Tinderervaringen

Het was en is soms nog een soort van ingewikkeld tussen ons. Nu hebben we een maand ongeveer geen contact…
We zijn elkaar wel vaker tegengekomen op tinder, ook wel over gehad ooit. Toen zei hij dat hij me nooit zou liken want dat zou raar zijn want we zijn uit elkaar en hebben samengewoond etc.

1 like

Kan ook zijn dat hij wilde checken of je hem zou liken. Normaal kom je er niet achter of iemand je geliked heeft als je hen niet liked.

4 likes

Het kan ook zijn dat hij schrok toen hij je zag en je toen per ongeluk heeft geliked (heb ik wel eens weleens …)

1 like

Ja dat deed ik altijd bij hem idd haha. Ik en hem meerdere keren al tegengekomen, maanden terug. En dan likede ik hem om te kijken of hij mij ook geliked had, maar dat was dan nooit zo.

@Noodle oh per ongeluk had ik nog niet aan gedacht! Dat doe ik eigenlijk ook echt nooit haha? Je moet toch wel echt een beweging maken? :sweat_smile:

1 like

Oh gebeurt mij heel vaak, per ongeluk liken. Ook als ik bijv vrij snel en niet heel aandachtig aan het swipen ben en iemand naar links doe en m’n brein een milliseconde later denkt oh shit wacht ik wilde eigenlijk naar rechts, en dan heeft m’n duim in een ongecontroleerde beweging per ongeluk de volgende naar rechts gezwiept.

4 likes

Ik heb exact hetzelfde!

3 likes

Ah ja dat zou wel kunnen dan! Alleen wel heel toevallig dat hij dan net z’n ex per ongeluk liked :sweat_smile: maar zul je idd altijd net zien…

1 like

Ik heb een match en hij stuurt mij heeel veel berichtjes en ik heb meteen gezegd hey ik heb corona dus tinderen is even niet mijn prioriteit en nu ben ik een kutwijf 🥲😂

2 likes

Ja ook echt zo
Hey
?
Ben je er?
Hallo?
???

En dan check ik de tijd en zit er drie uurtjes tussen. Ik heb meldingen uitstaan van alle apps behalve WhatsApp dus ik check gewoon wanneer ik zin heb en anders niet

3 likes

dus, update: vorige week ging het bijna de hele week nog helemaal chill met appen, super leuk praten elke dag de hele dag door, en op donderdag vroeg ik hem weer of hij wilde afspreken, dus we hadden deze vrijdag (gister) afgesproken. hij was er heel enthousiast over dus ik dacht: okay priem, helemaal top! alleen merkte ik vorig weekend gewoon dat hij een soort afstandelijker werd of zo, en had ik al een raar voorgevoel, maar ik dacht: ah, heeft vast met zn wedstrijdweekend te maken, no biggie. afgelopen maandag vroeg ik hoe het met hem ging en ik merkte toen echt heel goed dat er wat was en daarna reageerde hij heel de avond niet meer, dus ik wist dat er wat mis was. toen had hij me dinsdagochtend geappt dat hij onze date wilde afzeggen omdat hij “die” klik niet voelde 🥲 hij was er super respectvol en lief over, en ik waardeer zn eerlijkheid enorm, maar het was nog steeds behoorlijk kut. ik wist ook niet 100 procent zeker of dit op romantisch level wat ging worden want dat is moeilijk te bepalen via whatsapp, daarom wilde ik pas een oordeel vellen na die date, en hoewel ik het kut vind dat hij daar dus niet hetzelfde over denkt en mij niet een kans heeft gegeven in t echt zeg maar, neem ik het hem ook niet kwalijk en vind ik ook niet dat hij me iets verschuldigd is. maar stom is het wel, vooral als je best een tijdje zo intensief met elkaar appt :frowning:

ach, het laat in ieder geval nog wel zien dat er mannen zijn die wel respect hebben, dus er is nog hoop! :sparkles:

2 likes

Huh, dus jullie hebben nooit afgesproken? Ik vind het wel raar om niet eens één date te hebben met iemand waar je heel leuk en veel app-contact mee hebt en de ‘klik’ daarop te baseren? Ik geloof het niet helemaal. Ik zou zelf eerder denken dat hij iemand anders heeft ontmoet, of dat ‘ie me gegoogled heeft ofzo en m’n lelleke kantoorfoto heeft gevonden en daarom niet meer wil :joy: maar misschien ben ik te sceptisch.

