Tinderervaringen

Haha ja dat snap ik, is ook wel zo leuk maar het was zo verleidelijk en ik was erg nieuwsgierig. Kwam er ook achter dat zijn ex enkele vlogs heeft gemaakt met hem erin en die heb ik ook gekeken hahahaha. Ik twijfelde toen om die te kijken, want die hadden zo bizar weinig views en het waren maar 3 vlogs ofzo. Dus ik wist zelfs al de stem van zijn ex. Dit wordt echt creepy :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik zal het zelf ook doen hoor daar niet van hahahaha die verleiding zal ik ook niet kunnen weerstaan

1 like

Ik kreeg net een melding dat ik bij “de absolute top hoorde. Sinds dat ik lid ben hebben meer dan 25.000 mensen mij geliked”. Dat kan toch niet? Ik ben ooit in het begin van Tinder een jaartje lid geweest, kreeg toen een vriend en nu weer ongeveer een jaar lid maar ben niet echt actief (af en toe swipen op een regenachtige zondagmiddag of aangeschoten met vriendinnen in de kroeg).

Krijgen jullie dit ook? Ik denk dat t is om mij weer aan t swipen te krijgen. Moet zeggen dat als ik naar rechts swipe het in 90% van de gevallen wel een match is en ik veel superlikes krijg (klinkt iets te arrogant dit blehhh dat ben ik niet). Laatst ook al een melding dat ik Tinder moest openen omdat er nog 1300 likes op me stonden te wachten?!?!

Ik heb zulke berichten ooit wel eens gekregen met zulke aantallen. Ik heb ook ooit tinder gold gehad en dan kan je zien welke mensen jou al geliked hebben, en daar kwamen er ongeveer 100 per dag bij ofzo. 1300 is best realistisch, bij mij waren er toen ik gold dus kreeg ook iets van 2000 mensen die mij al geliked hadden die ik nog niet geswiped had.

Ik had vanmiddag een match met een man die vroeg hoe ik onze relatie voor me zag. Ik zei dat ik dat niet wist omdat we net twee minuten een match waren en toen kreeg ik een berichtje dat hij weinig enthousiasme merkte en dat hij het hierbij ging laten. Hahaha wtf, heerlijk

39 likes

HAha zo heb ik eens tegen een tindermatch gezegd ‘ik ga zo naar je zwaaien, je bent nu dicht bij mij als je in je winkel bent’. Terwijl hij nooit had gezegd dat hij een eigen zaak had, maar ik had via een hardloopfoto waarop hij een startnummer droeg zijn achternaam gevonden en daarmee ook dat hij een eigen winkel had en die winkel bleek dus dichtbij mij te zijn. Hij ging er gelukkig niet op in maar had nog best awkward kunnen zijn. Hele voorkomende voornaam ook :’)
Ik google ook alles af en zou inderdaad ook vlogs en alles bekijken @Jumpsuit haha veel te nieuwsgierig.

20 likes

Wat weinig verhalen hier! Er zijn lijkt me genoeg hilarische verhalen? :grin: zat ff na te denken en ik had een match met iemand die al snel over seks begon, hij noemde zichzelf een “pussytarian” en elke man wist dan dat je de clit moest likken om tot haar ziel te komen. Wtf hahahah. Toen zat een vriend van mij naast me op de bank en wij hebben zo gelachen en ik ben er toen ook serieus op in gegaan en gevraagd of ik zijn ziel dan kon vinden in zn eikel. Die gast was zoo extra he.

8 likes

Ik word altijd ingeschakeld door vriendinnen om mensen te vinden, toen ik nog op tinder zat (ondertussen relatie met mijn vriend via tinder) kreeg ik de meest mensen binnen 5 minuten gevonden. Was nog in het tijdperk dat instagram er niet aan gekoppeld was :joy:. Maar mensen zijn zooo makkelijk te vinden zijn ze niet via woonplaats te vinden dan wel via opleiding of werk

Hahaha meen je niet. Hoe reageerde ‘ie daarop?

