Welke heb jij? Zag Gravitrax ook langskomen. We hebben die van Connetix, maar dat is best moeilijk zelf in elkaar klikken.
Ik heb een knikkerbaan van hubelino. Dat past op duplo dus als je daar veel van hebt kan je echt leuk bouwen.
Vtech knikkerbaan is ook leuk. Wel met licht en geluid maar mijn kind van 4 kan er al aardig mee bouwen. Met 6 helemaal denk ik.
Hoe hebben jullie bepaald wie de voogd is voor jullie kind(eren) mocht er iets met jullie als ouders gebeuren? En hebben jullie dat vastgelegd?
Familie (grootouders, oudtantes) die ons kind vaak ziet is vrij oud, familie van onze leeftijd ziet ze heel weinig en ik twijfel over hun opvoedkwaliteiten en onze beste vrienden met fijne gezinnen wonen ver weg en dat lijkt me ook niet fijn om dan ineens in een totaal andere omgeving op te groeien. Ben benieuwd hoe anderen dit zien.
Niet de ouders omdat ze idd te oud zijn (of niet meer leven).
Uiteindelijk zijn we gegaan voor wie wij het meest stabiel achten om onze kinderen bij zich op te nemen. Het zal vast niet gaan zoals wij het doen, maar wel met liefde⦠en verantwoordelijkheid voor de financiële zaken enz vertrouw ik daar ook aan toe
Wij hebben gekeken naar wie in onze omgeving we het meest vertrouwen een verstandig besluit te nemen. En dat is niet per definitie ākind in huis nemenā als dat betekent dat kind een heel eind verderop moet verhuizen en daardoor alles moet achterlaten bijvoorbeeld. Het mag ook zijn een goed ander gezin regelen. Maar dus vooral gekeken naar: wie is het best tot dergelijke besluiten in staat. Want een woonplaats is wat dat betreft ook maar tijdelijk; kan niet van de voogden van mijn kind verwachten dat ze in onze buurt blijven wonen totdat kind meerderjarig is
Van Action & Reaction. Je moet misschien wel af en toe meehelpen om sommige dingen in elkaar te klikken.
Mijn schoonouders zijn echt nog jong en zouden goed voor onze dochter kunnen zorgen. Mijn oudets zijn al te oud helaas. We hebben het dus bij de notaris vast laten leggen dat mijn schoonouders voogd zullen zijn mocht ons iets overkomen nadat we hadden gevraagd of ze voogd wouden zijn.
Wij hebben nog niks vastgelegd (zou wel moeten), maar je kunt het heel makkelijk (en gratis) op rechtspraak.nl vastleggen. Daar kun je het ook altijd weer wisselen als de situatie verandert bijvoorbeeld. Hoef je niet langs een dure notaris.
Ja hier ook geen (schoon)ouders want te oud, maar ook niet zwager en schoonzus ook al zijn wij het wel voor hun kinderen. We hebben voor vrienden dichtbij gekozen waarvan we ons kunnen vinden in hoe zij hun eigen kinderen opvoeden. En je kan het inderdaad gewoon online regelen!
Ik heb mn moeder en de zus van mn ex gekozen. Mocht mn moeder er vanaf zien (denk het niet) gaat hij dus naar zn tante. In een ideale wereld doen zij dan 50/50 co ouderschap haha
Lego of Playmobil. Mijn zoon van 8 heeft van beiden veel en speelt er ook echt veel mee. Het zoveelste setje maakt het voor hem alleen maar leuker, hij heeft hele verhalen met zān playmobil waarbij zān hele assortiment nodig is (er is brand op het piratenschip aangestoken door boeven, en die moeten dan weer gearresteerd worden door de politie en dan is het dus 1 groot verhaal met zn brandweer/politie/piraten sets. Zelfde met zn lego
Wij hebben ook nog geen voogd. Vind het echt moeilijk. Het liefst zou ik mijn ouders kiezen maar die zijn wel te oud vind ik. Mijn schoonouders ook.
We hebben ook niet echt vrienden die zo dichtbij staan dat ik dit wil vragen. Word daar wel een beetje verdrietig van maar ik weet het gewoon niet.
Haha mooi met zān Playmobil, ook een goede! En inderdaad je kan nooit genoeg LEGO hebben, doe het zelf ook graag
. @Loretje
Mijn ouders. Alleen voor de oudste staat vast via rechtspraak. Jongste waren we al uit elkaar. Moeten dit wel nog goed regelen.
Echt nooit zijn ouders of familie. Maar wilt mn ex ook niet.
Denk als mn ouders te oud zijn toch mijn broer. En de andere die ik vertrouw wonen niet meer in Nederland.
Herinnert mij er ook weer aan dat ik echt een testament moet opmaken. Het huis/ verkoop opbrenst daarvan gaat automatisch wel naar mijn kinderen maar wil niet dat mijn ex financieel erbij kan/ zeggenschap heeft.
Iemand tips voor smalle broeken? Mān dochter is heel smal, waardoor de broeken die nu goed m haar middel passen kort zijn. Als de lengtemaat goed is, dan zijn ze veel te wijd.
Name it
Marmar Copenhagen, staat mijn (smalle) dochters het mooiste. Vallen op maat. Zijn echt super fijne leggings.
Thanks, ik zoek alleen geen leggings maar broeken.
Ik weet het verschil eigenlijk niet zo goed ![]()