Tinderervaringen

Ik heb continu een melding van een ongelezen bericht op happn, maar alle berichten zijn gelezen. Ik heb zelfs al mijn conversaties verwijderd (behalve een) maar de notificatie blijft. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Screenshot

1 like

Ik heb dit bij tinder en ik vind het zoo irritant, heb de algemene notificaties uitstaan dus zie alleen het cijfertje met rood en het stoort me :angry:

1 like

Bij Tinder is het dan soms omdat er een profiel is dat je nog niet hebt aangeklikt en waarmee je wel een match bent. Misschien bij Happn ook wel? @flalamingo

2 likes

Oh kak dat zijn ze dus allemaal :sweat_smile: ik klik nooit profielen aan behalve die paar met wie ik praat, ben een heel luie date-apper sorry not sorry boys

2 likes

Haha ben benieuwd of je het nu dan opgelost krijgt :rofl:

Ik heb het maar gewoon geaccepteerd :joy: als het cijfertje in 2 verandert dan pas vermoed ik dat ik even moet kijken :joy:

Nee helaas, ik heb ze allemaal opgengeklikt, maar dat verandert niets.

1 like

Haha iemand had mij op happn ooit een stom gifje gestuurd waar ik nooit op had gereageerd en nu weken later stuurt ie zn snapchat account. Eh wat denk je vriend :sweat_smile:

wtffff ik stuur op tinder het eerste bericht naar een gast (niemand lijkt ooit nog het eerste bericht te sturen), zegt ie ‘je bent niet mijn stijl maar omdat je als eerst had gestuurd wou ik uit respect antwoorden maar het stopt hier. Succes nog met zoeken’
Ik vraag waarom ie me dan swipet en hij zegt iets van ‘ik heb nog 2400 likes (gekregen veronderstel ik) dus ik let soms niet heel goed op’ en erna ontmatchte hij
Ik vertaal het uit het Frans dus hoop dat ik het goed heb begrepen maar wat een stomme arrogante gast zeg. Ik hoop dat niet alle gasten zo zijn wanneer ik volgend jaar ga swipen in Parijs :confounded:

10 likes

wat een droeftoeter

2 likes

Gisterenavond op een eerste Tinderdate geweest. Het was gezellig maar hij is totaal niet mijn type. We hebben veel interesses en hobby’s gemeen maar dat is het dan ook. Hij was super enthousiast over mij maar dat was niet echt wederzijds, een beetje ongemakkelijk wel, maar ik was natuurlijk wel gewoon vriendelijk. Hij vroeg achteraf of ik nog eens wil afspreken en ik ben eerlijk geweest dat ik het tof vond maar niet echt een klik voelde. Hij was er sportief over maar ik voelde me wel heel awkward. En nu stuurt hij: “Ik zou jou ook toch echt heel erg graag nog eens zien hoor !:slightly_smiling_face:" Echt geen idee wat ik daar nu op moet antwoorden

1 like

Niks

7 likes

Zou nogmaals aangeven dat je een leuke avond hebt gehad maar dat je niet echt een klik voelde. En dat je het hierbij wil laten.

2 likes

Ik heb dit nu nog eens gestuurd. Aaah wat haat ik dit.

1 like

Wilde even een positief berichtje plaatsen in dit topic, ik heb begin van dit jaar mijn vriend leren kennen via bumble en mijn échte ware liefde gevonden. Ik vond bumble idd ook heel anders dan tinder. Ik ben echt heelheelheel blij met hem :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Jajajaja ik ken ook mijn ware via Bumble​:heart::heart::heart:

6 likes

Extreem late to the party maar ik heb dus morgen mijn eerste date ooit via tinder. Ik vond altijd dat tinder niet bij mij paste (nog steeds niet) maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik het tijdens mijn vakantie op Curacao toch geĂŻnstalleerd. Op Curacao had ik uiteindelijk alsnog niet de gelegenheid (aka ik durfde niet haha). Nu is hij per toeval in NL en gaan we morgen afspreken.

8 likes

Leuk! Veel plezier alvast!!

1 like

Volgens mij gaat hij mij ghosten omdat ik ongesteld ben
Tot zover mijn tinder avontoer :joy::sweat_smile:

Wow wat? Had je dat aangegeven ofzo?