De discussie wordt voortgezet vanaf Tips, ervaringen & aanraders #10 - #5215 door Willy.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Tips, ervaringen & aanraders #10 - #5215 door Willy.
Eerdere discussies:
Wat voor boekenkast hebben jullie? Ik heb er 1 gekocht toen ik zwanger was maar daar passen geen prentenboeken in qua formaat.
Ik had er 1 bij de kwantum gezien maar die recensies zijn slecht.
Nog bedankt voor de tip over de naturino schoentjes @Kaasvlinder en @MyMoon. Ik kwam ze tegen in een winkel en deze gaan inderdaad makkelijk aan en moeilijk uit. Inmiddels zijn ze enigszins geaccepteerd:)
Ik heb die kast van kwantum ook maar dan de liggende planken want ik vond het zonde bij die jij post dat er alleen een klein (voorste) stukje van de kast gebruikt wordt. Achter het boekenvak zit een hele lege ruimte die steeds groter wordt naar onderen waar je dus niks mee kan.
Ik had eerst een kast en die bleek een flinke beschadiging te hebben dus moest ik terug. De 2e had een kleine beschadiging maar ja echt geen zin om weer terug te gaan.
Het in mekaar zetten is ook echt vervelend, en het is idd niet de meest geweldige kwaliteit maar het is wel ok hoor verder. Je moet gewoon geen dure kas kwaliteit verwachten.
Heb ook een hele foto serie voor je
Ik heb precies deze twee weken geleden besteld. Vind het een prima kast.
Beneden een soort groot poppenhuis als kast. Ik denk 1,30 hoog ongeveer. Passen ook grote boeken in.
Boven in hun kamers schilderijplanken van IKEA aan de muur met de boeken met de voorkant naar voren.
Ik heb deze (wel geverfd in een andere kleur) en vind de kwaliteit helemaal nu slecht (had de recensies ook niet gelezen van te voren). Past echt veel in
Ik heb de KNAGGLIG van IKEA. Zelf in een leuke kleur geverfd en wieltjes eronder gezet, en dat is hier de boekenkist geworden.
Moest je eerst schuren etc?
Nee gewoon gelijk geverfd. Twee laagjes
Top, wat voor verf?
Ik heb houtlak gebruikt
Ah deze is ook van kwantum toch? Zat er ook over na te denken om te schilderen maar zag het schuren niet zitten. Fijn om te weten dat het zonder is gelukt!
Ik heb deze in het wit en ben er juist heel blij mee! Passen veel boeken in en heb hem toen ook makkelijk zelf in elkaar gezet.
Vind hem ook niet minder stevig als de gemiddelde ikea kast verder.
Ik heb in de woonkamer een mini-billy van Ikea en boven op z’n slaapkamer ook. Alles wat er niet in past/voorraad staat in mijn eigen boekenkasten.
Ik lees hier niet zo vaak meer mee, dus weet niet of dit toevallig voorbij gekomen is. Maar ik heb iets bedacht waar ik regelmatig vragen over en positieve reacties op krijg. Dus ik dacht: misschien heeft iemand er wat aan. Vond het zelf eigenlijk wat overdreven van mezelf, maar ja. Wie weet!
Ik heb een fietszitje vor mijn dochter en die sluiting gaat supermoeilijk open. Het lukt me inmiddels vaak wel aardig. We fietsen vaak in de buurt van water en bedacht me dat ik haar nooit los zou krijgen als we in het water terecht zouden komen. Nu heb ik met tiewraps een veiligheidshamer vastgemaakt aan mn fiets waar zo’n gordelmesje in zit. Geeft me toch een beter gevoel zo!
Ik heb deze in het wit en echt prima kwaliteit voor de prijs. Heel tevreden over!
Gewoon een Billy op de slaapkamer en beneden een mand waar we om de zoveel tijd de boeken uit wisselen. En een apart plankje met de biebboeken.
Hi, voor de moeders met kleuterleeftijd kinderen: hoe gaan jullie om met vervoer naar schooluitjes? Er wordt aan ouders gevraagd om te rijden (kwartiertje rijden), maar ik neem aan dat de meeste ouders geen 4 kinderstoelen in de auto hebben. Ik las dat voor zulke incidentele stukjes kinderen gewoon in de gordel mogen maar ik geloof dat ik dit helemaal geen fijn idee vind om mijn kinderen bij onbekenden zonder autostoeltje te laten meerijden.
Ervaringen mee of tips hoe hiermee om te gaan? Of moet ik hier gewoon even aan wennen?
Groetjes, newbe schoolpleinmoeke
Is er hier iemand die de schema’s van mamarooskookt volgt? Ik heb alle schema’s van een vriendin gekregen maar mis de recepten van fase 2. Nou spreekt dat een heel eind voor zich, maar vroeg me af of iemand mij in DM alleen even kan vertellen hoe het vlees en de vis bereid/klein gemaakt wordt?