Tinderervaringen

En ook als je zo’n persoon in huis haalt bij je eigen dieren. Een vriendin is getrouwd met zo’n man en als hij thuis is zijn háár huisdieren haar bestaan ineens vergeten en zitten ze aan hem vastgeplakt. Ze is dan alleen nog goed genoeg voor eten geven
@Pantalones

2 likes

Ik swipe mannen met honden juist altijd weg :smiling_face_with_tear: maar dat komt omdat ik gewoon echt never nooit een hond in huis wil en dus 0,0 toekomst zie met iemand die een hond heeft. Ook al ziet 'ie eruit als Adonis. Mannen met katten daarentegen… kom maar door haha

9 likes

Bij mij andersom haha, ik swipe mannen met katten juist weg

5 likes

Ik swipe op bumble echt zo vaak door die laatste foto met hond toch weg. Echt te weinig mannen met katten :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik heb gewoon een foto met mijn kat op mijn profiel en in mijn bio gezet dat het een package deal is. Dan komen de “juisten” wel op je af :joy:

3 likes

Elk dier behalve zon gevangen vis is een like.

Gaat zo van " oh wel een oke man… even kijken Meh… meh… oh hond!! Like!"

4 likes

Nou de ontzettend leuke man waarmee ik 4 maanden aan het daten was is voorbij. Heb echt een gebroken hart. Bah wat een naar gevoel.

Anywaaaaay voor afleiding heb voor het eerst ooit Tinder aangemaakt. Wat betekent het als een man na even kletsen vraagt om elkaar te volgen op Instagram? Of betekent het niks. Is het zoiets als ‘wat is je snap’ haha heb er nu 2 die het al vragen.

Edit: en van 1 krijg ik ook het verzoek verder te kletsen via whatsapp plus z’n nummer erbij. Iiiiieee

9 likes

Naar mijn idee beteken dat niks. Heb nu meerdere volgers waarmee het gesprek doodgebloed is en ik dus nooit heb ontmoet maar die nu tot in de eeuwigheid m’n stories zullen bekijken :joy:

3 likes

Haha ok maar het is niet per se een rode vlag ofzo, dat ze snel je insta willen? En geven jullie snel je telefoonnummer?

3 likes

Dat is best ook persoonlijk toch, die ‘rode vlaggen’ op dit gebied. De een zal het leuk vinden, de ander niet, de ander te vroeg, de ander te laat. Als ik de persoon ik kwestie leuk genoeg vond accepteerde ik en dan gaf ik ook vrij snel m’n nummer ja! Vond ik zelf fijner communiceren

Lekker doen wat goed voor jou voelt!

2 likes

Ik gaf redelijk snel mijn nummer omdat Tinder best wel buggy was en ik daar helemaal klaar mee was.

2 likes

Ik vind instagram anders dan snapchat. Op insta zie je wat meer en hoef je niet steeds om meer fotos te vragen. Mn nummer geef ik als t gesprek leuk is. T praat wat makkelijker op whatsapp.

2 likes

Ik geef meestal al die info pas als ik een date gehad heb en iemand leuk vindt. Ik vind het echt niet prettig dat een totaal onbekende anders opeens allemaal acces tot me heeft. Ook vind ik het rustiger chatten via zo’n app, waar ik bij whatsapp het idee heb dat je snel moet reageren.

Ik had nu iemand die na drie zinnen uitwisselen vroeg of we wat gaan drinken. Had nog niet geantwoord, want ik ben nu ziek en kan sowieso niet naar buiten en ik weet totaal nog niks van hem. Heeft ie me nu gelijk verwijdert. Nou blij dat m’n voorgevoel klopte dat het een dwingende figuur was

6 likes

Dank jullie wel voor jullie zienswijze! Vind het best spannend haha

1 like

Ik opende net Bumble en de eerste 11 (!) mannen hadden Kraggenburg als locatie. Leuk joh, al die Amsterdammers en Hagenezen die ineens in mijn range vallen omdat ze bij Wildeburg zijn :roll_eyes:

6 likes

Pff er komen echt weer mannen in mn dm sliden…
Een tijdje terug had ik een gesprek met iemand op tinder was niet heel boeiend. Hij wou alleen fwb en ik niet. En toen op een gegeven moment bleef hij t gesprek steeds richting sex duwen terwijl ik zovaak had aangegeven dat ik daar geen behoefte aan had. Toen heb ik hem een snauw gegeven en toen was t gesprek voorbij

Dus gister dmt hij me ineens weer (had blijkbaar mn insta gegeven) met hey hoe is t wat ga je doen blabla. Dus ik heb de heletijd droog gereageerd met “ja… nee… gaat je niks aan” zelfs een insta video gemaakt over mannen die in mn dm sliden. Toen vroeg hij gaat dit over mij dus ik zo. O.a ja. En hij bleef maar vragen stellen. En ik heb gezegd van ja ik heb een date enzo. Ging geen belletje bij hem rinkelen dat ik geen interresse had. En toen kwam de vraag " Heb je zin om een keertje wat te drinken."

Nou toen heb ik gewoon bot gezegd van joh ik doe vet kortaf maak een video o.a over jou en alsnog komt t niet binnen dat ik geen interesse heb. Toen zei deze jongen " Jawel maar ik vind t zo jammer want het had zo gezellig worden."

Duuuuude zeg gewoon het is zomer ik ben geil mag ik jou even aanduwen.

( De reden dat ik mannen zoals dit niet meteen blok is omdat ik wil zien wat er in die kleine breintjes om gaat)

5 likes

Op zich niet heel vreemd toch dat hij denkt dat je ergens wel interesse hebt, als je blijft reageren? Om welke reden je dat ook doet.

8 likes

Nja als die reacties alleen ja en nee en waarom miet je dat allemaal weten zijn. Dan snap je toch wel dat iemand niet gezellig gaat zijn tijdens een drankje doen.

Hij heeft ook mn insta video gezien waarin ik zei mannen als ik toen geen interesse had dan nu ook niet. En toen voelde hij zich wel aangesproken.

5 likes

Huh wat is dit voor reactie? Een reactie geven in een gesprek staat niet gelijk aan ‘ik wil je’.

Dat wordt ook vaak gezegd over vrouwen op straat die ergens op reageren, ‘had je maar niks moeten zeggen’, of vrouwen die in welke situatie dan ook geïntimideerd worden. Nee die vent moet een fucking boodschap begrijpen, verbaal of nonverbaal.

18 likes

dat eerste zegt zij toch ook helemaal niet?
Natuurlijk moet iemand het oppikken als je zegt dat je geen interesse hebt, maar aan de andere kant kan de boodschap ook wel dubbel zijn als je aangeeft dat je geen gesprek wil voeren, maar ondertussen het gesprek doorzet. Vind het persoonlijk ook gewoon zonde van mijn tijd.

9 likes