Ik baal dan ook vaak als er geen opleiding of werk of een ander detail bijstaat + het is een veelvoorkomende naam. Dan kom je vaak niet zo ver :’) In het gesprek probeer ik dan ook al snel een detail te ontfutselen :flushed:
Ik heb nooit details in mijn profiel staan, maar met mijn naam heb je me zo gevonden en ik vind het andersom dan ook altijd heel irritant mocht het me eens niet lukken :’)

Ah Jaa dat deed ik ook, heel nonchalant vissen van ‘Ooh studeer je x op de Y school?’ ‘Nee ik studeer op Z school’ en hoppaaa

Aah Jaa snap ik heeel goed, zou dan ook balen dat zij jou wss wel zo snel gevonden krijgen hahaah

Van de gesprekken die ik nu heb openstaan zijn er drie gestopt nadat ik zei welke master ik deed haha hoe kut. Ik doe niet eens iets super stoms ofzo, je kunt het hooguit saai vinden want dat is het soms ook wel maar vind het wel typisch dat het zo’n dealbreaker is haha. Ja of het is toeval maar ik vind het wel opvallend.

Ik kwam net een jongen tegen die als eerste profielfoto een foto had van zichzelf in een ziekenhuisbed aan allemaal draden, mondkapje voor zuurstof (oid?) en omringd door artsen. 2de en 3de foto’s waren ook in het ziekenhuis gemaakt en hij heeft als beschrijving:
"I’m dying to meet you! "
Wat wil hij hier mee bereiken?

2 likes

Vond ik dus ook, dat is by far geen humor meer.

Daar moest ik ook gelijk aan denken! Was hem ook tegen gekomen inderdaad, heb ze allebei gerapporteerd. Die arten waren trouwens ook gewoon te zien op de foto, heb de foto niet heel erg goed bekeken omdat ik het maar creapy vond maar volgens mij zou je die artsen gewoon kunnen herkennen als je ze kent. Dat vind ik ook echt niet netjes

1 like

Ja dat lag er dan aan hoe goed ik was :roll_eyes: maar hij vond zichzelf zo speciaal he bah.

Omg ik had me net een vent. Heel verhaal over je gaat iemand tegenkomen, je swipet rechts, we gaan op date, het is leuk, we besteden veel tijd samen, je wordt verliefd, we gaan trouwen enz. En dan
‘Ik ben niet die persoon maar ik kan wel heel goed beffen.’

17 likes

Ah blij met dit topic!

@eilandmeisje Wat een raar figuur joh haha, dat hij speciaal zo’n test aan gaat vragen en ook dat hij gaat liegen over zijn functie… En dan nog niet te spreken over die andere vrouwen. Heel apart.
Maar even gewoon uit interesse hoor, maar mag je in dat land vanuit de beroepscode gewoon met een cliënt daten? Of is dat meer voor klinische psychologen?

Over dat social media stalken, dat probeer ik ook altijd maar ben er geloof ik niet zo goed in als sommige anderen haha. Maar nu stuurde mijn tindermatch (die ik inmiddels op whatsapp heb) me een foto waar zijn hele naam en adres toevallig op stond. Weet niet of hij dat door had maar ik zou dat zelf nooit doen. Maar oke, wel handig voor mij, zo had ik hem zo gevonden :stuck_out_tongue: Maar nu weet ik dus ook iets wat wel een gevoelig onderwerp is, moet dus echt op gaan letten dat ik daar niks over laat merken dat ik het weet. Het is niet iets waarbij je dan een grapje kan maken. Even voorzichtig zijn dan maar, en ophouden met stalken haha

Oh vandaar, dat snap ik wel ja! Bedankt voor je antwoord.

Ik had een leuke match, leuke man, leuke gesprekken etc dus nummers uitgewisseld
maar naarmate we op whatapp aan het praten waren, hoe claimeriger hij werd. Ik heb 2 kleine kinderen, beide redelijk moeilijke slapers. ik vertelde dat en dat de kinderen regelmatig bij mij in bed liggen. Zijn antwoord: je moet dat echt niet doen hoor direct mee stoppen ik heb daar straks geen zin in. ehmmm gast je komt (eventueel) bij ons in ONS leven? Ik bepaald zelf wel wat ik doe.
vervolgens heeft hij 2 x boos geappt waarom ik niet reageerde, dat hij de hele nacht wakker had gelegen van de manier hoe ik hem behandelde. Ik ben er klaar mee…die man is geblokkeerd.

Vervolgens andere leuke tinder match, goede gesprekken, hele nacht gepraat aan de telefoon. Ik voelde een onwijze click. Tot hij wat moest vertellen, hij had een groeiziekte en was 1.50
ja sorry heb het afgekapt, natuurlijk kan hij er niets aan doen maar ik draag graag zelf hakken en ben dan echt wel over de 1.80. Voel mezelf best wel een rotwijf

7 likes