Nou had ik een tijdje terug wel beetje ongemakkelijke situatie dat ik een oud-collega had geliked die ik altijd wel leuk vond maar die nooit echt interesse leek te hebben. Was het een match dus ik enthousiast en hem een berichtje sturen. Zie ik later dat ie me gewoon weer verwijderd had
Maar goed dat was wel een oud-collega van jaren geleden en die kom ik zowat nooit tegen dus dat scheelt, maar het was wel even een klein deukje in mān ego hahaha
Haha zie nu weer een prachtige tinde rbio met allemaal opsommingen en daar tussen.
- Veel meegemaakt.
Hahah poetisch
Nou ik zag er nu ook weer eentje voorbij komen en weet niet of dit nou ironisch dan wel grappig bedoeld is of dat deze man serieuze issues heeft en/of recent een aantal keer lelijk gedumpt is. Ik citeer:
"Vrouwen in mijn ervaring: sletten en hoeren, gebruiken mannen voor een ego boost, aandacht, imago, afhankelijkheid, manipulatie. Omdat er bij mij niet veel valt te halen laten ze me vallen met mooie praatjes en verklaren mij voor gek als ik dan ādramaā maak. Mannen vertrouw ik bijna net zo graagā¦
Ja, therapie. Kan over een half jaar misschien."
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Tinderervaringen (Deel 2).