Dat staat in de lijst, maar is dus nog niet beschikbaar. Of ze hebben dat onlangs gedaan maar ik zie er nog geen boeken bij staan.
Edit huh via de link zie ik ze nu ook. Nou superfijn!
Dat staat in de lijst, maar is dus nog niet beschikbaar. Of ze hebben dat onlangs gedaan maar ik zie er nog geen boeken bij staan.
Edit huh via de link zie ik ze nu ook. Nou superfijn!
Wel in NL gekocht, maar al een tijd geleden, mijn kinderen zijn nu al wat groter. Misschien anders op Marktplaats?
Oh dat is een goed idee!
Dit ziet er echt zo leuk uit, wat een goede tip!
Mijn zoontje heeft ook een dierenarts setje en daar maakt hij hele verhalen mee. Dat is voor een kind van 1,5 nog niet zo handig (of je moet zelf het verhaal maken) maar voor de wat oudere kindjes ideaal. Ik neem altijd minstens 1 setje mee als we naar een restaurant ofzo gaan.
Zo heb ik altijd een paar minidieren/-figuurtjes in mijn tas zitten, als we dan onverwachts ergens iets gaan drinken ofzo kan ze zichzelf daar prima mee vermaken. Afgelopen zaterdag nog een halfuur in een café zoet geweest met een klein nijlpaardje, een glitterkikker van de tandarts, een heel lelijk LOL figuurtje en een mini dino. Dan zit ze daar een hele tijd mee te spelen en verhalen te verzinnen, verbaas ik me vaak over!
Zoân setje van tiny magic lijkt me ook ideaal
Ah ja dit is leuk! Maar zoiets heb ik al. Bedankt voor het aanbod. Misschien kan je iemand anders er blij mee maken hier?
Tuurlijk stuur maar een pb!
Mocht je geen boeken in het Indonesisch kunnen vinden, kun je ook een prentenboek zonder tekst of een aanwijsboek kopen. De prentenboeken van Charlotte Dematons zijn erg leuk en van aanwijsboeken heb je er echt honderden.
Fijn als je dat kind dat kan lijkt me
Zeker! Moet er wel bij zeggen dat dit niet zo autonoom en makkelijk ging toen ze bijv 1,5 of 2 was hoor, het werd elk jaar wat makkelijker. En ook heel afhankelijk van het karakter van je kind denk ik.
Hebben jullie tips voor speelgoed dat niet uit 368 onderdelen bestaat? Ons zoontje is 15 maanden en al het speelgoed dat we hebben, hebben we gekregen maar is eigenlijk vet irritant. Little Dutch trein, hamerbankje, blokkendoos⊠we kiezen bewust al maar 1 of 2 dingen om mee te spelen, maar alsnog ligt hele huis gelijk vol met alle losse onderdelen en hij weet dan van gekkigheid niet meer wat hij moet pakken. Dus ik ben eigenlijk benieuwd naar tips voor wat compacter speelgoed?
Enige eis: geen batterijen
Misschien redelijk simpele en ouderwetse dingen zoals een (grote) auto, bal, pop? Hier hebben we ook stapelstein en een wobbel, glijbaan voor binnen van karton. Merk dat er met dat grote speelgoed veel gespeeld wordt omdat ze er ook veel mee kunnen verzinnen.
Ik gaf dan ook weleens maar een deel van het losse speelgoed, dus een klein mandje met een paar (10 ofzo) blokken in plaats van alle blokken. Of iets klaarzetten om mee te spelen (is niet echt mân ding haha maar hielp wel) zodat ze niet zelf moest bedenken wat ze met 80 blokken duplo moest, maar er al een boerderij met 3 dieren klaar stond. Dan kan je het ook uitdagender maken door een volgende keer meer erbij te leggen of bv minder helemaa op te bouwen.
We zijn bezig met een (gekregen) autostoel (britax romer) plaatsen. Is dit ok dat dit kan?
Ik zou een deel wegzetten en een selectie klaar zetten, waar hij direct bij kan. Ik merk dat dat bij mijn dochter (2 maanden jonger) heel goed werkt. De rest van het speelgoed zit in de kast en ik wissel het nu elke paar weken.
En wat @Feather zegt: een deel van de trein, slechts een paar blokken, etc. Dat is op deze leeftijd voldoende. Mijn kind kan zich zo vermaken met een rvs kom + spatel of een bal.
Ja ik wissel af met speelgoed en zet maar 1 ding klaar! Alleen alles wat we hebben bestaat uit veel onderdelen; dus het is alsnog veel. Maar zal idd eens proberen de halve trein neer te leggen @Feather
Ik heb alle blokken van die trein weg gehaald . Ook omdat mijn kind per sé met de trein wilt spelen zonder blokken haha.
Verder heb ik ook verschillende mandjes met niet heel veel erin en rouleren.
Ik vind dit ook altijd wel lastig. Mijn zoontje speelt graag met duplu en met zân keukentje. Beide hebben toch al snel veel onderdelen en het huis ligt dus ook binnen no-time bezaaid met allerlei speelgoed. Weet ook niet zo goed hoe dat dan te verminderen, want duplo heeft nu eenmaal losse onderdelen. We hebben maar een klein deel in een bak, maar als hij ermee gaat spelen, gooit hij eerst die bak om en ligt het overal dus al vol. LastigâŠ