Ik zou er echt nooit vanuit gaan dat een man een hint oppakt, hahah.
Haha true. Deze man was al helemaal traag van begrip want zelfs toen ik nog eens zei van joh ik heb echt geen interesse kreeg ik " ah ja ⊠ik heb een andere mening" en daarna heel droog " Hoelang ben je"
Dus op de blok dr mee
Iedereen op Tinder is weer wakker geworden blijkbaar. Vandaag al 3 matches die ineens weer uit het niets beginnen te praten na weken stilte.
Wat een fucking oetlul zeg, âik wil je nietâ âoh ik vind van welâ, donder toch een roteind op joh
Mannen die op vrouwen vallen zijn wel echt de domste groep ever joh
Pfff zo saai op Tinder, niemand reageert
Hetzelfde hier, ook matches van maanden geleden. De hitte doet zân werk
Die matches gaan je elke zomer een bericht sturen haha. Ik heb nu iemand in mn dm waar ik 3 jaar geleden 2 min mee heb gezoent op een feest.
Ja was vlg mij ook een tweet van Emma Stone (denk ik, kan ik nu ook niet zo snel terugvinden): van als een vrouw netjes terug antwoordt op je vragen, betekent dat niet gelijk dat ze je wil. Ze is gewoon opgevoed beleefd te reageren
Vandaag een match op Tinder, ik zit al de hele dag ongedoucht in zwervermodus een beetje te teasen. Uiteindelijk via insta een bilfoto gestuurd en nu heeft meneer even een momentje nodig. Men are weak.
Een momentje om te wanken, of wat?
Jep.
Humble brag oâclock
Oh, geloof mij. Die foto was echt niet aftrek-waardig. Vandaar de opmerking waarmee ik eindigde.
Mannen wanken letterlijk op alles, dus geen brag
Hoe is dit een humble brag?
Laat ik voorop stellen dat ik niet op Tinder zit voor een relatie. We hebben afgesproken elkaar morgen te zien. Met de foto haakte ik in op een opmerking en daarop was de lelijke tanline op mijn bil te zien. Ik vind een half witte, half bruine bil niet aftrek-waardig. En vooral, we zien elkaar morgen. Kom oppp.
Maar misschien zit hij ook gewoon super droog zân facturen van 2021 af te handelen, dat weet je toch helemaal niet?
hehehe
Haha " Ben ff rukken" is misschien ook code taal voor laat me met rust.
Mensen die âwell traveledâ in hun bio hebben staan vind ik echt irritant, lekker fijn dat jij het privilege had om al de halve wereld af te reizen maar je hoeft dat dan ook niet neer te zetten als karaktertrek