Ik vind het bij dat programma lang leve de liefde ook altijd zo hilarisch dat al die te dikke mannen met bierbuik gaan zeggen dat ze wel een slanke meid willen.
Dit ja , laatst een âmanâ die had letterlijk staan: geen dikke wijven aub
. Plant je nooit voort aub, denk ik dan.
Dit zijn de mannen waarom ik in mân bio heb staan dat ik dik ben ga maar meteen weg Jaap je verdient mijn ronde geweldigheid niet
Voor de 020-tinderaars: Zien jullie ook opeens zo veel leuke mannen? Alsof alle knappe gasten even naar Amsterdam zijn gekomen voor ADE.
Ben nu copy paste-openingszinnen aan het versturen of ze iets op de planning hebben :â)
ADE en morgen de marathon!
Ohh ook nog! Nou de sportieve typjes hoef ik niet groetjes vanuit mân luie stoel
Wejow ik had echt een leuke match, knappe guy die in de eredivisie voetbalt NAAHHH wat een respectloze bijdehante hond zeg, heb âm lekker unmatched. Was eerst in de gloria omdat ik hem vet knap vond maar damn wat een attitude
ik had eerder een match op bumble met een jongen wat best wel een leuk gesprek was, maar het ging niet echt ergens heen toen omdat ik toen meer bezig was met andere (achteraf stomme) matches, maar ik kwam m dus laatst tegen op hinge en dacht: was nog best leuk, ik probeer het gewoon, boeie, en toen raakten we aan de praat, en het voelde gewoon meteen beter dan die eerste keer, en we appen ook al de hele week de hele dag door met elkaar. en ik vind het oprecht zo leuk om met hem te praten hij reageert snel en als die geen tijd heeft zegt die ook dat die om X minder snel reageert en we hebben echt leuke gesprekken en het voelt gewoon goed!!! dus ik vroeg hem of die volgend weekend wilde afspreken maar hij kon het hele weekend niet en ik gaf toe dat ik het heel leuk vind om met hem te praten en hij was ook meteen van âja, ik ook echt met jou, alleen volgend weekend kan ik niet, daarna kunnen we wel iets plannenâ en aaaaahhhhh ik wil gewoon zo graag met m afspreken in t echt en hoop zo dat die in t echt net zo leuk is als dat ik hem op whatsapp al vind & dat ik niet word geghost oid nu
Hahaha wow met welke letter begint zijn naam? Ook ooit zo een gehad
Initialen zijn x.x en hij voetbalde voor een club uit x
Oh my God wat kansloos! Vreselijk, hoe kan je zo zijn.
Jup, zelfde guy. Keer mee afgesproken ook, liep best uit de hand. Super toxic gozer
Misschien toch de combi van letters en stad weghalen? Wel heel herkenbaar
Heb niet echt iets spannends hoor want het was een kort gesprek, maar hij was ontzettend dwingend van âgeef je instaâ en dat hij langs wilde komen en toen ik daar niet echt op reageerde werd het âik vraag je insta wees gewoon direct en duidelijk je praat er omheenâ en toen ik vroeg wat hij er mee wilde en dat hij het helemaal niet vroeg maar eiste zei hij âschat doe gewoon volwassen je bent geen kindje meer tochâ en toen zei ik dat ik inderdaad volwassen was en daarom wat meer respect verwachtte en deed ik hem de groetjes en toen was ik een onzekere meid met mân coltrui
Wow deze gast is gek. Goed dat je van âm af bent! Ook iemand onzeker en een kind noemen omdat ze niet meegaat met je idiote dominante gedrag
Ik was een heel verhaal aan het typen (het is echt lang) maar het voelt best naar om het terug te halen. Misschien dat ik het later nog post!
Een bumble match vertelde dat hij MÄneskin heel tof vond en geïnspireerd door hen eens een smokey eye wou proberen dus we hebben een heel gesprek daarover gehad, over welke producten en hoe hij het best kon aanpakken etc. Hij zei dat ie er heel excited over was, echt cute
Ik heb dus een maand tinder gold, en zie nu dat mijn ex me geliked heeft⊠echt hoezo ongemakkelijk
Ja weird. Spreek je hem nog?
begreep een keer van een vriend dat âzeâ (zijn vrienden) weleens van mening zijn dat ze bekenden op de app (ex-vriendinnen/scharrels) altijd een like moeten geven