Tinderervaringen

Haha wat een opstel.

Ben razend benieuwd hoe de (witte) kinderen uit mijn geboortedorp met namen als Jacycy, Djeliano, Jannéttsy en Dazzlin het over een jaar of 15 gaan doen op tinder (of wat er dan ook gebruikt wordt). Hoop dat iemand dan ook zo’n voorkeursanalyse over hen schrijft :laughing:

3 likes

Heb maar twee woorden voor mensen met namen zoals Djaylano: naar links!

3 likes

Ik had een keer een match met iemand die niet zijn echte naam gebruikte op Tinder. Hij bleek Fokke te heten :smiling_face_with_tear::nauseated_face:

1 like

Dat is toch best een normale naam?

7 likes

Oh ik vind dat echt een extreem onaantrekkelijke naam hahaha

3 likes

Wat een gezanik om namen :sweat_smile:

5 likes

Zolang ze niet dezelfde naam als mn ex hebben vind ik t prima. Al zijn sommige mannen wel echt het steriotype van hun naam.

2 likes

Ik vind dat dus echt fascinerend. Zou je naar je naam gaan leven? Hoe kan het zijn dat mensen zo’n stereotype van hun naam zijn?

Ik denk dat het deels klopt omdar bepaalde namen toch vaker voorkomen bij een bepaalde sociaal-economische achtergrond (zowel lodewijck als djaylano) en deels omdat we als mensen heel snel geneigd zijn te kaderen en als je één keer een hardnekkige associatie met een naam heb dat je die eigenschap aan andere mensen met die naam toeschrijft, ook als die deze eigenschap in veel mindere mate hebben

5 likes

Ik hou wel echt ervan als ik een naam kan afkorten.

1 like

Jongens vergeet omas goeie raad. Als je ergens last van heb ga op tinder.
Ik heb deze week van 4/5 mannen gehoord dat zaad uitstekend werkt om de keel te smeren als je last hebt van keelontsteking.

Ik ga denk ik ook maar zo praten tegen mannen. " Jaa ik weet het niet zo goed hoor… ik heb bindingsangst enzo en mn moeder mag jou niet…" ah ja. Hmm weet je wat helpt? Pussy juice!

15 likes

Mochten ze willen

5 likes

Ik wil een PS5 om dat nieuwe kattenspel te spelen. Had ik als grapje gevraagd of match dat voor me wilde kopen. Zegt ie ja in ruil voor fotos en een videocall. Tempted but no :joy:

2 likes

Van die mannen die in hun bio “Ik kan niet wachten op jou” of “ik zal veel aan je billen zitten als je langsloopt”

Wie is “je”?? Alsof ze al weten wie hun toekomstige match is. Snap dat echt niet. Dat zijn echt van die kerels die met de 1e die ze tegenkomen een relatie nemen.

1 like

Ik denk dan ook altijd: dat er dus mensen bestaan die dit lezen en denken nouuu dat klinkt als muziek in m’n oren🥴

5 likes

Ik zou het doen leven is al duur genoeg

6 likes

Mooie lege beloften die dingen zijn niet te krijgen. Maar je kan het spel ook op de PS4 spelen hoor #independentwomen

4 likes

M’n favo spirituele app (The Pattern) heeft blijkbaar ook een datefunctie sinds kort dus ik zit daar nu lekker te swipen. Weet nog niet helemaal wat ik er van vind. Wel grappig dat ze gebaseerd op je horoscoop weten wat je zoekt en dat ook op je profiel zetten :thinking: maar er zitten wel veel wappies op geloof ik helaas.

2 likes

Omg ik had eens een match op hinge die me allemaal vragen ging stellen over horoscopen en of je daar waarde aan hecht in daten blabla en of ik geïnteresseerd zou zijn in zo’n app als diegene die jij nu noemt. Pas nadien zei hij dat hij zoiets aan het ontwikkelen was dus hij gebruikte me gewoon als onderzoek :upside_down_face:
Dus misschien zit hij hierachter hahahaha

2 likes

Sorry ieder z’n ding hoor maar dat is precies wat ik zou verwachten van een spirituele app :sweat_smile:

16 likes