Het liefst een foto van de pot
ik heb een ‘discussie’ met mijn huisarts dat het niet bestaat, maar ik ken het vanuit het werk. De enige pot die ik nu online kan vinden staat bij dat het vanaf 8 jaar is. Maar ik heb het wel aan jongere kinderen gegeven
Oh ik dacht dat het smaakloze alleen over de forlax ging excuses. Wij gebruiken macrogol maar ook dat is niet smaakloos.
Ik kan thuis een foto maken die ik gebruik, kreeg hij vanaf 1 jaar! Is alleen niet smaakloos, althans, ik heb het niet geproefd maar ruik een beetje citrus volgens mij ![]()
De Macrogol 4000 van Fagron bedoel je denk ik? Dat is gewoon poeder in een grote pot van 250gram dacht ik.
Dat zou top zijn als het bestaat, laat je het weten?
Kind is helemaal gék van auto’s, dus we willen hem een racebaan geven voor zijn verjaardag. Hij wordt 3 jaar. Iemand aanraders? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zag iets van hot wheelz? Is dat wat?
Het moet zonder geluidjes anders worden we gek ![]()
Dan zeeeeker geen Hot Wheels!! Zitten dan geen batterijen en dat soort geluidjes bij, maar wel allemaal getik van al die autootjes over dat plastic. Mijn zoon is ook autogek, maar ik heb dat nog altijd weten te weren gelukkig ![]()
Ik zou zelf zo’n soort autobaan geven, is er van allemaal verschillende merken en materialen te krijgen. En dan met een garage erbij waar hij z’n auto’s in kan parkeren?
Oh ![]()
goed dat je het zegt hahah. Bedankt voor de tip, ik ga kijken!
Deze autobaan zou ik persoonlijk alleen niet aanraden, heb deze gehad en de stukken blijven echt niet goed aan elkaar zitten.
Echt heel jammer want zodra je dan met een auto er overheen gaat schieten de stukken weer los van elkaar.
Ah goed om te weten! Ik heb zelf de houten autobaan van de Hema, die is wel heel fijn, maar volgens mij nu uit het assortiment. Vandaar dat ik voor het gemak even naar een soortgelijke autobaan van Hema linkte.
Je hebt zo’n autobaan ook van het merk Waytoplay, of van verschillende merken die dan weer passen op de magnetische tegels. Keuze genoeg in ieder geval!
Ja ik heb dit al jaren!!!
En onze kinderarts zei toen al dat sommige artsen hier moeilijk over doen. Maar Het is de beste uitvinding ooit. Je kan zelfs 4 scheppen door 1 glas water gooien en je proeft NIKS
Hij was 2 toen hij dit voorgeschreven kreeg
Zij schrijft het aan alle kinderen voor en snapt niet waarom er ooit is gekozen er een smaak aan toe te voegen die niks toevoegt verder
Hier ook een auto gek! Een tip die niet zo duur is: waar mijn zoontje nu geobsedeerd door is, is zo’n tapijt voor in zijn kamer met weggetjes, paden, parkeergarages, politiebureau’s, brandweerkazernes, etc.
Je kan ze ook krijgen bij andere winkels. Goedkoop gekocht bij de Action, maar hij speelt daar met zijn mini auto’tjes nu meer mee dan de dure Toet Toet Auto rijbaan-set met auto’s die we cadeau hebben gedaan ![]()
En we hebben voor hem deze muurschildering/sticker gekocht van een tractor waar hij nog steeds mega blij mee is (echt in april ofzo gekocht haha). Is van Etsy.
Thanks voor je berichtje! Fijn om te horen dat het normaal is. Als hij huilerig wakker wordt dan is hij vaak wel nog moe en kan ik hem opnieuw in slaap wiegen inderdaad. Maar vaak is die gewoon aan het lachen en dan ga ik het niet eens proberen haha!
Dit wilde ik ook tippen ja, wij hebben deze van ikea. Opgerold past hij onder de bank of in een kast en we nemen hem ook mee op vakantie.
Al vaak op het punt gestaan om inderdaad zo’n kleed te kopen maar toch elke keer twijfels. Die van ikea ziet er leuk uit!
Ik hoop zo dat mijn kind met auto’s gaat spelen zodat ik zo’n mat kan kopen, wilde dat vroeger als kind maar mocht dat nooit (speelde ook niet met auto’s dus wat moest ik er mee)
Wanneer kwamen bij jullie kinderen de achterste kiezen door? M’n kind heeft nu twee weken diarree. Bij de opvang zeggen ze dat het ook wel door doorkomende kiesjes kan komen. Maar met ongeveer 20 maanden lijkt me dat wel redelijk vroeg?
Mijn kind had voor 2 ook alle tanden al, dus het kan zeker. Kiezen hebben ook wel even nodig om helemaal door te komen ![]()
Ik heb het via vinted gekocht, daar is veel te vinden.
Het is hier een matig succes eigenlijk. Ze verplaatst ze af en toe van de kast naar de stoel of naar tafel🤣 hoe oud is jouw kindje?