Ik vond het wel heel erg leuk. Goeie aanbiedingen, veel gratis goodies. En gewoon heerlijk om een hele dag alleen maar met babies bezig te zijn.
Onze jongste hebben we eindelijk van haar ledikant naar een peuterbed laten gaan. Maar nu gebeurd waar we al bang voor waren. Ze staat supervroeg (1x per ongeluk midden in de nacht) aan ons bed.
Tijd voor een slaaptrainer dus
Voor de oudste hadden we de pinguin van Luvion. Die is alleen spoorloos verdwenen. En helemaal tevreden was ik er ook niet over want het licht was vrij fel.
Hier nog goede aanraders? Dat schaap met die mechanische ogen slaan we sowieso over want 100% dat ze daar wakker van wordt.
Haha wij hebben een slaaptrainer van alecto, een slak. Heel tevreden over, je kan het licht in verschillende standen zetten en hij maakt 0 geluid
Wij hebben Deze. Het licht is minder fel dan de pinguin, hij maakt ook geen geluid. Stuk blijer mee! De tijd geeft zacht licht en de lamp gaat pas aan op het moment dat je het instelt. Inclusief een oranje en een groene stand.
Ik ben op dit moment op reis met mijn bijna 4-jarige. We lopen elke dag best grote stukken: de ene dag gaat het soepel, de andere dag moeten we soms spelletjes bedenken zodat ze niet zoveel treuzelt. Welke dingen doen jullie om je kind een beetje te laten doorlopen? We doen al: wedstrijdje wie eerste bij bepaald punt is, op elkaars schaduw lopen/springen, de vloer is lava als er bijv verschillende stenen zijn, over muurtjes heenkomen. Nog andere ideeƫn? We zijn zowel in de stad als natuur.
Schaduw tikkertje werkt hier heel goed. Ik probeer op haar schaduw te staan en zij op de mijne, terwijl we rennen.
Goede suggestie, vooral dat je de lengte van de āoranje standā zelf kan instellen, want die vind ik bij de pinguin behoorlijk lang.
Wij hebben ook de slak sinds een paar dagen, bevalt goed en werkt 's ochtends. Kind ligt alsnog een uur te zingen ondat ze wakker is maar roept mij niet meer omdat ze weet dat het nog nacht is. Alleen jammer dat het niet werkt voor een dutje, ze vindt het lastig te begrijpen dat hij overdag dus wel op zonnetje staat.
Omdat het over de 9 maanden beurs ging (daar ga ik echt niet heen, veel te druk en hysterisch): zijn jullie bij We Are Pregnant geweest en was dat leuk?
Een stuk kleinschaliger volgens mij en ook wat meer kleine merken en ondernemingen.
@Keroppi wij hebben ook de slak en in principe tevreden. Alleen heeft ie geen tussenstand: dus het is of blauw (slapen) of geel (uit bed). Zou daar de volgende keer wel op letten
Ik ben daar vorig jaar geweest! Vond het een leuk dagje uit, maar echt alles was beige/bloemetjes/de insta esthetic haha. Wel leuk hoor, maar moet wel je stijl zijn en heel veel van hetzelfde. Maar alsnog gewoon prima leuk dagje uit! En i.i.g. niet hysterisch zoals (denk ik?) de 9 maanden beurs. Maar dus ook geen gratis dingen of goodie bags etc
Ja dat is inderdaad fijn aan deze. Je kan hem ook helemaal uitzetten.
Ziet er goed uit deze thanks! Die ik nu heb is dus zowel dag als nacht maar mogelijk wat overbodig.
Ja klopt, ken Vitakruid daar ook van⦠Gebruik normaliter ook niet veel vitaminen extra maar nu in de fase dat ik dacht mogelijk toch goed, sowieso foliumzuur dus! Kan het inderdaad vragen maar lees & hoor zoveel verschillende dingen dat ik even op zoek was naar ervaringen.
Lopen als een bepaald dier. En dan snelle dieren kiezen
Ja deze is top.
Ben ik ook geweest. Vond het wel ok. Leuke kleinere merkjes maar niet zo leuk dat ik nog een keer zou gaan.
Andere spelletjes om een beetje te vergeten dat je aan het lopen bent: ik zie ik zie wat jij niet ziet, zoveel mogelijk dieren met een bepaalde beginletter / dieren uit de dierentuin / voertuigen, etc. Een verhaaltje verzinnen en om de beurt een zin, ik ga op reis en ik neem mee, etc
Mja ik denk dan wil niet dat (wens)moeders geld afgetroggeld wordt of onzin wordt aangepraat, daar is het helaas een interessante doelgroep voor bedacht me later verloskundigen geven ook bij kinderwens advies, die zou je misschien ook kunnen vragen.
Ik heb probiotica gebruikt van Vitakruid (vanaf 32 weken zwanger de baby variant, ervoor de reguliere variant). En daarnaast vitamines van Vitals mama.
Probiotica kon ik echt wel verschil merken dat het hielp. Vitals mama ben ik gaan slikken na mijn longontsteking met 14-20 weken zwangerschap en erna niet meer ziek geweest zou ik de volgende keer sowieso meteen mee beginnen!