Tinderervaringen

Laat ik voorop stellen dat ik niet op Tinder zit voor een relatie. We hebben afgesproken elkaar morgen te zien. Met de foto haakte ik in op een opmerking en daarop was de lelijke tanline op mijn bil te zien. Ik vind een half witte, half bruine bil niet aftrek-waardig. En vooral, we zien elkaar morgen. Kom oppp.

1 like

Maar misschien zit hij ook gewoon super droog z’n facturen van 2021 af te handelen, dat weet je toch helemaal niet?

17 likes

hehehe

3 likes

Haha " Ben ff rukken" is misschien ook code taal voor laat me met rust.

4 likes

Mensen die ‘well traveled’ in hun bio hebben staan vind ik echt irritant, lekker fijn dat jij het privilege had om al de halve wereld af te reizen maar je hoeft dat dan ook niet neer te zetten als karaktertrek

16 likes

Die mensen tellen even boodschappen doen in duitsland wss ook mee als reis.

5 likes

Ik las hier wel een paar keer dat mensen geblokkeerd waren op tinder en geen nieuw account konden maken en ik ben wel echt benieuwd waar dat dan door komt?

Een vriendin van mij had ooit jaren geleden gedate met een twijfelachtige (zacht uitgedrukt) kerel die ze via tinder kende en hij komt regelmatig op tinder voorbij met verschillende leeftijden, meestal wel echt zeker een jaar of 5 jonger. En echt elke keer dat ik m zie rapporteer ik ‘m maar blijkbaar doet dat dus niks helaas đŸ« 

Sowieso ook die kerels die dan een bepaalde leeftijd hebben en er dan in hun bio staat “oh ja ben geen 30 maar 48” en dan doen alsof het per ongeluk is zeker jaja m’n reet

2 likes

Ik had tinder op vakantje gedownload, niks mee gedaan (miss 2 x geswiped) en nu wil ik het verwijderen kom ik er niet meer in door verdachte activiteiten :rofl: Zal wel een bug zijn maar zo irri.

1 like

Ik dacht dat mn broertje een niet veel voorkomende naam had maar ik zie er ineens zoveel met die naam voorbij komen de laatste tijd??? Wel echt meteen naar links haha. Had eerder eens een match met iemand met dezelfde naam maar kreeg echt een error van steeds die meldingen met dan de naam van mn broertje, haha.
De naam van m’n vader vind ik ook wel een ding, maar dat zou denk ik minder erg zijn omdat ik die toch eigenlijk nooit bij zn naam noem, maar gewoon pa (zo staat ie ook in mn telefoon), dus dat associeer ik er minder mee ofzo.

Oh en qua namen, je kan er natuurlijk weinig aan doen hoe je ouders je genoemd hebben ofzo. maar als iemand dan Corstiaan heet
 vind dat echt gewoon goor klinken ofzo? đŸ« 

2 likes

Bij mij lijkt het of elke man op een datingapp thom of thomas heet en ik heb ook al drie vriendinnen met een vriend die zo heet :rofl:

4 likes

Omg dat heb ik ook!
Echt heel veel :rofl:

3 likes

Ik zou dat echt niet kunnen! Krijg er echt een zieke error, ook bij de naam vd vriend van mijn moeder :nauseated_face:

2 likes

En mannen die Thomas heten op een datingapp zijn ook vrijwel nooit leuk in het echt :sweat_smile::joy: Zelfde geldt voor Tim trouwens.

4 likes

Had me eerder gewaarschuwd, ik kan dit benadrukken. Mijn god.

2 likes

Hebben jullie ook namen die extra pluspunten hebben?

Ik heb dus een soort wazig voorgevoel dat ik met een Bart, Alex of Rob/Robbert ga eindigen uiteindelijk :joy: dus die hebben altijd een mini streepje voor op de rest ofzo.

3 likes

Ik heb dit met Matthijs :joy:

4 likes

Niet over tinder, maar op mijn werk waren er uiteindelijk 5 (ex)collegas uit mijn team die een vriend hadden die tom/Thomas heette :joy::joy: dat is 90% van de meiden.

Oh en ik vond swipen in Friesland wel grappig met alle Friese namen.

Sorry maar een Bart kan onmogelijk leuk zijn

14 likes

Mijn probleem met Barten is ook vooral dat ik ze erg leuk vind, maar zij mij eigenlijk nooit :sob:

2 likes

Alex/Alexander is sowieso 1 van mijn favo namen, haha. Net als Julian/Jules, Lewis en Luke/Luuk. Bij vrouwen heb ik het minder duidelijk, al vind ik bijvoorbeeld een Hanneke per definitie minder leuk dan een Aimee of een Ashley (sorry, Hannekes hier, jullie zijn vast heel leuk!).

Ik heb altijd moeite met echt van die super Nederlandse namen. En mijn exen hebben toevallig allebei een super Nederlandse naam. Denk aan Thijs, Pieter, maar ook Jan en Klaas. :joy:Mijn fwb heeft ook een Nederlandse naam trouwens (al kan zijn naam in meer talen). En hij heeft een naam waar ik voor hem een nare associatie mee had.

Vind het trouwens echt heel grappig dat mijn laatste ex bevriend was met een tweeling die Pieter en Thijs heten (om die namen even te blijven gebruiken) en mijn fwb heeft dus als eerste naam Pieter en als tweede Thijs (dit zijn fictieve namen dus).

O, en ik vind de naam Michael echt heel lelijk, net als dat ik weinig kan met Midas, Enzo en Max. En ik las pas een boek waar een Lammert in zat, daar kon ik ook weinig mee. O, en een naam als Jay-Jay of Pluk vind ik ook niet echt wat. Pluk hoort in de Petteflet thuis (of slaapt in een mandje in mijn huis, want mijn kat heet zo) en als ik Jay-Jay was zou ik mezelf Jay noemen.

Ik ben niet heel kritisch en heb niet zoveel eisen, maar namen zijn wel een afknapper/turn on en iets waar ik over door kan kletsen, haha. :grimacing: Een Jan staat sowieso met 0-1 achter op een Nick, ook al is Jan veel aardiger dan Nick. Ik heb gewoon meer met Engelse namen, denk ik. En het zal ook schelen dat ik mijn eigen naam niet bij me vindt passen. Heb hem tegenwoordig wel afgekort en dat is oké, maar hij past gewoon niet bij me. Denk aan een naam als Lisanne waar ik Sanne van gemaakt heb.

5 likes