Tinderervaringen

Merk je echt verschil tussen de vibe op die apps?
Ik heb alleen ooit nog Tinder gebruikt maar ben er alweer zoooooo klaar mee.

Ik vind Bumble het leukste! Tinder werkt voor mij ook prima maar wel ‘streng’ zijn met swipen en met gesprekken :crazy_face: (als in er zit wel veel tussen wat ‘niets’ is)

2 likes

Bumble is nice. Ik vind dat de soort mensen die erop zitten anders dan op Tinder. Je kan ook aangeven waar je naar op zoek bent en je geeft meer info over jezelf

1 like

Heb hier ook echt een hekel aan, ik doe dat ook niet hoor. Had van de week een “gesprek” van een paar zinnen heen en weer en die kerel zij “pff zou chill zijn als ik vannacht in naam stad waar ik woon zou kunnen slapen. Hij was voor werk dagelijks in mijn stad maar woonde in een andere stad 45 minuten rijden van hier ofzo. Vroeg nog of hij daar ooit succes mee had en toen ging hij zielig doen dat ik hem niet uitnodigde en hem op en neer liet rijden.

HAHA wat?? Wat een ass.

Nou ik ga bumble een kans geven dan!

1 like

Ik heb bij bumble wel heel snel dat ik iemand per ongeluk een kant op swipe terwijl ik gewoon door het profiel wil scrollen. Die app is daarin heel gevoelig ofzo?? Of ik ben gewoon lomp :sweat_smile:

2 likes

Ik heb continu een melding van een ongelezen bericht op happn, maar alle berichten zijn gelezen. Ik heb zelfs al mijn conversaties verwijderd (behalve een) maar de notificatie blijft. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Screenshot

1 like

Ik heb dit bij tinder en ik vind het zoo irritant, heb de algemene notificaties uitstaan dus zie alleen het cijfertje met rood en het stoort me :angry:

1 like

Bij Tinder is het dan soms omdat er een profiel is dat je nog niet hebt aangeklikt en waarmee je wel een match bent. Misschien bij Happn ook wel? @flalamingo

2 likes

Oh kak dat zijn ze dus allemaal :sweat_smile: ik klik nooit profielen aan behalve die paar met wie ik praat, ben een heel luie date-apper sorry not sorry boys

2 likes

Haha ben benieuwd of je het nu dan opgelost krijgt :rofl:

Ik heb het maar gewoon geaccepteerd :joy: als het cijfertje in 2 verandert dan pas vermoed ik dat ik even moet kijken :joy:

Nee helaas, ik heb ze allemaal opgengeklikt, maar dat verandert niets.

1 like

Haha iemand had mij op happn ooit een stom gifje gestuurd waar ik nooit op had gereageerd en nu weken later stuurt ie zn snapchat account. Eh wat denk je vriend :sweat_smile:

wtffff ik stuur op tinder het eerste bericht naar een gast (niemand lijkt ooit nog het eerste bericht te sturen), zegt ie ‘je bent niet mijn stijl maar omdat je als eerst had gestuurd wou ik uit respect antwoorden maar het stopt hier. Succes nog met zoeken’
Ik vraag waarom ie me dan swipet en hij zegt iets van ‘ik heb nog 2400 likes (gekregen veronderstel ik) dus ik let soms niet heel goed op’ en erna ontmatchte hij
Ik vertaal het uit het Frans dus hoop dat ik het goed heb begrepen maar wat een stomme arrogante gast zeg. Ik hoop dat niet alle gasten zo zijn wanneer ik volgend jaar ga swipen in Parijs :confounded:

10 likes

wat een droeftoeter

2 likes

Gisterenavond op een eerste Tinderdate geweest. Het was gezellig maar hij is totaal niet mijn type. We hebben veel interesses en hobby’s gemeen maar dat is het dan ook. Hij was super enthousiast over mij maar dat was niet echt wederzijds, een beetje ongemakkelijk wel, maar ik was natuurlijk wel gewoon vriendelijk. Hij vroeg achteraf of ik nog eens wil afspreken en ik ben eerlijk geweest dat ik het tof vond maar niet echt een klik voelde. Hij was er sportief over maar ik voelde me wel heel awkward. En nu stuurt hij: “Ik zou jou ook toch echt heel erg graag nog eens zien hoor !:slightly_smiling_face:" Echt geen idee wat ik daar nu op moet antwoorden

1 like

Niks

7 likes

Zou nogmaals aangeven dat je een leuke avond hebt gehad maar dat je niet echt een klik voelde. En dat je het hierbij wil laten.

2 likes

Ik heb dit nu nog eens gestuurd. Aaah wat haat ik dit.

1 like