Ben een paar daagjes terug van op reis.
Charleroi airport heeft geen karretjes om je valiezen te vervoeren dus we hebben alles moeten dragen van de shuttle naar de terminal. Ik vind karretjes zo vanzelfsprekend dat ik niet op voorhand heb opgezocht hoe dat zat.
De stoel was zwaar en log, maar eens bij de check-in gate kon alles probleemloos mee. Er werd niet gekeken naar hoeveel die woog en had de stoel met extra handdoeken nog beschermd. Op onze bestemming heeft mijn man die probleemloos van het karretje naar de auto gereden en in drie tellen geĂŻnstalleerd. Heb echt geen spijt dat ik die mee had genomen want zag de autostoelen bij de verhuurmaatschappij en ze waren echt in slechte staat.
Had verder ook haar buggy en cosleeper mee en heb alles ingecheckt. Er reisden nog andere gezinnen mee en die hadden de buggy allemaal mee tot aan de trappen maar je moest die aan het einde van de rij al meegeven. Dus sommige ouders moesten hun babyâs wakker maken en in de rij dragen. Ik had ze al in de draagzak mee en ze sliep gewoon door.
En heb aan alles AirTags gehangen, bij de action gekocht. Was superfijn om te weten dat alles mee de vlieger in was en het van de band rolde.