Hetzelfde hier, ook matches van maanden geleden. De hitte doet z’n werk
Die matches gaan je elke zomer een bericht sturen haha. Ik heb nu iemand in mn dm waar ik 3 jaar geleden 2 min mee heb gezoent op een feest.
Ja was vlg mij ook een tweet van Emma Stone (denk ik, kan ik nu ook niet zo snel terugvinden): van als een vrouw netjes terug antwoordt op je vragen, betekent dat niet gelijk dat ze je wil. Ze is gewoon opgevoed beleefd te reageren
Vandaag een match op Tinder, ik zit al de hele dag ongedoucht in zwervermodus een beetje te teasen. Uiteindelijk via insta een bilfoto gestuurd en nu heeft meneer even een momentje nodig. Men are weak.
Een momentje om te wanken, of wat?
Jep.
Humble brag o’clock
Oh, geloof mij. Die foto was echt niet aftrek-waardig. Vandaar de opmerking waarmee ik eindigde.
Mannen wanken letterlijk op alles, dus geen brag
Hoe is dit een humble brag?
Laat ik voorop stellen dat ik niet op Tinder zit voor een relatie. We hebben afgesproken elkaar morgen te zien. Met de foto haakte ik in op een opmerking en daarop was de lelijke tanline op mijn bil te zien. Ik vind een half witte, half bruine bil niet aftrek-waardig. En vooral, we zien elkaar morgen. Kom oppp.
Maar misschien zit hij ook gewoon super droog z’n facturen van 2021 af te handelen, dat weet je toch helemaal niet?
hehehe
Haha " Ben ff rukken" is misschien ook code taal voor laat me met rust.
Mensen die ‘well traveled’ in hun bio hebben staan vind ik echt irritant, lekker fijn dat jij het privilege had om al de halve wereld af te reizen maar je hoeft dat dan ook niet neer te zetten als karaktertrek
Die mensen tellen even boodschappen doen in duitsland wss ook mee als reis.
Ik las hier wel een paar keer dat mensen geblokkeerd waren op tinder en geen nieuw account konden maken en ik ben wel echt benieuwd waar dat dan door komt?
Een vriendin van mij had ooit jaren geleden gedate met een twijfelachtige (zacht uitgedrukt) kerel die ze via tinder kende en hij komt regelmatig op tinder voorbij met verschillende leeftijden, meestal wel echt zeker een jaar of 5 jonger. En echt elke keer dat ik m zie rapporteer ik ‘m maar blijkbaar doet dat dus niks helaas 🫠
Sowieso ook die kerels die dan een bepaalde leeftijd hebben en er dan in hun bio staat “oh ja ben geen 30 maar 48” en dan doen alsof het per ongeluk is zeker jaja m’n reet
Ik had tinder op vakantje gedownload, niks mee gedaan (miss 2 x geswiped) en nu wil ik het verwijderen kom ik er niet meer in door verdachte activiteiten Zal wel een bug zijn maar zo irri.
Ik dacht dat mn broertje een niet veel voorkomende naam had maar ik zie er ineens zoveel met die naam voorbij komen de laatste tijd??? Wel echt meteen naar links haha. Had eerder eens een match met iemand met dezelfde naam maar kreeg echt een error van steeds die meldingen met dan de naam van mn broertje, haha.
De naam van m’n vader vind ik ook wel een ding, maar dat zou denk ik minder erg zijn omdat ik die toch eigenlijk nooit bij zn naam noem, maar gewoon pa (zo staat ie ook in mn telefoon), dus dat associeer ik er minder mee ofzo.
Oh en qua namen, je kan er natuurlijk weinig aan doen hoe je ouders je genoemd hebben ofzo. maar als iemand dan Corstiaan heet… vind dat echt gewoon goor klinken ofzo? 🫠
Bij mij lijkt het of elke man op een datingapp thom of thomas heet en ik heb ook al drie vriendinnen met een vriend die zo heet