Tinderervaringen

Hij:
“Vertel…ben je al wat leuks tegen gekomen hier of maak ik nog kans?:stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik:
“Beste (naam), bedankt voor uw interesse. U bent nummer 1637 in de wachtrij. Ik doe mijn best u zo snel mogelijk te woord te staan. Nog een ogenblik geduld alstublieft.”
Hij:
“Dan laat maar”
En verwijderd hij me haha.

44 likes

Hahaha, ik vind jouw reactie wel echt geniaal eerlijk gezegd. Wat een zak hooi dat hij er de humor niet ervan in kan zien

4 likes

Humorloze dodo

5 likes

Haha ik heb nu een match die ook plantenfanaat is en we kunnen echt niet ophouden over onze planten en sturen heel veel foto’s van al onze baby’s. Denk dat een man die zo om zijn planten geeft wel een goed hart moet hebben gehe. Ik vermaak me kostelijk.

15 likes

Ik heb nu al een paar keer gehad dat, nadat ik iemand na een vervelend gesprek ontmatcht heb, die jongen me dan toch nog via sms of LinkedIn (?!) berichten gaat sturen. Wat bezielt sommige mannen? Is een match opheffen niet duidelijk genoeg? Zal ik erop reageren of niet? Vind het maar creepy.

En blijkbaar ben ik met de summiere informatie die ik geef te makkelijk vindbaar en staat mijn nummer ook ergens online. :expressionless:

Wow via LinkedIn ook echt?? Vind dat echt een soort wet dat je dat gewoon even niet doet

2 likes

Ja mega asociaal. Ik zou er zelf zo min mogelijk energie aan verspillen en hem gewoon blokkeren.

‘Living a real life instead of a digital one!’

Schat, je zit op Tinder.

19 likes

Jullie hebben helemaal gelijk, ik moet er geen aandacht aan besteden. Linkverzoek verwijderd!

1 like

Mehh, ik had een gesprek met een hele leuke vent. Lang gesprek ook. Vraag ik hem om af te spreken, zegt ie: ja ik ga wel over twee dagen weer naar huis, in Engeland.
Damn it, zet dat ff op je profiel ofzo…

2 likes

Ik had voordat ik voor de feestdagen terug ging naar Nederland, 2 dates gehad met een Fransman in Stockholm. De eerste date was op een dinsdag en de tweede date eigenlijk de dag erna al, omdat we het gezellig vonden, maar ook omdat hij die vrijdag terug ging naar Frankrijk voor de feestdagen. Uiteindelijk hebben we elkaar een maand niet gezien (wel geappt de hele tijd) en gisteravond weer afgesproken, omdat we beide weer terug zijn in Stockholm. Het is net alsof we elkaar vorige week nog gezien hebben. Alles ging zo makkelijk, niks was awkward en ik ben vandaag pas om 2 uur ‘s middags weggegaan en nu wil ik weer terug naar hem :’) Hij heeft van die mooie groene ogen en lieve blonde krullen en ik geloof dat ik hem echt leuk begin te vinden. Ben benieuwd hoe dit verder gaat, maar toen ik wegging wilde hij alweer afspreken voor ergens deze week

20 likes

Zijn eerste berichtjes kwamen wat later dan de match (en rond 1 uur 's nachts, ik sliep al). Toen ik wakker werd had ik dus al 14 berichtjes van hem??? Toen had ik echt geen zin meer om te reageren

2 likes

Wat een saaie bende, mijn matches praten gewoon niet, ook niet als ik begin.

Oke, ik heb echt advies nodig. Ik had ongeveer een half jaar geleden een match met iemand op Tinder. Nummers uitgewisseld en ook op snapchat volgen we elkaar. Hij liet een tijdje niks meer horen, dus ik had er eigenlijk ook geen zin meer in. Laatste tijd ben ik wel weer actief op snapchat en onverwachts begon hij me weer te berichten en wilde hij wel opeens op date gaan. Ik dacht prima, dus datum geprikt. Laat hij weer niks horen en vroeg hij laatste moment om het een andere keer te doen, dus ik zei van prima. Ik vind dit echt vervelend. Ik krijg totaal geen hoogte van deze gozer. Soms denk ik probeert hij mij te vergelijken en te kijken of hij beter kan scoren of is leeftijd misschien een ding? Hij is 10 jaar ouder dan ik. Ik vind het echt niet leuk, want verheug me telkens ergens op en dan gaat het niet door en ik vind mijn andere tinder matches niet zo leuk waardoor ik op een gegeven moment ook niet op hen reageer. Ik vind het ook te direct om te vragen wat nou zijn bedoeling is, maar de volgende keer dat hij een afspraak inplant, ga ik dat toch wel echt doen. Heeft imenad zoiets eerder meegemaakt?

Het lijkt er op alsof je ontzettend aan het lijntje wordt gehouden. Ik zou er geen moeite meer in steken. Je hebt die man nog niet eens ontmoet en het gaat al zo moeizaam. Dat belooft weinig goeds.

Ja, ik heb me meerdere malen schuldig gemaakt aan het gedrag dat die man nu vertoont :redface:
Vind het rot om te zeggen, maar voor mij was het dan eigenlijk altijd (heel gemeen) dat ik even aandacht nodig had en hij ‘voor handen was’. Maar dat puntje bij paaltje die persoon me toch niet leuk genoeg leek. Wil niet zeggen dat dit ook het geval is voor jou gozer dan, maar om je een inzicht van de andere kant te geven.

@Revelry dat gevoel heb ik ook
@Denna Ja ik durf dat niet uit mezelf te zeggen, maar wel als hij weer een voorstel doet om af te spreken.
@lapzwans ik snap denk ik wel wat je bedoelt, maar bij deze gozer denk ik hmm vind hem toch wel leuk alleen heb het gevoel dat het niet wederzijds is :frowning:

Ik heb sinds kort Tinder en er wordt nu al een date gepland met een match! Vind het reuze spannend haha. Hoe ging dat bij jullie? Ik ben zo bang dat hij een rare stem blijkt te hebben, lijkt me heel naar.

3 likes

Ik bel eigenlijk altijd van te voren

Dit zou ik eigenlijk ook willen maar ik weet nooit zo goed hoe ik dat moet vragen haha. Om lekker door zee te vragen: “Hee, wil je even bellen?” aan iemand die je nog nooit gezien hebt en alleen hebt gesproken via tinder/whatsapp lijkt me raar overkomen ofzo.

1 like