Tinderervaringen

Leuke foto’s, even z’n volledige profiel bekijken.
“Tegenstribbelen heeft geen zin, ik duw 'm er toch wel in.”
Really?

7 likes

Ja toen hadden heel veel mensen mn account gerapporteerd en was het weg. Maar je kan een account maken met facebook en met je nummer dus je kan de andere variant proberen?

Gadver. Kun je dat niet rapporteren? Dat is gewoon rape culture verheerlijken…

3 likes

Ja precies, ik heb hem ook gelijk gerapporteerd

3 likes

Waarom verwijder jij hem dan niet?


Ik had trouwens weer een superlike van de jongen die me een paar keer heeft geprobeerd toe te voegen op social media (heb hem gelijk overal geblokkeerd) terwijl we nooit een match zijn geweest. Heb hem gerapporteerd. Benieuwd of Tinder daar iets mee doet.

De 2e vraag van een match was: hoe zou je jezelf omschrijven? Ik weet het niet, voelt toch een beetje als een sollicitatiegesprek.

1 like

Oh ja pff dan zou ik al afhaken haha

Ik verwijder eigenlijk nooit matches, of ze moeten heel vervelend zijn.

En stiekem ben ikwel benieuwd hoeveel jaar hij dit nog gaat volhouden :see_no_evil:

2 likes

Gister weer een pareltje hoor:

Hij: leuke match! Hoe gaat het?
Ik: Hoi! Goed, en met jou?
Hij: goed, waar woon je? Ik woon in Amsterdam
Ik: ik woon in Rotterdam :grin:
Hij: ok, ik kom oorspronkelijk uit Brabant. Wat voor werk doe je?
Ik: ik ben…
Hij: fulltime of parttime?
Ik: fulltime
Hij: zou je niet minder willen werken? Tijd voor jezelf enzo
Ik: nou minder werken is altijd fijn, maar de huur betaald zichzelf niet hé
Hij: hoe hoog is je huur?
Vanaf het begin had ik al een raar gevoel hij dit gesprek maar na deze vraag helemaal. Maar ik dacht ik ga door, en ik wil weten waar dit heen gaat. Ik heb niet geantwoord op de vraag over m’n huur.

Hij: ben je al lang single?
Ik: bijna 2 jaar na een relatie van 10 jaar
Hij: ik ook, ik heb een zoontje. Heb jij kinderen?
Ik: nee, heb ook geen kinderwens. Ik vind kinderen ook totaal niet leuk, dus ik denk dat onze wegen zich hier scheiden.
Hij: maar wat nou als ik jouw droomman ben?
Ik: mijn droomman heeft geen kinderen
Hij: ik ben op zoek naar een specifiek soort vrouw, en volgens mij voldoe jij daar wel aan
Ik: nou ik betwijfel het
Hij: ik wil een mooie, verzorgde vrouw die weet wat ze waard is, en mij ook die manier behandeld. Die jaloers en bezitterig is. Die mij heel de tijd gaat bellen en appen als ik iets te lang niet reageer.
Ik: Dat ben ik totaal niet. Ik wil juist vrijheid in een relatie, dat het oké is om een paar uur geen contact te hebben. Dat je ieder je eigen ding kan doen, met of zonder elkaar. Ik werk gewoon hé, waar haal je de tijd vandaan om de hele dag te appen?

En daarna dacht ik: doeii :raising_hand_woman:t3:‍♀

33 likes

Heheeheh whuttttt

Thanks for sharing, maar zonde van je tijd weer :+1:

1 like

Wat een figuren echt

1 like

Haha wat? hij wil een vrouw die weet wat ze waard is en hem zo behandelt én die jaloers en bezitterig is? Voor mij staat dat juist loodrecht tegenover elkaar? En daarnaast, waarom WIL hij dat? Volgens mij is dit juist bijna universeel wat mensen niet leuk vinden. Klinkt een beetje fetisj ofzo.

Ik had op tinder een man die zich graag verkleedde als vrouw en mijn zusje wil graag een dragqueen in haar vriendenkring en ik dacht dat het misschien win-win zou zijn, maar het bleek niet zozeer een flamboyante dragqueen maar meer een gefrustreerde man met vriendin die haar dit allemaal niet vertelde en zijn vrouwenkleding op de plaats van het reservewiel in zijn auto verstopte. Lijkt me echt heel naar om niet te kunnen zijn wie je wil zijn, dus we voelden allebei wel een soort empathie met deze man. Totdat hij (eerst mijn zusje, daarna mij) begon te vragen of we hem wilden vernederen enzo. Toen vond ik het niet meer zo leuk.

Geen tinder maar wel een SL ervaring, iemand die in een gesprek al zei dat hij allemaal cadeautjes had gekocht voor mij, toen ik niet direct reageerde werd hij boos en vond mij ondankbaar en dan zou hij wel de cadeautjes aan een andere vrouw geven

Oké

2 likes

Een cross-dresser is ook wel heel wat anders dan een drag-queen.

Begint haar naam met een T. Trouwens? Ik heb een soortgelijke ervaring.

1 like

is ook zo natuurlijk, maar daar had ik niet voldoende bij nagedacht.
Anyway, cross dressing op zich zou ook geen probleem zijn geweest, het was echt het vernederen. Hij wilde bijvoorbeeld dat we hem vast zouden binden in het bos en dan blaadjes over hem heen zouden gooien zodat niemand hem kon zien en achterlaten of weet ik veel naakt zouden vernederen of hem dwingen te betalen als we uit eten gingen. Allemaal niet seksueel zei hij, maar zoiets is denk ik per defintitie wel seksueel. Hij respecteerde daarin ook geen grenzen. Vooral mijn zusje heeft aan het begin vriendelijk gereageerd met dat iedereen zo zijn turn-ons heeft en dat dat prima is, maar dat het niet voor haar was. En toch bleef hij doorgaan, voelde heel vervelend.

Haar naam was overigens met een J. Maar het zou kunnen dat het veranderd is.

1 like

Ik heb sinds een paar dagen ineens dat er bij een paar matches een paarse bliksem achter hun naam staat, alleen bij de feed, niet bij de gesprekken. Heeft een van jullie dit ook of weet iemand wat dit betekent? Het is zeg maar dat boost-symbool, alleen dat heb ik nog nooit (bewust) gebruikt…

Nieuwe match.
‘hee boefje’
Match opheffen

25 likes

Ik geloof best groot, omdat happn laat zien wie er in je buurt was en jij blijkbaar vlakbij was.

2 likes

Ja klopt, we wonen allebei in de binnenstad van onze stad

Kon je zien wanneer hij voor het laatst online was? Misschien heeft ie de app wel, maar opent hij het nooit.