Ik doe het ook wel om 1 lusje van het elastiek en niet de hele handel in een keer.
Ik weet niet precies wat ik fout deed, maar ik heb dat ding rücksichtslos de prullenbak in gemikt.
Waar kopen jullie fijne grote zonnehoeden voor kleuters en ouder? Ik kocht ze altijd bij de H&M en had nu hoeden gekocht voor maat 92/116 maar die zijn echt veel te klein, ziet er ook niet uit maar biedt helemaal geen bescherming. Bij de Decathlon hebben ze lekker grote maar dat is van polyester en ik zoek katoen.
Ik vind de rand van vissershoedjes vaak niet breed genoeg.
Heeft Barts misschien iets?
Ah die zijn leuk maar vind ik echt veel te duur voor een hoed die regelmatig kwijtraakt
En bij outdoor winkels? Bever, Decathlon, Bergfreunde. Zag in ieder geval bij Bever wel hoeden met een bredere rand dan een vissershoedje en ook met zo’n lap in de nek (goeie, nog nodig voor vakantie)
Weet jij misschien of dit ook werkt tegen de roodheid wat blijft na een schaafwond?
Mijn kind is pas gevallen en had schaafwonden in het gezicht wat wel snel weg was door veel te smeren met calendula crème maar de roodheid blijft nog steeds. Of iemand anders misschien een idee wat daar tegen zou helpen?
Hij had ook schaafwonden in zijn gezicht en ook die heb ik meegesmeerd. Ik denk dat het wel helpt.
Deze maar is echt duur
Ik durf het nog niet aan want ben bang ze te verliezen.
Deze heb ik, geen idee of maat 53 groot of klein is😂. Maar heb nog een dreumesje en deze laat hij op! https://www.bergfreunde.nl/maximo-kids-mini-schildmuetze-musselin-pet/?aid=9006829e98fdc47d1fb7d180e9a86ec8&pid=10004&bfgb=false&wt_mc=nl.pla.google_nl.20957315223…&wt_cc1=&gad_source=1&gad_campaignid=20963714819&gbraid=0AAAAADn5MKvAP7ydNvbz7KzOiRUgTat5q&gclid=CjwKCAjwgb_CBhBMEiwA0p3oOD5cVGD3Um1k5dp9g3S_7d0beFuwixLNhS_ufek_1SXFVCotig5GdRoCQN0QAvD_BwE
Nee 53 is volgens mij tot 4 jaar. Mijn kind heeft ook veel haar en misschien een groot hoofd ofzo, dus moet wel echt vanaf 5 jaar zijn. Maar dit is een goede prijs, ik ga even op die website kijken of er nog meer is.
@lijnewiets ja wij raken ze ook regelmatig kwijt, dus ik vind 20 euro al duur zeg maar. H&M heeft gewoon heel fijne hoedjes maar echt maar tot 4 jaar.
Nu een kleine 3 weken onderweg met slaaptrainen en we hebben sinds een paar nachten eindelijk het idee dat het (met ons allemaal) beter gaat. We moeten er meestal nog wel 1 of 2 keer per nacht uit, maar dan is het alleen omdat hij zijn speen/knuffel niet kan vinden. Niet meer overstuur en niet meer tijden er naast zitten.
Bijkomende pluspunten zijn dat hij overdag ook beter/langer slaapt en ik me al veel uitgeruster voel. Hij heeft zich nu ook helemaal gehecht aan zo’n knuffelkonijn en er zijn weinig dingen zo schattig als ‘s ochtends een kamer binnenkomen en een net wakkere 1,5-jarige met zo’n knuffelkonijn in zijn handen te zien staan 🥹
Wat voor slaaptrainen doe je?
Stoelmethode!
Wat fijn om te lezen!!
Ik weet niet of je ooit in de buurt van een DM komt maar daar hebben ze mutsjes met zonneklep én nekflap. Ook voor een schappelijke prijs.
Ja precies dit probleem heb ik ook! Had altijd die van de h&m maar mijn kleuter past maat 98/104 echt niet meer. Die waren van linnen dus lekker dun stofje. Zie in NL ook amper oudere kinderen met een zonnehoedje. Duitse kinderen hebben ze dan wel weer vaak op. Hij draagt nu vaak een pet maar dan is de nek onbeschermd. Dus lees mee voor de tips.
Misschien kun je je familie in Australië vragen er een op te sturen/mee te nemen. Daar zijn zulke hoedjes heel gebruikelijk.
(En ja, ik gebruik nu wéér Australië bij jou, sorry🤓 heb je het er zelf niet over, komt het naar je toe.)
Decathlon misschien?
Toevallig gaan we over een maand naar Duitsland, dus hij moet het nog maar even doen met z’n hoed die net te klein is en dan gaan we daar kijken. Ik zie hier inderdaad amper kinderen met hoedje op, hij is ook een van de weinigen op zijn school terwijl er op de opvang nog wel een paar zijn.
@SpeedOfSound haha geeft niks. En ja ik baal dat ik de vorige keer niet een hele bups in grotere maten heb meegenomen. Maar vind het een beetje onzin om ze helemaal hierheen te verschepen, omdat we daar einde jaar ook heen gaan, dus ik zoek voor nu iets tot die tijd.
Die hoeden daar zijn ook zoveel beter, gewoon lekker achterlijk groot ipv nét de nek bedekkend.