Ik zou echt eerst die afspraak morgen afwachten en wat daar besproken wordt de tijd gunnen voor je in wanhoop je geld aan zoiets uitgeeft.
Ik ben ooit in dit soort marketing getrapt en heb een online zindelijkheidscursus gekocht. Van (insta)pedagogen met veeeeel goede reviews. Was echt weggegooid geld. Weinig nieuwe info en één standaard methode die voor ons eigenlijk niet haalbaar was waardoor ik er nog meer tegenop ging zien, het uitgesteld heb en mân kind toen veel later zonder cursus opeens heel makkelijk zindelijk heb gekregen.
Het nadeel van zoân online iets is dat het allemaal algemene praat is, er is helemaal niks afgestemd op jullie situatie, jullie kind etc. Het voordeel van een professional betrekken is dat die wĂ©l helemaal individueel meedenkt, gedurende het proces kan adviseren/bijsturen als je tegen problemen aanloopt etc.
Mocht het je geruststellen: ik ken meerdere kindjes (jongens) die poepangst hebben gehad en dat is zeker wat gedoe geweest maar ze zijn er allemaal vanaf gekomen richting kleutertijd. Het schijnt bij jongetjes best nog redelijk vaak voor te komen. Sterkte!