tinder, maar dit laat wel zien waaruit de keuze bestaat 🥲

4 likes

Wel fijn als ze zulke dingen in hun profiel zetten, kan ik ze wel meteen wegswipen en verspil ik er geen tijd aan 🥲

20 likes

Ik heb dus een best leuke match, hij stuurt echt hele lange uitgebreide gezellige berichten, maar er zit telkens zoveel tijd tussen en dat vind ik dan weer jammer. Het is ook nooit goed!!!

1 like

Dit heb ik nu ook met een tinderdate, maar ik vind het eigenlijk ook wel chill omdat het me meer met beide benen op de grond houdt. Als ik heeel veel met iemand zou appen verdwijn ik er zo snel in. Tegelijkertijd word ik er ook ongeduldig van hoor, I feel ya.

2 likes

Ohhh heerlijk van die uitgebreide berichten! En als er dan zoveel tijd tussen zit kan je er helemaal naar uitkijken. Maar wel begrijpelijk dat t frustreert haha

1 like

mannen op hinge zijn echt unhinged (pun intended). je kan daar prompts toevoegen aan je foto’s en ik had een foto waar ik toevallig sokken in sandalen droeg & dan erbij “my quarter life crisis looks like”. reageert een gast erop met “ja duidelijk dat je in een crisis zit met sokken en sandalen aan” :skull: gast, die keuze heeft niks te maken met mn quarter life crisis en ten tweede, ik open mijn gesprek met jou toch ook niet door een opmerking te maken over je anwb-winkel-kledingstijl?

anyway heb ik verder wel een leuke lieve match van 1.98 (!!!) dus ik manifesteer dat dat iets leuks wordt :weary:

4 likes

Een vuile dickpic gekregen :face_vomiting:
Echt whyyyyyy

1 like

Ik chat al een tijdje met een leuke gast via bumble en nu gaf ie me z’n nummer, maar hij zit niet op whatsapp??? Wie zit er nou niet op whatsapp? Heb gevraagd of ie wel zijn juiste nummer heeft gegeven, maar in m’n hoofd is het nu natuurlijk een catfish :joy:

1 like

Is het een belg? Want hier hebben nog veel mensen geen whatsapp haha (en meestal als ik wat twijfelgevoelens heb vraag ik insta zodat ik zeker ben dat ie bestaat en zich niet anders voordoet :sweat_smile:)

Hahaha ja ik heb ook weleens zoiets gehad, moest het via telegram. Was idd een Belg zoals @sushi zegt. Voelde echt shady aan voor mij😂

1 like

En @Twijfelkont Ik wist niet dat weinig Belgen whatsappen, hoe hebben jullie dan gratis contact met je vrienden?!! ;p Ik heb trouwens geen Insta, dus misschien denken anderen wel dat ik de catfish ben haha

Het is trouwens geen Belg, maar wel een expat. Heeft hiervoor in Amerika gewoond, geen idee hoe de whatsappcultuur daar is haha
Ik ga wel even Telegram downloaden, kijken of ik hem daar wel zie :eyes:

Volgens mij gebruiken Amerikanen Whatsapp ook niet zo vaak. Veel gebruiken gewoon iMessage (heet dat zo?) van Apple. Als je allebei een iPhone hebt zijn berichten dan gratis

2 likes

Veel Amerikanen hebben volgens mij ook geen Whatsapp. Ik heb een tijdje met een Amerikaan gedate en toen hij me zijn nummer gaf, kreeg ik er automatisch een hele uitleg bij over wat Whatsapp was en hoe het te installeren haha. Amerikaanse vrienden spreek ik ook alleen via andere wegen

2 likes

Hehe ik ben iig NL dus dat probleem heb ik verder niet. Date was ook niks dus telegram heb ik er ook weer afgegooid. Ben benieuwd hoe jullie gaan contacten, anders wordt het toch bellen😛

1 like

Ik gebruik vooral messenger, of sms of insta. De meeste mensen hebben ook een telefoonabonnement met onbeperkt sms’en (ik niet hahaha)

1 like

Er is een match waar ik nog een beetje twijfels over heb (gesprek loopt niet super vlot maar dat ligt ook deels aan mij, maar is verder wel oké, en zijn foto’s zijn ook niet helemaal duidelijk), maar ik wou wel met hem afspreken want ik gaf hem het voordeel van de twijfel.
Maar nu vraagt hij om te bellen om verder concreet af te spreken en hoewel ik een beller ben, schrikt het me toch een beetje af. Wie weet vind ik hem aan de telefoon al niet leuk :stuck_out_tongue:

2 likes

Wel goed idee om dan even te bellen toch? Verspil je minder tijd als je daardoor afgeschrikt wordt :slight_smile:

1 like

Man: heb je al weekendplannen?
Ik: sporten en naar de ikea
Hij: oh geen volle planning dus, zullen we wat gaan doen?

Geen volle planning?? Op mijn planning staat ook nog slapen en een taart maken en de was en stofzuigen maar dat hoef jij niet allemaal te weten

12 likes