@Keroppi wij hebben ook de slak en in principe tevreden. Alleen heeft ie geen tussenstand: dus het is of blauw (slapen) of geel (uit bed). Zou daar de volgende keer wel op letten
Ik ben daar vorig jaar geweest! Vond het een leuk dagje uit, maar echt alles was beige/bloemetjes/de insta esthetic haha. Wel leuk hoor, maar moet wel je stijl zijn en heel veel van hetzelfde. Maar alsnog gewoon prima leuk dagje uit! En i.i.g. niet hysterisch zoals (denk ik?) de 9 maanden beurs. Maar dus ook geen gratis dingen of goodie bags etc
Ja dat is inderdaad fijn aan deze. Je kan hem ook helemaal uitzetten.
Ziet er goed uit deze thanks! Die ik nu heb is dus zowel dag als nacht maar mogelijk wat overbodig.
Ja klopt, ken Vitakruid daar ook van… Gebruik normaliter ook niet veel vitaminen extra maar nu in de fase dat ik dacht mogelijk toch goed, sowieso foliumzuur dus! Kan het inderdaad vragen maar lees & hoor zoveel verschillende dingen dat ik even op zoek was naar ervaringen.
Lopen als een bepaald dier. En dan snelle dieren kiezen
Ja deze is top.
Ben ik ook geweest. Vond het wel ok. Leuke kleinere merkjes maar niet zo leuk dat ik nog een keer zou gaan.
Andere spelletjes om een beetje te vergeten dat je aan het lopen bent: ik zie ik zie wat jij niet ziet, zoveel mogelijk dieren met een bepaalde beginletter / dieren uit de dierentuin / voertuigen, etc. Een verhaaltje verzinnen en om de beurt een zin, ik ga op reis en ik neem mee, etc
Mja ik denk dan wil niet dat (wens)moeders geld afgetroggeld wordt of onzin wordt aangepraat, daar is het helaas een interessante doelgroep voor bedacht me later verloskundigen geven ook bij kinderwens advies, die zou je misschien ook kunnen vragen.
Ik heb probiotica gebruikt van Vitakruid (vanaf 32 weken zwanger de baby variant, ervoor de reguliere variant). En daarnaast vitamines van Vitals mama.
Probiotica kon ik echt wel verschil merken dat het hielp. Vitals mama ben ik gaan slikken na mijn longontsteking met 14-20 weken zwangerschap en erna niet meer ziek geweest zou ik de volgende keer sowieso meteen mee beginnen!
thanks! wat merkte je qua verschil m.b.t. probiotica?
Wij mogen binnenkort gaan trakteren op de opvang (babygroep 0-2 jaar). de meeste kindjes geven een tasje met daarin zo’n klein boekje of een kantelpuzzel en een doosje rozijntjes oid. Nou wil ik een klein beetje origineel zijn en liever ook geen plastic meuk geven. Rozijntjes eet ze zelf nog niet en bellenblaas vind ik ook niet zo leuk.
Zag bij de hema nog wel van die stoffen vingerpoppetjes, maar weet eigenlijk ook niet zo goed of niet iedereen zoiets doet (ze zit pas een half jaartje op de opvang)
Maar heb echt werkelijk waar geen idee wat dan wel leuk is haha. Iemand nog een leuk idee?
Ik heb een voorleesboek voor de groep gegeven en daar waren ze heel blij mee!
Ik ga - hoe origineel - rijstwafels geven en daar knutsel ik Nijntjes van.
Oh wat een goed idee dit! Thanks
Ik wilde ook iets voor de groep geven.
Mijn kind heeft in al die maanden volgens mij nog geen traktaties gekregen. Wel bij de vorige opvang. Ik vraag me ineens af of ze hier wel aan traktaties doen Zou het alleen maar prima vinden als het niet zo is, trouwens.
Minder buikpijn en minder last van obstipatie/diarree!
Iig alle verpakkingsmeuk weglaten. Echt iedereen gooit een tasje of plastic zakje of gepersonaliseerde sticker meteen weg, super zonde van je geld en de materialen. Een boek voor de groep vind ik een superleuk idee, of een doos stoepkrijt voor bij het buitenspelen oid. Anders iets dat zo op te eten is, zoals Nijntje koekjes of die rijstwafel idd. Meest gehaat: bellenblaas, stuiterballen, tasjes met random plastic grut
Joh meid, waarom? Ik denk 9 van de 10x “wie is dit kindje” als er getrakteerd is. Inderdaad het meest blij met een knijpfruitje ofzo (meteen op) of boekje. Vanmorgen nog een of andere plastic rammelaar meteen weggegooid, echt zonde inderdaad.
Leuk zo’n cadeau voor de groep, ga ik dit jaar ook doen denk ik.