Thanks, ik zoek alleen geen leggings maar broeken.
Ik weet het verschil eigenlijk niet zo goed ![]()
Name It, kun je in de taille ook verstellen, dat vind ik sowieso fijner (kan ook bij veel andere merken wel, maar Name It is sowieso al smal)
Ik vind wibra fijn. Die kan je ook verstellen
Haha dit doet me denken aan mijn vriend die nooit het verschil tussen een legging en een maillot weet
zonder/met voeten blijft niet hangen. Resulteert in een dochter met jurk en legging of zelfs broek eronderaan haha, vindt ze zelf gelukkig ook mooi en kan natuurlijk met mooier weer sowieso wel.
Ik vind het verschil ook nog wel dat een legging veel losser zit, mijn dochters dragen leggings gewoon als broekjes. Maillots zijn veel nauwsluitender in mijn beleving. Maar ze dragen een legging trouwens ook weleens onder een jurkje.
Ik heb hier trouwens ook echt eindeloos gezocht naar een spijkerbroekje dat niet afzakte en uiteindelijk uitgekomen bij een Amerikaans merk dat Target (soort V&D) verkoopt, Cat & Jack. Zelfs Name it spijkerbroekjes pasten hier niet goed. Maar m’n oudste zat ook echt lang op de 0 lijn qua lengte en -3/2,5 qua gewicht.
Een jurk met legging kan toch gewoon? Ik vind daar niets raars aan hoor. Doe ik hier ook zovaak
Haha, ik ook hoor. Eigenlijk altijd, we hebben niet een maillots. Maillots zakken zo snel af bij het kruis of schijnen door en vind ik veel lastiger opnieuw aan te doen na verschonen/wc bezoek.
Hahah oke, legging heeft een elastiekenband aan de bovenkant. Broek een rits en knoop. Broek meestal van spijkerachtigestof. Legging vaak een zachtere stof. Zie hieronder. Links legging en rechts een broek.
Je hebt ook nog jeggings ![]()
Die mogen van mij echt op de brandstapel ![]()
Is dit H&M? Vind die groene broek leuk!
Ik denk Zara!
EDIT: Jep. Hier is de link https://www.zara.com/nl/nl/baggy-keperbroek-met-geborduurde-bloemen-p08614574.html?v1=452723798&v2=2422131
Dank ![]()
Love it voor jou dat je het kaartje van de zara niet uit 1000en kan herkennen.
Ja ook. Maar je zei dat ze een legging ook weleens onder een jurkje dragen dus dacht dat je dat als iets uitzonderlijks bedoelde. Maar dan heb ik het verkeerd begrepen ![]()
Het zijn momenteel nog mijn ouders, maar als de baby straks geboren is veranderen we dat via Rechtspraak naar mijn broer en schoonzus. Wij zijn ook voogd voor ons neefje. Dit inderdaad ivm de leeftijd van mijn ouders. Nu nog niet, maar wel later in de toekomst.
Wat zijn leuke, niet te spannende kinderfilms voor ca 3 jaar? Mijn kind kijkt Nijntje, Gabby’s Dollhouse en Peppa Pig dus ze is nog niet toe aan Disney films oid. Dikkie Dik 1 vond ze fantastisch en 2 zo spannend dat ze niet verder komt dan de eerste scene met de hond.
Zou Olifantje in het bos al leuk zijn? Of heeft iemand tips voor films met echte acteurs en dan dus voor kleintjes?
Ik vond de laatste Woezel en Pip film heel leuk! Op avontuur in de Tovertuin was dat volgens mij. Was afgewisseld ‘echte’ mensen en scenes van Woezel en Pip.