Tinderervaringen

o waar kan je dat zien?

Als je naar z’n profiel gaat en dan gelijk onder z’n foto. (Sommige mensen hebben het uitstaan, trouwens).

1 like

O ja we hadden wel echt gister elkaars paden gekruist, dat zag ik wel

Dit weet ik niet zeker: Stel dat hij de app heeft, maar niet opent dan zou je nog wel paden kunnen kruizen, omdat de app wel draait.

Ik zag bij de meeste matches ook staan: Active today, Active a couple hours ago, etc.

2 likes

Ik heb even gekeken en er staat bij hem rechtsbovenin 1d en het dingetje gaf aan dat wij elkaar de 27e voor het laatst hebben gekruisd

Ja, dan lijkt het erop dat ie wel actief is en jou ook gezien kan hebben. Raar om daarover te liegen:/ Althans in mijn kringen zijn die apps zo gebruikelijk dat je je er niet voor hoeft te schamen.

1 like

Dit zijn van die scenario’s waar je lang over kan denken. Als jij je er maar goed bij voelt om op die apps te zitten, dat is het belangrijkste. En of je nou wil daten, wat aandacht wil of even wil rondneuzen, dat is allemaal prima.

2 likes

Waarom zou je willen dat hij dat denkt? Ik vind het best wel lullig om zo te denken eerlijk gezegd.

1 like

Welke van de 2?

Dit stukje. Komt ook door dat ‘muahaha’ erbij, klinkt haast alsof je het leuk zou vinden mocht dit hem raken of pijn doen.

Nee ik had een wetenschappelijk onderzoek gelezen dat onderzoek gedaan had naar de verwerking van mannen bij een relatiebreuk. Blijkbaar knappen mannen totaal af als hun ex compleet in de kreukels ligt en ze nog om allerlei dingen gaat lopen smeken. Ik wil dus het tegenover gestelde uitstralen, maar als men aan mij vraagt hoe het gaat of als hij dat zou doen dan geef ik wel gewoon aan dat hij mijn hart (of een stukje daarvan) heeft gebroken.

Kan me best voorstellen dat je dat niet erg zou vinden als je relatie niet leuk geëindigd is? Ik zou hetzelfde denken

1 like

Waarom noem je een cross-dresser “haar”? Off topic maar ben wel benieuwd. Hij profileert zich toch als man. Een man die zich graag verkleedt als vrouw.

Maar is daar hier dan sprake van? Het enige wat ik heb gelezen is dat hij niet verliefd genoeg was er het daarbij wilde houden. Dus ja dan vind ik het nogal een rare reactie. En over dat onderzoek @Evi-lena wees gewoon wie je bent en voel je gewoon hoe je je voelt. Je relatie is net voorbij, in de kreukels liggen is ook normaal. Net zoals afleiding zoeken ook normaal kan zijn. Maar doe gewoon waar je zelf behoefte aan hebt. Zo onzinnig om een toneelstukje op te gaan voeren om daarmee dan op een bepaalde manier over te komen. Heb ook steeds het idee met je berichten dat je op veel mensen neerkijkt omdat ik steeds woorden lees als wanhopig, kansloos etc.

Ik ging even uit van mijn eigen referentiekader, want ik ken een crossdresser die graag haar genoemd wil worden als ze dus is gecrossdressed. Excuses als dat in dit geval niet zo was!

1 like

Oh ik heb geen idee, was gewoon benieuwd naar de/je overwegingen :slight_smile:

1 like

@Evi-lena Alles wat je zegt en doet en voelt is heel gebruikelijk na een break-up hoor, probeer het je niet aan te trekken!

2 likes

Hoe kan je dat er nou weer van maken? Echt knap hoe je dat eruit haalt. Ik vind dit juist dramaqueen gedrag. Onderzoeken lezen waarin je leest hoe “mannen vrouwen het liefst willen zien na een break-up” en je dan daarnaar willen gedragen als poging hem terug te krijgen. Of zo klinkt het toch. Niemand zegt dat je in een hoekje moet gaan zitten. Alleen dat mocht je dat nodig hebben, dat dat ook kan. En dat hoeft niet gepaard te gaan met ontelbare berichten in allerlei verschillende topics. Je leven oppakken is volgens mij heel wat anders want dan zou je je richten op jezelf en je eigen leven en herstel, en niet op hoe-kom-ik-onraakbaar-over-om-hem-terug-te-winnen.

11 likes

Kletsen jullie uit jezelf tegen nieuwe matches? Of zijn jullie meer afwachtend?

Ik begin soms zelf maar bijna niemand stuurt iets terug. Heb wel een aantal matches maar de gesprekken zijn op 1 hand te tellen.

2 likes