Ik weet ook niet hoe het met jullie zit, maar mijn kinderen lekken op vakantie altijd opeens door of moeten ze kotsen. Neem dus liever 3 slaapzakjes en schone pyjamas en extra beddengoed mee dan dat ik dan weer loop te kloten op zoek naar een wasserette o.i.d. Omdat het perse die avond nog droog moet zijn.
Ja mijn 4 jarige plaste natuurlijk ook ineens in bed. In zân slaapzak . Niet zoân kinderding maar echt een donzen kampeerslaapzak. Daar hebben we er natuurlijk maar één van. Dat is heel kut maar ik ga nu niet ineens 3 van die dingen kopen.
Wij hebben dezelfde. Enorm tevreden mee. We hebben meerdere getest bij de Prenatal en deze was veruit de stevigste, maar alsnog compact met genoeg opties.
Zo te zien is het ook een goede prijs dus ik zou het zeker doen
Heeft iemand een Deryan peuter tent (gehad) en daar tevreden mee? Ik vind de baby tent top maar die wordt wel klein. Ik twijfel vooral of ze nog wel in zoân tent gaat als ze 3 of 4 jaar oud is. Iemand daar ervaring mee?
Of een ander goed idee voor een licht en compact in te pakken reisbed? Ik wil het in of aan een backpack mee kunnen nemen.
Wij gebruiken m niet zonder stokken⊠kan dat?
Maar die stokken neem je niet zo 123 mee aan een backpack haha.
Zou dan niet eerder zoân luchtbed met randen wat zijn?
Ik snap niet wat je bedoelt Wat gebruik je wel/niet met stokken?
Edit - is zoân luchtbed met randen veilig dan? Als ze daar tegenaan rollen met hun gezicht, dan kan je toch helemaal geen adem meer halen? Lijkt me dood eng, zoân ding.
Ik ben nu langzaam babydingen aan het verzamelen en uitzoeken wat handig is om te hebben. Ik ben net 14 weken zwanger dus ik heb nog wel een tijdje, maar wil het ook af hebben voordat de buik echt in de weg zit. (Ik heb nu al een behoorlijke buik vandaar)
Maar wat is een goede babyfoon? Ik wil niet te duur maar wel met geluid en beeld. Heeft iemand tips? Waar moet ik op letten?
Luvion babyfoon van 50 euro echt een goede koop
Ik heb er 4 gehad geloof ik, sommige werkten nauwelijks in ons huis ivm betonnen muren enzo. Het kan dus best wisselen.
Eindstand, wij zijn al 6 jaar heel blij met de luvion essential
Ik zie nu dat wij de peuter box hebben haha
https://www.karstentravelstore.nl/deryan-peuterbox.html
Die heeft, zoals je ziet stokken.
Met 3-4jr zou ik me niet zo druk meer maken over de randen van een luchtbed⊠dan liggen ze ook met een deken en kussen enz
Ik ben echt ontzettend blij met gewoon een camera van Eufy. Super scherp beeld en nooit meer het probleem van geen bereik.
Ik vind de babyversie ook top, maar kan me nu al niet voorstellen dat mijn 2,5 jarige nog in die peuterversie gaat. Met 3-4 denk ik gewoon in een bed/matras op de grond. Ik,heb wel eens een pool noodle meegenomen voor onder het hoeslaken als stootkussen
Ergens tegenaan liggen is toch ook niet echt een ding meer bij peuters/kleuters? Ze kunnen gewoon gaan verliggen als ze niet genoeg lucht krijgen. Dat is volgens mij met name bij babyâs die nog niet kunnen draaien en rollen en dergelijke.
Wij gebruiken hem in de camper (2.5 nu) en dus soms als we ergens heengaan waar ze niet in bed kan.
Denk omdat ze niet anders gewend is het goed gaat, op zich heeft ze nog genoeg ruimte maar benieuwd hoe lang het nog goed gaat.
Kijk je dan gewoon af en toe, of heb je je telefoon/bijbehorende app âs nachts aan?
Je hebt al meerdere tips gehad, maar wij hebben de maxi-cosi see pro en zijn er echt heel blij mee. Hij heeft heel goed bereik, goed zicht en ook een beveiligde app
Wij hebben de qute connection. Super blij mee. Goed bereik duidelijk beeld
Wij hebben daar een pop van, die geur is niet zo sterk hoor, ruik je echt alleen als je aan de pop ruikt. Het is niet alsof de kamer er naar gaat ruiken! Onze dochter is er gek mee, het zijn wel wat lastigere poppen om zelf kleertjes bij aan te doen
Hier in de familie staat de Paola Reina die mijn moeder heeft gekocht wel bekend als âde stinkpopâ, niemand wilde hem in huis, hahaha.
Ik vind de Cosy Aquini van Götz een aanrader! Pop met een zacht lijfje dat in bad kan, klein genoeg voor een peuter. Je hebt ze met en zonder haar. Mijn dochter vindt het geweldig om haar pop te badderen.