5 likes

ja ik weet niet, ik wil niet teveel gaan nadenken over “betere” of “logischere” verklaringen omdat ik het dan weer bij mezelf ga zoeken 🥲 dus ik probeer het gewoon hierbij te laten. wat de echte reden ook is, of hij wel iemand anders heeft ontmoet of dat hij niet meer durfde of whatever, uiteindelijk is het zijn gemis!

5 likes

Ooh sorry, bedoel zeker niet te zeggen dat het aan jou ligt hoor, want dat denk ik juist niet gezien hij de eerste date al afzegt, voor hij je überhaupt heeft ontmoet. Ik vind het gewoon wat vreemd gedrag van zijn kant, juist om wat je zelf zegt, op whatsapp kan je een romantische klik toch helemaal niet bepalen. Jammer dat je er nu niet achter kan komen of die er is!

1 like

ah nee ik dacht ook helemaal niet dat je dat bedoelde hoor! ik snap verder wel wat je zegt hoor!

1 like

Oke geen echte tinder ervaring, maar ik blijf versteld staan van mannen. Kreeg een ‘hey’ op WhatsApp van een onbekend nummer. Dus ik ‘uhm, wie ben jij’ verteld hij dat ik ‘in z’n lijst stond als Tinder, haha.’

Dus ik heb gereageerd ‘Ah oké. Nou ik ben inmiddels voorzien zullen we maar zeggen. Woon al 2 jaar samen. Tijd om je lijst op te schonen na zoveel tijd of niet? Kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die na zoveel tijd nog ‘happen’ voelt wel een beetje alsof je onderaan je lijstje bungelt he? :sweat_smile::joy: Veel succes ermee’

Echt gast. Gooi nummers weg van mensen waar je al 100 jaar niets meer van hebt gehoord. Werkelijk.

7 likes

niet geschoten is altijd mis haha

2 likes

Hebben jullie sinds vandaag ook een nieuw scherm met ‘ervaringen’? Geen idee wat ik daar nu weer mee moet.

Ik zit nu voor het eerst op Tinder om echt een serieuze relatie te zoeken, en ik vind het echt heel kut 🥲. Het is echt een mijnenveld tussen alle mannen die simpele seks willen.

Gisteren vroeg iemand van 50 km verderop na 3 zinnen al om af te spreken. Die wilde een uur voor mij in de auto gaan zitten om een drankje te doen, terwijl hij me niet eens kende. Ik word dan al meteen zo achterdochtig. Ik gaf toen heel netjes aan dat ik geen seks heb op een eerste date en dat het dus ook echt alleen een drankje zou zijn, en toen was hij meteen vet beledigd. ‘Waarom moet dat nou weer zo?’

Dus dat bevestigde wel weer dat mijn keuze goed was. Ik vind snel afspreken soms best wel leuk, maar na 3 zinnen? Dan kun je toch nooit weten of iemand een potentiële match is?

4 likes

Ik denk dat deze man niet beseft dat 95% van hen wel seks verwacht en nu is hij beledigd dat jij dacht dat hij alleen dat wilde. Wat ontzettend vervelend voor hem…kuch… Ben je wel mooi vanaf nu :slight_smile:

1 like

Welke apps gebruiken jullie? Ik vind tinder 90% van de tijd niks, bumble oke. Hebben jullie nog andere apps?

Hinge? Happn?

1 like