Tinderervaringen

Ja! Ik wist wel dat de date voornamelijk op de seks gericht zou zijn. Echt date material zou het waarschijnlijk niet worden omdat hij op Curaçao woont. Maar daar was ik prima mee en zag ik zelf ook wel zitten. En ik vond wel dat hij het recht had om het te weten, maar ik zie meteen zijn true colors gezien zijn houding en reactie

Edit: hij zei letterlijk dat het mijn fout was dat het nu niet doorging :mad:

Ben je mooi vanaf. Je verdient een respectvolle (eerste) tinderdate :slight_smile:

5 likes

Poh echt 3 van de 6 gesprekken die ik heb lopen zijn met mannen die ontzettend veel spelfouten maken, geen vraagtekens/punten/komma’s gebruiken en dit alles in combinatie met. echt 10.000 smileys en uitroeptekens.
Dan is er 1 die wel fatsoenlijk kan typen maar geen wedervragen stelt.
O ja en 1 die gaat altijd op hike vakantie, 1 week lang van hutje naar hutje trekken. Dus ik gaf aan dat me hiken wel leuk leek maar dan niet 1 hele week lang en ook wel wat afwisseling fijn vond icm met relaxen. Maar nee, ik had geen keus. Als wij samen op vakantie zouden gaan dan moest ik gewoon mee. :wave:t2::wave:t2:

Uitkomst: 1 gesprek die wel enigszins leuk is :+1:t2:

Ugh iemand die dan het gesprek opent met “hee kusjes”

Oke laat maar, dan ben ik er meteen alweer klaar mee haha

5 likes

Haha dat is dezelfde categorie als dat iemand zegt: “hihi”

Bye

3 likes

Hahaha ik moet gewoon hardop lachen hierom :joy:

Mwuahah al deze verhalen. Ik had ooit een date via tinder en ik ging naar zijn huis (coronings). Hij ging heel geforceerd diepgaande gesprekken voeren maar vond em op zich nog wel oke eerst (was een van mn eerste dates na lange relatie dus ik had echt geeen idee). Toen later op de avond begon ie me te zoenen en ook gelijk voelen enz en ik wilde eigenlijk niet dus ben naar huis gegaan. Nu ik dit typ denk ik helemaal waaaarom een tweede date. Nou toen kwam ie dus bij mij maaaar ging ie er vanuit dat ie bleef slapen (laptop mee wtf). Dat gebeurde dus ook. Ik moet nog steeds een beetje kotsen als ik eraan terugdenk haha. De volgende dag zat ie aan tafel te werken omg. Ik dacht alleen maar GAAA NAAR HUIS AJB. Zo ongemakkelijk. En toen ging ik douchen en toen had ie zn tandenborstel bij mijne in het glas gezet. Echt kriebels krijg ik er nog van. Ik was zelf ook helemaal niet duidelijk hoor en helemaal bleu in het daten dus mn eigen schuld maar dit was ook wel weer heel raar?! Hij was helemaal verkocht en ik niet bepaald, heel ongemakkelijk. Toen heb ik het ook via de app afgekapt en kreeg ik zo’n reactie terug zoals die van @flalamingo. Heb er toen niet op gereageerd.

4 likes

In het verlengde hiervan, ik had laatst een date die niet kwam opdagen/andere plannen had gemaakt zonder dat te melden. Dus ik zei nou zullen we het er dan maar bij laten. (het afspreken ging al heel moeizaam). En toen kreeg ik het verwijt wil je niet afspreken dan? Toen dacht ik ook echt sorry, maar volgens mij had ik vandaag een date in mijn agenda staan en heb jij compleet je eigen plan getrokken. Dus nogmaals gezegd dat ik het erbij wilde laten. Zegt hij oh maar ik wil je toch graag ontmoeten

Nou vriend, that ship has sailed

6 likes

Shit haha, geen vraag over Tinder maar wel over Bumble: wat zie je als iemand jou een ‘superlike’ geeft en dan het profiel verwijdert? :sweat_smile::sweat_smile: heb dit net per ongeluk gedaan bij iemand die ik ken en wiens profiel ik daarom even wat beter wilde bekijken dus de stress is nu heel hoog :joy:

Ooohhh nooo haha, ik snap je stress helemaal.

Ik heb een enkele keer zo’n superlike gehad op bumble maar weet eigenlijk niet meer hoe dat eruit zag, denk net als bij tinder? Dat je dan zo’n melding krijgt dat iemand je zo’n super like heeft gegeven en je dan wel eerst moet swipen voor je dat profiel daadwerkelijk tussen de stapel ziet. Maar als een profiel verwijderd is zie je dan denk ik gewoon niets als je de app opent?

1 like

Dit hoop ik ook heeel erg hahaha. Wat kun je je dan stom voelen :see_no_evil:

1 like

Gebruikt er iemand van jullie die functie van Happn dat je tekst kunt inspreken bij je profiel?

Het leek me nogal een suffe functie en ik voel totaal geen behoefte om iets in te spreken maar die app geeft daar steeds meldingen over dus ik dacht ik klik eens zo’n melding aan dus ben naar allerlei mannen aan het luisteren. Dit is echt hilarisch en treurig tegelijk haha

8 likes

Ik heb nu zo’n Guy die me over de sport die we beide doen (ik nog niet zo lang) gaar uitleggen dat je altijd bepaalde bescherming op hebt, dat dat hoort. waarop ik zeg, dat doen ze bij mij niet. Zegt hij weer jawel is standaard, maar jij doet het nog niet zo lang. Denk echt gast, ik sport daar, ik zal het toch echt beter weten hè. Twijfel om iets te sturen over mansplaining en of hij daar bekend mee is

1 like

Doe dit, alsjeblieft! Ik kan hier zo slecht tegen.

5 likes

Ik heb voor het eerst in mijn leven een profiel gemaakt op een een datingsite (bumble). Ik had hiervoor 14 jaar een relatie, dus ik heb echt geen idee hoe dit moet?! :joy:

5 likes

Haha ik kwam uit precies dezelfde situatie. Ik vond het wel gezellig en leuk altijd om met iemand te kletsen.

1 like

Ik ben heeel benieuwd. Hier na 9 jaar vrijgezel en wie weet ga ik er over een tijdje ook wel aan geloven haha.

2 likes

Ja ik kijk er nu al helemaal naar uit om m straks even goed de waarheid onder de neus te wrijven😂

3 likes

Het vlot bij mij weer even niet op de apps. Bij tinder maakt bij mij de ander bijna altijd de match (als in dat ik nooit laatst swipe) maar ze sturen nooit. Dus ik stuur en ze reageren dan gewoon niet. Ook op bumble verlopen mn matches omdat ze niet reageren, als ze als uitzondering wel reageren is het heel erg kortaf :upside_down_face:

Valt mij ook op dat er weinig gereageerd word op Tinder. Als ik de match maak zeg ik altijd gelijk gedag of stuur iets over het profiel en dan lijkt er ook niet altijd interesse. Bij Bumble had ik ook bijna nooit een gesprek met iemand.

1 like